/7р хэсэг / Тийм ч эвтэй биш

539 52 0
                                    

Би: Би та нарыг хэзээ тийм аймар зодож байсан юм ? Хэдхэн удаа л өшиглөж унагааж байсан биздээ ( Гайхсан байдалтай хэлэх) Та нар надаас ингэж их айдаг юм уу ? 

Тэхён:( дээшээгээ харах): Та чинь ахлагч шдээ ! 

Намжүүн: Бид таныг тулааны бэлтгэл яаж хийж байхыг зөндөө харсан ... Би тэр мишокнуудыг хараад сэтгэл өвддөг ...

Жимин: Таныг гэмт хэрэгтнүүдтэй яаж зодолдож тулалдаж байгааг хараад бүүр зүрхэнд орчихсон ...

Би: Та нар ямар гэмт хэрэгтнүүд үү ? Би та нартай тэгж харьцахгүй шдээ !

Жимин( өрөвдөлтэй харцаар над руу харах): Нээрээ юу ??

Би: Тийм ээ ! Гэхдээ миний талаар ярьсан зүйлийг чинь уучилна гэж хэлээгүй болхоор ( Зэвүүн инээх) Тэгэхээр та нарын шийтгэх болно!!.... Юүнгийг эмэгтэй хувцастай байх үед нь хамт зургаа авахуул !!!

Тэхён: О.О Юу ???? 

Намжүүн: Тэр дэмий байхаа ( муухан инээх) Өөр юу ч байсан хийе!!

Тэхён: Тиймээ өөр юу ч байсан болно!! И даргыг өшгилсөн ч яах уу!!

Жимин Тэхён луу гайхсан харцаар харж байгаад : Яагаад байгаа юм бэ ?? ( Над руу харан Итгэлтэйгээр) Санаа зоволтгүй ээ !! Асуудалгүй

Тэхён: Чи муу мал !!! Амаа татаач ( Жимин лүү муухай харан амандаа хэлэх)

Намжүүн: Өөр юм хийж болохгүй юм уу? Ахлагчаа ( итгэл муутайхан асуух)

Би: Үгүй шүү ! Та нарт өөр сонголт байхгүй ! 

Жимин: Зүгээрээ бид чадна !! ( итгэлтэйгээр инээмсэглэх)

Намжүүн ( Тэхёнд): Наад нэг юмныхаа амыг таг л даа !!! 

Тэхён( Над руу өрөвдөлтэй харцаар харан): Ахлагчаа тэр чинь бүтэхгүй шдээ ... Өөр шийтгэл байж болохгүй юм уу?

Намжүүн: Гуйяж байна ахлагчаа 

Би: Бүтэхгүй зүйлыг бүтээх л болж дээ ! Эсвэл ( гараа атгах) надад нэг сайн цохиулах уу ? 

Тэхён: 😓😓😓

Жимин: Зүгээрээ бид зургаа явуулна 

Би: Заза !! Одоо гарцгаа хүмүүс харчихвал яах болж байна ! 

Тэхён: Х-хэзээ зургаа явуулхуу ?

Би: Энэ ажилгаа дуусахаас өмнө ! Би их хугацаа өгч байна шүү ! 

Жимин их л баяр баясгалантай босон : Тэрнээс ч хурдан явуулчих нь аа ! ( Инээмсэглэх) Баяртай Ахлагчаа бид удахгүй явуулна аа ! 

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now