Кёнсүүгийн машин дотор
Би -_-: Чадахгүй !
Кёнсүү: О.О Юу ??
Би: Би яагаад чамтай хамтрана гэж ? Надад тэгэх шаардлага байхгүй !
Кёнсүү( шийдэмгий царай гаргах): Тэгвэл ...
Би: Хэрвээ чи намайг хэн нэгэнд хэлнэ гэж сүрдүүлэх гэж байгаа бол өөрөө л мэд ! Надад хамаагүй ээ ! ( Машины хаалгыг татах)
Кёнсүү: Хүлээ ! Надтай хамтарвал чамд илүү амар гэж бодохгүй байна уу?
Би( Кёнсүү рүү харах): Юу гэнээ ? Чи яаж чадах юм ?
Кёнсүү: Би илүү их мэдээлэл олж өгч чадна ! Тэгснээр чи энэ ажилгаагаа хамаагүй хурдан дуусгана гэж бодохгүй байна уу?
Би ( залхсан өнгөөр): Сонс! Чамтай хамтарсан хамтраагүй надад ямар ч ялгаа байхгүй ! Чи байсан ч байхгүй байсан ч би болон манай багынхан энэ хэргийг шийдчихэж чадна ! Тийм болхоор зүгээр л мэдээгүй юм шиг бай !!
Кёнсүү( санаа алдах): Би чиний яриаг ойлгож байна ! Гэвч намайг сонсооч ! Би чамайг ямар мөрдөгч гэдгийг мэднэ ээ ! ... Багтаа илүү дутуу хүн авах дургүй ! Бас өөрийнхөө авсан хэргийг заавал шийддэг гэдгийг чинь ... Гэхдээ ... Би зөвхөн өөрийнхөө хамгийн сайн найзыг л хамгаалахыг хүсэж байна ! 14 настайгаасаа хойш бүтэн 10 жилийн турш Сэүн өөрийг нь алах гэж оролдсон хүмүүстэй тэмцэж ирсэн ! Бид Сэүнийг алхыг хүсээд байгаа хүмүүсийн ард нэг хүн байгааг олж мэдсэн учир хайж боловч огтхон ч олоогүй ... Бусад мөрдөгчид ч бас ... Харин чи чадна биздээ ! Би чамд өмнө олсон бүх мэдээлэл , баримтуудыг өгий ! Бидэнд туслаач дээ !
Би -_- : Бид ? ... Чи бид гэж Сэүн , Чанёол , Бэкхён ! Бас Жунмёнтай хамтарсан баг гэж нэрлэсэн юм аа яриад байна уу ?
Кёнсүү: Чи бүгдийг мэдчихсэн байх шив ! ...
Би: Би тийм олон хүнд багынхан болон өөрийгөө мэдэгдэхийг хүсэхгүй байна ! Үнэхээр л надтай хамтармаар байгаа бол чиний хэр хэрэгтэй мэдээлэл авчирхаас шалтгаалах болно ! Харин миний талаар хэн нэгэнд хэлвэл чиний хэний хүү байх нь надад хамаагүй шүү !!! ( Сүрдүүлгийн өнгөөр хэлэх)
Кёнсүү: Ойлголоо ! Болж байна !
Би: Тэгэхээр маргааш өдөр гэхэд чи надад олсон бүх мэдээлэлээ өгнө шүү ! Би харж байгаад чамайг ажилгаанд нэмэх эсэхээ шийднэ !
Кёнсүү: Маргааш өдөр?
Би: Асуудал байгаа юм уу?
Кёнсүү: Үгүй ээ !
YOU ARE READING
/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай
ActionЭмэгтэй хүн эрэгтэй хүнийг хамгаална гэж та сонсож байсан уу ?? Яг л гүнж ханхүүгээ аврах юм шиг ... Хэрвээ та энэ талаар сонсож байгаагүй бол заавал унших хэрэгтэй шүү !! . . . . . . Sun-moon-sky хаяг дээрээ оруулж байсан өгүүлгээ шинэ хаяг дээрээ...