/ 14р хэсэг / Ачлалгүй охин

495 52 0
                                    

Гэнэт Сэүн дээрээс үсрээд унаад ирхтэй зэрэгцэн буун дуу гарах үед би гайхсан ч одоо бол үнэхээр хүнд байна ! Энэ нэг юм яг юу иддэг юм бэ !!?? Амьсгалахад хэцүү байна шдээ !! Бос лдоо !!!
Би: Хүнд байна ! ( Арай гэж хэлэх)

Сэүн( дээрээс өндийн): Зүгээр үү ?

Би: Тийм ээ ! ( Хэтэрхий хүчтэй уначихжээ ! Толгой өвдөж байна! ) Гэхдээ хэн буудсан бэ ? ( Хажуу тийшээ хартал шатаар урссан зүйл чинь ... Сэүн лүү том харан): Чи өөрөө зүгээр үү ? Буудуулцан юм уу !!

Сэүн: Үгүй ээ ! Би буудуулаагүй

Бэкхён( хажуугаар сандран гүйн Кёнсүү дээр очих): Х-хөөе ! Зүгээр үү ??

Кёнсүү( шоокны байдалдтай юм гөлрөн газар суух): С-сая ю-юу болчвоо ? ( Чанга зогсох)

Бэкхён О.о: Чи яагаад зогсоод унаваа ??? Зүгээр үү ! Намайг таньж байна уу ? Би Бэкхён байна !! ( Кёнсүүгийн мөрнөөс барин орилох)

Чанёол: Орилох оо болио ! Кёнсүү гайгүй юу ?

Жунин( Кёнсүүгийн урд байсан жүүсийг авах): Жоохон зөрсөн бол толгойг чинь онохоор байж шүү!

Чанёол(Бид хоёрын хажууд ирэх): Та хоёр наад орондоо байгаа юм шиг барилалаа боливол яаж байна?

Сэүн бид хоёр нэг нэгэн рүүгээ том харан шууд л нэг нэгнээсээ салан өндийв

Би: Сая юу болсон бэ?

Сэүн( хажууд байх өндөр барилга руу заах): Тэр дээр мэргэн буудагч байх шиг байсан ! Тэр чамайг буудах гэж байсан юм

Би: Тэгээд биднийг унах үед сум нь Кёнсүүгийн жүүсийг оночихож л дээ !

Сэүн: Тийм байх ... ( Хөмсгөө зангидан над руу харах) Инэгхэд чи талархал илэрхийлэхгүй юм уу ? Би чиний ...

Би: Баярлалаа!  ( эргэн Жунин гарт байх жүүсний савыг авах) Энэ жүүс урсаж байсан юм уу ?

Жунин: Тийм ээ ! Бид нар анх хараад их гайхсан шүү!

Буун дуунаас болж эргэн тойронд олон хүн цугларсан бөгөөд мөрдөх товчооноос хүмүүс яаран гарч ирж юу болсныг асууж эхлэв . Зарим мөрдөгчид мэргэн буудагчийн байсан байшингийн дээвэр лүү явсан бөгөөд тэднийг явхаас өмнө Жимин Тэхён хоёрыг явуулан шалгуулсан юм ! Нөгөө мөрдөгчид  Сэүнийг хамгаалах хэрэгтэй гээд хамгаалалтанд авъя гэсэн ч Сэүн татгалзан бид Бэкхёны ресторан луу явав .

Машин дотор

Чанёол: Кёнсүү чи одоо зүгээр үү ? Царай чинь жоохон цонхигор байна

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon