Би: Муу хүн үхдэггүй юм аа! Угаасаа би удахгүй дээшээ гарна ...Намжүүн бага зэрэг сандарсан өнгөөр: Энэ залуу үхвэл бид хорт могой бүлгэмийг барьж чадахгүй шдээ !!
Би: Нээрээ энэ юун эмэгтэй юм ? Яагаад Сэүнийг алах гээд байгаа юм ?
Намжүүн: Мэдэхгүй ээ ...
Би: Мэдэх нь чиний үүрэг юм байгаа биздээ ! Яг одоо мэдээдэх!! ( Уурлах)
Намжүүн амандаа: Би ямар далдыг гардаг биш дээ ...
Би: Юу гэнээ ??
Намжүүн: Ойлголоо !!
Ливтэнд суун Сэүний байгаа давхар гаран хаалганых нь өмнө ирэв
Жимин: Орохгүй юм уу?
Би: Дайрч ороход бэлтгэл хэрэгтэй ! Доторх эмэгтэй хэн болох? Хэр сайн тулалддаг гээд мэдэх хэрэгтэй байдаг юм .
Би: Бүх зүйл кинон дээр гардаг шиг байдаггүй юм! Зүгээр л хаалгына өшгилж ороод зодолдчихоор болчихдог гэж бодоо юу !! ( Ширүүн өнгөөр хэлэх)
Намжүүн их л нухацтай: Намжүүн энэ эмэгтэйн талаар хайсан чинь юу ч олдохгүй байна ! Бага зэрэг сэжигтэй л юм ... Би илүү сайн ухаад үзье !
Жимин: Бас энэ эмэгтэй аль хэдийн бэлтгэлээ хангачихлаа Сэүнийг гарч ирээд шууд буудах байх ( сандран хэлэх)
Тэхён: Сэүн уснаасаа гарах гэж байна шдээ !! Энэ нэг юм үхэх нь( сандрах)
Жиминнүдээ нарийсгандэлгэж рүү харж байгаад : Хөөе Намжүүн аа! Энэ эмэгтэйн ташаан дээр нь нэг юм байна ( гайхсан байдалтай дэлгэц рүү заах)
Би бага зэрэг гайхан: Юу ?
Намжүүн( ойртуулан харах): Энэ чинь м-могой байна ...
Би: Могой гэнэ ээ ! Тэгвэл тэр ...
Нээх гэж оролдвол хугацаа орно !! Хаалгыг шууд өшгилөж ороод унталгынхаа өрөө рүү нь ортол тэр эмэгтэй нэлээн гайхсан байдалтай над руу харж байгаад гарт байх буугаа нурууныхаа ард барив !!
Эмэгтэй : Ч-чи чинь ... ( Сандарсан мэт жүжгилэх)
Би: Би харчихсан !! Жүжгэлэх ээ боль ! ( Ширүүн хэлэх)
Эмэгтэй ( доошоо харан хальт инээх): Мэдээж л дээ ... Гэхдээ чи их юм мэдчихсэн юм шиг харагдаад байх юм !!
Сэүн билхүүсээрээ алчуур ороон угаалгын өрөөнөөс гүйн гарч ирэх: Юу болоод байна аа !
DU LIEST GERADE
/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай
ActionЭмэгтэй хүн эрэгтэй хүнийг хамгаална гэж та сонсож байсан уу ?? Яг л гүнж ханхүүгээ аврах юм шиг ... Хэрвээ та энэ талаар сонсож байгаагүй бол заавал унших хэрэгтэй шүү !! . . . . . . Sun-moon-sky хаяг дээрээ оруулж байсан өгүүлгээ шинэ хаяг дээрээ...