Сэүн инээмсэглэн Сүжиг рүү хараад: Намайг үнс !!
Сүжи ч мөн тэрэн лүү харан инээмсэглээд: Битгий мөрөөд !!
Сэүн дахин инээмсэглэн: Зүгээр л хурдан үнсээдэх !!
Сүжи: Яагаад би чамайг үнсэнэ гэж?? ( инээн) Дээрийнх шиг хамар луугаа зориулмаар байна уу ??!!
Сэүн: Зураг дарах гээд байгаа учираас л ингэж байна!! Хурдан үнсээч дээ !!
Сүжи: Би үгүй гэж хэлсэн !!
Сэүн: Тэгвэл би үнслээ шүү !!
Сүжи дахин инээн: Оролдоод үзэхгүй юу !! Энэ удаа нүүрний чинь ясыг цуулна шүү ...
Сэүн инээн: Чи санаж байгаа бол бид аз жаргалтай бие биедээ хайртай хосууд!!
Сүжи инээмсэглэн: Чи ч инээж байна би ч инээж байна !! Хэн ч харсан жаргалтай л байгаа биздээ !!
Сэүн: Тэгвэл хурдан үнсээч дээ !! Удахгүй хоол ирэх гээд байна !!
Сүжи: Би чамайг үнсмээргүй байна !!!
Сэүн утсаа гарган Бэкхён луу залгаад: Больёо !! Энэ хэзээ ч үнсэхгүй юм байна !!
Бэкхён чанга дуугаар : Тэгээд чи үнсээч !!
Сэүн: Нүүрний яс цуулна гээд байна шд!!
Бэкхён чанга дуугаар : Хамаагүй ээ !! Шууд үнсээч энд зураг дарах гээд хүн хүлээгээд байна!!
Сэүн ( шивнэх): Би хохирвол чи хариуцах юм уу!!??
Бэкхён: Тэр чиний найз бүсгүй !!
Сэүний утсаар ярьж дуусасны дараа нэг тийшээ хараад царай нь сонин болчихов ! Сүжи тэр зүг рүү харвал хэн ч байсангүй эргээд тэрэн лүү хартал ... Би хацрааЧи муу ...
Сэүн гэмгүй царайлан: Өөр арга байсангүй ... ( утсаа гаргаж ирэн ) Ямархуу гарав !!
Бэкхён мөн л чанга дуугаар: Төгс !! Чи яг эмэгтэй нь юм шиг харагдаж байна !! Хацар дээр нь үнсээд л ...
Сэүн : Амаа тат !! ( утсаа таслах)
Сүжи тэрэн лүү инээмсэглэж байгаад ширээн доогуураа хөлийг нь цохиж орхив !! Харин Сэүн өвдөлтөө тэвчсээр: Ч-чиний гутал ү-үзүүртэй гэдгийг мартаж юу !!?
Сүжи гэмгүй царайлан: Өөр арга байсангүй ээ ... Харин дараа нь ингэвэл наад царайндаа баяртай гэж хэлээрэй !!
Өнөөдөр бол тэдний гурав дахь болзоо !! Хоёр дахь өдрөө Сүжиг үнссэнээс нь хойш тэр хамраа эмчлүүлээд хоёр хоносон . Сэүний эмчилгээ хийлгэж байх хооронд Сүжи нэг төрлийн дуг журамтай байж , нүүрээ хэрхэн будах талаар хичээл заалгасан / гэхдээ тэр нь ямар ч үр дүнгүй байсан 🤣🤣/ Харин одоо тэр хоёр томоохон тансаг ресторанд холоос зураг даруулан хоол идэж байна ...
YOU ARE READING
/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай
ActionЭмэгтэй хүн эрэгтэй хүнийг хамгаална гэж та сонсож байсан уу ?? Яг л гүнж ханхүүгээ аврах юм шиг ... Хэрвээ та энэ талаар сонсож байгаагүй бол заавал унших хэрэгтэй шүү !! . . . . . . Sun-moon-sky хаяг дээрээ оруулж байсан өгүүлгээ шинэ хаяг дээрээ...