/ 13р хэсэг / Болхгүй ээ !

537 51 0
                                    

Угаалгын өрөөнөөс хувцасаа хайш яаш өмсөн юу болоод байгааг мэдэхийн тулд шууд л Сэүн лүү очихоор гарав . Хувцас солих өрөөнөөс гаргахад тэр үүднээс нээх холгүйхэн утсаар яриад зогсож байх бөгөөд тэр ч бас хэрэгтнийг барьсан талаар сонссон бололтой байв . Сэүн утсаар ярьж дуусаад шууд л намайг дагуулан нөгөө мөрдөх товчоо руу явахаар болон бид хоёр бэлтгэлийн заалнаас гаран шууд л тийшээ хөдлөв ! Замд явж байхад миний толгойд өчнөөн бодол эргэлдэж байв ! Тэд үнэхээр хэрэгтнийг барьсан бол амар л байна ! Гэхдээ би нэг л итгэж өгөхгүй байх юм ! "Хорт Могой" бүлгэм шдээ ! Тэднийг буруу хүнээ бариагүй гэж бодоход хэрэгт холбоотой хүн барьсан байж магадгүй ! Нөгөө мөрдөх товчоон дээр ирхэд тэд байцаалт авч байгаа тул одоохондоо уулзуулах боломжгүй учир хүлээх хэрэгтэй болов ! Би Сэүнээс бага зэрэг холдон холбоогоо асаагаад : Байцаалтын өрөөнд юу болж байна ?

Намжүүн: Энд хоёр хүн зэрэг байцаалтанд орж байна ! Мэдээж тэд тэрнээс их олон асуулт асууж байна!

Би: Тэр хүмүүс хэн болохыг мэдсэн үү ?

Намжүүн: Царайг нь уншиж байгаа ! Гэхдээ нэг хүн нь ... Нөгөө ...

Би( Ууртайгаар): Амандаа бувтнаад байлгүй хурдан хэлээч !!!

Намжүүн: Их хөгшин хүн юм ... 70 өнгөрч яваа хүн бололтой ... Харин нөгөө дэх нь залуухан бас үнэхээр юу ч мэдэхгүй юм шиг харагдаж байна

Би: Ихэнх гэмт хэрэгтнүүд яаж жүжгэлдгийг чи мэднэ ! ...

Намжүүн: Тэгвэл хэтэрхий сайн жүжиглээд байх шиг байна ... Ахлагч аа энэ хүмүүсийн талаар мэдээлэл гараад ирлээ ... Тэр өвөө SJ компаний үндсэн байгуулагч юм байна харин залуу хүү нь ач нь одоогийн ерөнхий захирал нь нэлээн амжилттай яваа юм байна гээч !

Жимин: Наад хүмүүс чинь тэгвэл яаж хорт могой бүлгэмтэй холбогдсон юм бол ?

Би: Захиалга өгсөн байх ! Харин захиалга нь биелэхээс өмнө өөрөө баригдсан юм байх даа !

Тэхён: Амжиллтай яваа юм бол яагаад ийм гэмт хэрэг үйлдсэн юм бол ?

Би: Наад асуудлаа сайн судлаад надад мэдээллээрээ !

Тэхён: Үнэхээр энэ хэрэг шийдэгдэж байгаа бол та наад газраа дахиж ажиллах хэрэггүй болох нь ...

Би( Тэхёны яриаг таслан): Үгүй ээ ! Бид хорт могой бүлгэмийг барих даалгавартай ! Хэрвээ энэ хүн захилга өгсөн бол өөрөө ямар байх нь хамаагүй нөгөө хүмүүс нь захиалгыг нь гүйцэлтүүлжил таараа ! Тэгэхээр Сэүн одоо аюулгүй гэсэн үг биш ! Илүү баттай болгох хүртэл эндээс холдож болохгүй !

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Onde histórias criam vida. Descubra agora