Би холбоогоо асаан: Хурлын танхимд байгаа нэг ч хүнийг байгаа газраас нь битгий хөдөлгөөрэй !!
Намжүүн: Асуудалгүй ээ !!
Кёнсүү: Ямар нэг юм болоо юу ?
Би: Тэд мөрдөх ажилгааг цуцалхыг хүсэж !
Кёнсүү: Юу ? Тэгвэл яг одоо тийшээгээ ...
Би үгий нь таслан: Зүгээрээ ! Тэд намайг очтол хаашаа ч явахгүй !
Кёнсүү: Чи яаж мэдэж байгаа юм ?
Би: Тэд хэзээ ч ганцхан хүнээс болж хурлын танхимд цуглрахгүй ! Өөр асуудлууд яржил таараа ! Тэглээ ч тэд явах гэж оролдлоо ч миний зөвшөөрөлгүй хөдөлчиж чадахгүй ( инээмсэглэх)
Кёнсүүгийг царай нь байна зэрэг бараан( амандаа): Нуруугаар хүйт даагаад явчих чинь ...
Би: Бууцгаая! Эндэх асуудлаа хурдхан зохицуулчихаад тийшээгээ явъя !
Кёнсүү: Чи тийм амар шийдэгдэнэ гэж бодож байна уу ?
Би: Тэгвэл шууд л хатуугаар үзье ! ( Машины хаалга онгойлгон буух)
Ажиглалтын машин дотор
Жимин: Сая ахлагчийн хэлснийг сайн ойлгосонгүй ...
Тэхён: Юу нь тийм ойлгомжгүй гэж ? Хурлын өрөөнд байгаа хүмүүсийг битгий гарга л гэлээ шдээ !
Жимин: Тэрнийг ч мэдэж байна лдаа ... Гэхдээ яаж гаргахгүй байна гэж ? Тэр хүмүүс чинь бүүр загдаагийн газар байгаа ! Бас бүгд дарга нар ... Бид яаж ...
Намжүүн Жимины үгийг таслан: Хурлын өрөө рүү орохын тулд дарга нар нэг төрлийн тэмдэг уншуулдаг юм тэр машиныг хакардсан цагт нэг ч хүн тэндээс гарч чадахгүй !
Жимин: Ямар тэнэг амьтан нь тэр машиныг хакардана гэж ... Хүлээгээрэй арай чи ...
Намжүүн: Би тэр тэнэг амьтан чинь байна!! ( инээмсэглэх)
Жимин: Гэхдээ яагаад тийм төхөөрөмж суурьлуулсан юм ?
Тэхён: Ахлагч өмнө нь дайрч орж байсан юм ! Тэрнээс хойш ийм төхөөрөмж суурьлуулсан ! ( Гэнэт инээх) Тэр үед ч их аймар юм болсон шүү !
Жимин: Тэгвэл ахлагч яагаад халагдаагүй юм ?
Тэхён: Тэд биднийг халж чадахгүй ээ! Тэгвэл тэд өөрсдөө хүндрэлд орно ( инээх)
Жимин: Яагаад ?
Намжүүн: Чи удахгүй ойлгоноо ! Харин дараа нь илүү ихийг тайлбарлаж өгье ! Харин одоо гар !
YOU ARE READING
/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай
ActionЭмэгтэй хүн эрэгтэй хүнийг хамгаална гэж та сонсож байсан уу ?? Яг л гүнж ханхүүгээ аврах юм шиг ... Хэрвээ та энэ талаар сонсож байгаагүй бол заавал унших хэрэгтэй шүү !! . . . . . . Sun-moon-sky хаяг дээрээ оруулж байсан өгүүлгээ шинэ хаяг дээрээ...