Special part❤️

254 37 1
                                    

Хурим болхоос хоёр жилийн өмнө Хорт могойг барьсан газар

  Сүмийн эргэн тойронд олон цагдаа цугларсан харагдав. Тэд дөнгөж сая баригдсан хэрэгтнүүдийг цагдаагийн машинд суулгах бөгөөд тэдний голд Жүмён ч гэсэн харагдаж байв.

Баривчлагдан явах ах руугаа Сэүн хальт харан нүүрээ буруулан буруу харан зогсоод өөрийг нь авхаар ирсэн машиндаа суух гэж байгаад гэнэт зогсон  эргэж харан хурдтайгаар тэнд байх цагдаагын машинуудын нэг рүү алхав. Тэрээр нэг цагдаагын машины хажууд очин хаалгыг нь нээвэл дотор нь Кобра сууж байв. Сэүн Кобраг заамдан гараж ирээд ууртай өнгөөр: Чи ахтай минь хэзээнээс хойш хамтарсан юм!!? Бас тэр чамд юу амласан юм!! Хэл!!!!

Кобра инээн: Чиний амийг хороогоод өгвөл ирээдүйд өвлөх компанийхаа талыг өгнө гэж тохиролсон! Эцэсийн эцэст чи л байхгүй бол тэр бүгдийг авч чадна гэсэн!

Энэ үед Сэүний заамдасан гар сулран: Үнэн байж ээ... Тэр намайг үзэн ядаж байж... Гэхдээ тэр захиалгаа цуцалсан гэсэн биздээ?!

Кобра: Тийм ээ ! Тэр гэнэт л ирээд цуцалмаар байна гэсэн.

Сэүн: Тэр чамд юу өгсөн юм??

Кобра инээсээр: Харин лдээ...

Сэүн уурлан тэрнийг цохихоор гараа далайх үед цагдаа нар тэрнийг зогсоон Кобраг машинд суулган хөдлөв.

Энэ явдлаас хэдэн цагийн дараа эмнэлэгт зарим нэгэн жижиг шархаа боолгон суух Сэүн дээр тэрний туслах ирэн дугтуйтай матерал өгөн: Энэ Хорт могой бүлгэмийн Ким Жүнмёноос авсан зүйлийн мэдээлэл.

Сэүн дугтуйг аван: Баярлалаа одоо явж болно.

Сэүн дугтуйг нээн доторх бичиг баримтыг уншиж байгаад нилээн гайхсан бололтой сууж байсан сандалнаасаа босон гадаа байх хүмүүст хандан: Машин бэлд!!! гэж хэлэв.

Сэүнийг эмнэлгийн өрөөнөөс гаран алхаж байх үед замд Бэкхён тааран: Хөөе! Чи зүгээр юм уу?? Хайчих гэж байгаа юм??

Сэүн: Ахтай уулзах хэрэгтэй байна!

Бэкхён: Гэнэт яагаад?? Тэр чамайг алахыг хүссэн гээ биздээ?!

Сэүн зогсон Бэкхён луу хараад: Тийм болхоор л уулзмаар байна! Намайг алахыг хүсэж захиалга хүртэл өгсөн мөртлөө / дугтуйтай цаасаа өргөн/ Энэ зүйлийг тэр новшнуудад өгөн байж захиалгаа цуцалсан шалтгааныг нь!

Бэкхён: Наад дотор чинь юу байгаа юм??

Сэүн: Аавын ахад өвлүүлж үлдээсэн цор ганц зүйл ...

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now