/ 3р хэсэг/ Буутай эмэгтэй

747 56 1
                                    

?: Хогчино ( цааш харан алхах)

Би: Энэ хүмүүс чинь яачаа вэ ? 

Сүэн ууртайгаар хувцасаа арчин: Энэ эмэгтэй чинь !! 

Би: Арай чдээ ! ( Би заавал чамд ухамсрын шанаа өгөх болно доо!! У СЭҮН !!!!)

Машин дотор 

Тэхён О.О: Би сая буруу харсан уу? Үнэхээр ахлагч руу ус сацчихсан уу?

Намжүүн: Энэ Сэүн гэхчээс болж ахлагч ус цацуулчихлаа шдээ! 

Жимин ууртайгаар: Эмэгтэй хүний ардуур орж нуугдаад байхдаа яадаг байна аа ! Энийг хэн эр хүн гэдэг юм !! 

Тэхён: Ахлагчийн харц аймшигтай болоод явчихсан шүү! ( Сандрах)

Жимин: Энэ залуу найдвартай үхсэн ! 

Намжүүн хойш гараараа биеэ үрэх: Айсандаа болоод хамаг биений шар үс босчихлоо !! 

Ресторан дотор 

Сэүн: Яахлаараа ийм ядаргаатай байдаг байна аа !?? Хөөе !! 

Би ууртайгаар эргэж харан: Яасан !?

Сэүн: Чи уурлаад байгаа юм уу? Яасан гэнээ !??

Би( ядаргаатай амьтан ): За ерөнхийлөгч өө ??

Сэүн бага зэрэг бухимдуу: Явцгаая би сэтгэл санаагаа засах хэрэгтэй байна ! 

Би: За ( Чи гэнээ !! Би л энд дэлбэрэх гэж байна муу новш минь ээ ! ) 

Ресторанаас гаран машинд суух

Сэүн: Диваажин луу ! 

Би🤨: Айн ?? Диваажин ??

Сэүн: Чи арай Диваажин гэж хаана байдагийг мэддэг юм биш биздээ ! 

Би( толгой дохих) 

Сэүн( хальт инээх): Заза ! Би ядраад байна жоохон нүдээ амраалаа чи ямар ч байсан намайг заавал диваажин луу хүргэж өгөөрэй ! ( Нүдээ аних)

Би: Юу ? ( Энэ мууг болдог бол там луу явуулчих юмсан !) Хөөш ! ( Холбоогоор дуудах)

Намжүүн( нэг амьсгаагаар): Диваажин гэдэг нь нэг төрлийн баар байгуулагдаад удаагүй байгаа саяхан 2016 онд байгуулагдсан нэлээн алдартай эзэн нь ба нэлээн залуухан хүн байдаг ...

Би: Хөөе тэнэг ээ ! Чи зүгээр байршилаар хэлээч хамаг мэдээллийг нь уншаад явчихын ! Би тэрүүгээр чинь яахын ( амандаа үглэх)

Намжүүн бага зэрэг сандран: У-уучлаарай! Одоо шууд явууллаа 

Хажуунаас нь Тэхён: Хөөе тайвшир ! Наад зүрх чинь хаагдлаа ! Ахлагч чамайг яавал гэж дээ ! 

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt