Ada pov
Au trecut 2 ore de când cãutãm informații despre adopție și am gãsit tot ce cãutam. Mai trebuia doar ca Gabby sã meargã la Protecția Copilului.
Eu- Fetelor, ne vedem mai târziu, merg sã iau prânzul și sã mã întâlnesc cu Jay. Spun în timp ce pun ochelarii în toc și îl așez în geantã.
Gabby- U, deci ai planuri cu domnul polițist. Spune dând din sprâncene.
Eu- Da, a venit cu ideea asta de dimineațã când ne schimbam. Spun și mã încrunt puțin spre ea.
Brett- Ai dormit la el? Mã întreabã uimitã.
Eu- Nu, el a dormit la mine, pentru cã apartamentul lui are unele....probleme sã le spunem așa. Spun dupã ce îmi iau geaca pe mine. Ne vedem mai târziu. Spun dupã ce deschid ușa și ies pe ea. Cobor scãrile și mã urc în mașina mea. De-alungul timpului am condus mai multe mașini, însã dintre toate, Chargerul meu și Impala din '67 sunt preferatele mele.
Goneam pe strãzile orașului pentru a ajunge la restaurantul meu preferat, în genul anilor '80. Am comandat niște pancakes, cafea, suc și 6 sandwich-uri. Dupã câteva minute, o fata de20 și ceva de ani îmi dã pachetul îi dau banii și ies pe ușa restaurantului. Urmãtoarea oprire este districtul, unde îmi voi petrece prânzul. Conduceam prin oraș liniștitã și telefonul începe sã sune. Nu mã uit la apelant și rãspund.
Convorbire telefonicã
Eu- Alo? Spun dupã ce rãspund.
Jay- Hei Ada, sunt Jay. Unde ești? Mã întreabã vocea care îmi umple inima cu bucurie.
Eu- Imediat ajung la district? De ce? Îl întreb dupã ce întorc pe strada care duce spre district.
Jay- Întrebam doar. Ne vedem sus. Spune dupã care aud vocea lui Mouse cum îl întreabã ceva.
Eu- Ne vedem acolo. Spune și închid telefonul.
Conv. telef. încheiatã
Ajung la district și iau punga în care se afla prânzul. Intru pe ușa din fațã și merg la birou unde se afla Sergentul Platt.
Eu- Bunã Sarge. Spun când mã apropii de ea.
Platt- Bunã Ada. Ce te aduce pe aici? Mã întreabã dupã ce își întoarce ochii de la dosarele pe care le avea în fața ei.
Eu- Am venit cu prânzul. Spun și ridic punga care se afla în mâna mea dreaptã. Am fost învãțatã sã comand mâncare pentru prietenii mei acasã, și m-am gândit cã le-ar fii foame.
Platt- Bine, îți dau drumul sus. Spune și aud sunetul ușii care duce sus.
Eu- Mulțumesc Sarge. Spun și îi zâmbesc cald. Urc scãrile care duc spre unitate de informații.
Antonio- Ia uitați ce a adus pisica. Spune Antonio când mã vede cã urc scãrile de la biroul lui care se afla chiar în fața scãrilor.
Eu- O tipã care lucreazã cu sora ta și va adus prânzul. Spun ridicând punga și îi zâmbesc când vine și mã strânge în brațe.
Kevin- Mã bucur sã te vãd Ada. Spune Kev când vine și mã ia în brațe.
Eu- Și eu mã bucur sã te vãd Atwater, spun și îi zâmbesc.
Jay- Hey, mai lãsați-mã și pe mine sã îmi vãd iubita. Spune Jay venind prin spate și întinzându-și mâinile sã mã ia în brațe. Mã întorc și îl iau în brațe, dupã care spun:
Eu- Acum, haideți sã mâncați pânã nu vã ia creierul foc tuturor. Spun și pun mâncarea pe masa lui Antonio.
Olinsky- Chiar aveam nevoie de o pauzã, pentru cã simțeam deja cum miroase a creier ars de la Ruzek. Spune și chicotesc. Încep sã le dau mâncarea și cafelele dupã care mã îndrept spre biroul lui Voight.
Eu- Bunã Sarge, ți-am adus și ție ceva. Spun și îi pun pe birou o cafea și un sandwich.
Voight- Bunã Ada, nici nu am observat cã ai venit. Spune și se ridicã de pe scaun și vine și mã strânge în brațe.
Eu- Da, am zis sã trec pe aici cu prânzul și cred cã v-ar prinde bine o pauzã de respiro. Spun în timp ce mã uit la ceilalți cum râd și mãnâncã.
Voight- Da, ne bucurãm cã ești aici. Spune și zâmbește scurt. Cum sunteți? Mã întreabã în timp ce se așeazã pe scaunul lui și eu pe unul din cele 2 scunde din fața biroului.
Eu- Suntem bine, Kelly și Alex sunt mereu cu ochii pe mine iar mama și tata încearcã sã nu se gândeascã la asta. Spun și mã uit la mâinile mele care erau puțin roșii din cauza frigului.
Voight- Ai o familie minunatã. Deci dacã aveți nevoie de ceva vreodatã, puteți venii la mine la orice orã. Spune și mã uit din nou la el.
Eu- Mulțumim Hank, dar sã sperãm cã nu va fii vorba de lucruri de genul acesta. Spun și zâmbesc.
Voight- Da, sã sperãm cã vor fi în circumstanțe mai bune. Spune și își ia cafeaua.
Eu- Cred cã ar fii timpul sã plec sã vã las sã vã faceți treaba. Spun dupã ce mã ridic de pe scaun.
Voight- Dacã vrei, poți sã mai stai cu noi. Ești bine-venitã oricând. Spune și dau din cap aprobator cu un zâmbet pe buze.
Eu- Mulțumesc, și poftã bunã! Spun dupã care ies pe ușã și iau de pe masa lui Jay un sandwich.
Jay- Hey, ãla era al meu. Spune când se uitã la mine.
Eu- Știi, de 2 ore stau la calculator și caut lucruri despre cum sã ai grijã de un copil. Așa cã, am voie sã mãnânc și eu ceva. Spun și mã pun pe piciorul lui drept pentru cã nu mai era nici un scaun liber.
Erin- Am auzit bine? Cauți cum sã ai grijã de un copil? Mã întreabã înecându-se puțin cu cafeaua.
Eu- Nu e pentru mine. E pentru cineva. Spun și îi zâmbesc. Mã axez pe muncã deocamdatã. Spun și dã din cap.
Erin- Bine, pentru cã pentru o secundã mi l-am imaginat pe Halstead un tatã. Îh, o sã îmi parã rãu de copilul ãla. Spune și începe sã râdã.
Jay- Hei! Aș fi un tatã bun. Spune revoltat și îl aud pe Olinsky cum râde.
Olinsky- Da, știi cã nu e atât de ușor sã fi tatã, nu? Întreabã Alvin din spatele nostru.
Antonio- Sunt de acord cu el. Câte scutece ai de schimbat. Spune și se scuturã la gândul acela.
Eu- Bãieți, din câte știu eu, a avea copii e minunat. Adicã nu e ușor, dar îi ai pe viațã. Spun și mã uit la ei.
Ruzek- Și de unde știi tu, mã rog cum e sã ai un copil? Mã întreabã uitându-se la mine cu o sprânceanã ridicatã.
Eu- Mi-am vãzut prietenele Ruzek, și sunt niște drãguți. Atât de mici și nevinovați. Spun și zâmbesc. Dar, ca sã fim realiști, nimeni nu ar vrea doi copii ca mine și fratele meu. Spun și îmi aduc aminte de ce prostii am fãcut când eram mici.
Am discutat o vreme despre lucruri la întâmplare dupã care am observat cã era ora 4. Trebuia sã meg la bar sã îi ajut pe Herrmann și Gabby la servit.
Eu- Prieteni, ne vedem desearã la Molly's dacã veniți. Spun dupã ce mã ridic de pe scaunul pe care mi l-am adus din bucãtãrie.
Jay- Bine, ne vedem acolo. Ai grijã. Spune și mã sãrutã.
Eu- Bine, și voi. Spun dupã care îmi iau geaca pe mine și plec. Dar nu înainte de ai saluta pe toți.
Ajung la bar, unde Herrmann mã aștepta cu o mânã de clienți.
Eu- Bunã Herrmann. Spun dupã ce îmi pun geanta și geaca în spate în cuier.
Herrmann- Bunã Ada. Se pare cã o sã avem o seara plinã. Spune când pe ușã intrã cei de la casa de pompieri și încã câteva persoane care vin aici în fiecare searã.
Eu- Așa se pare. Spun când îi dau lui Cruz o bere.
Cruz- Mersii. Spune dupã ce îi pun berea în fațã și îi dau lui Capp un whiskey.
Eu- Oricând Cruz. Spun dupã ce îmi torn și mie niște whisky.
Cruz- Și, cum a fost ziua ta? Mã întreabã dupã ce ciocnim.
Eu- A fost ok, plinã de plimbare. Dar a ta? Îl întreb dupã ce beau o gurã pentru a mã relaxa.
Cruz- Plinã, cu Otis care s-a uitat la Star Trek și atât. Spune și se uitã la colegul lui de apartament.
Serveam clienții care doar ce ajunserã la bar, când ușa barului se deschide și pe ea intrã Chief Boden și în urma lui Alex și Kelly. Dupã ce fratele meu mã vede se apropie de mine și spune:
Alex- Ada, am nevoie de o favoare de la sora mea preferatã. Spune Alex în timp ce se așeazã la bar și îi pun o bere în fațã.
Eu- Alex, sunt singura ta sorã, deci nu cred cã mai ai de la cine altcineva sã ceri o favoare. Spun sprijinitã de bar.
Alex- De parcã ai fii singura cãreia îi cer favoruri. Spune bând o gurã de bere.
Eu- Hai taci și zi odatã. Spun dupã ce îi dau lui Ethan Choi (un doctor de la Chicago Med) un whiskey cu gheațã.
Alex- Crezi cã ai putea sã dormi altundeva în seara asta? Mã întreabã dupã ce bea o gurã de bere.
Eu- De ce? Ce ai fãcut? Îl întreb cu sprânceana ridicatã.
Alex- Pãi am întâlnire cu o fatã și am avea nevoie de casa goalã. Spune și se uitã cu privirea de cãțeluș plouat la mine.
Eu- Bine, vorbesc cu Jay și vedem. Spun și îmi zâmbește. Dar tot trebuie sã vorbești cu Kelly. Îi spun dupã ce îl ating pe mânã și îi dau niște alune sã mãnânce.
Alex- Am vorbit cu Kelly deja, doarme la o prietenã de a lui. Spune și dã din cap spre Kelly care era câteva scaune mai încolo de noi și vorbea cu Sarah și April.
Eu- Bine atunci. Vorbesc cu Jay imediat ce ajunge aici. Îi spun și mã întorc la servitul celor care tocmai au venit. Servesc oamenii care se aflã în barul prietenilor mei, și care vin aici în fiecare searã pentru a se relaxa și pentru a gãsii oameni care sã îi înțeleagã. Eram printre mese și socializam cu clienții, când cineva mã ia în brațe de la spate. Mã întorc spre persoana care mã strânge ușor în brațe și vãd fața lui Jay.
Jay- Bunã. Spune când mã întorc și mã sãrutã.
Eu- Hei Jay. Spun dupã ce iau paharele goale de pe masa lui Casey.
Jay- Ce faci? Mã întreabã când merg la bar și îi pun o bere în fațã și îmi torn un pahar de whiskey și mã așez lângã el pe scaun.
Eu- Bine, tu? Îl întreb dupã ce ciocnim bãuturile.
Jay- Foarte bine acum cã am terminat ziua asta nenorocitã. Spune și bea o gurã de bere, dupã care își lasã capul sã atârne în jos.
Eu- Jay, trebuie sã vorbim ceva. Spun uitându-mã în ochii lui frumoși.
Jay- Spune, e totul bine? Mã întreabã dupã ce pun paharul pe bar.
Eu- Alex m-a întrebat dacã în seara asta am putea dormii altundeva, pentru cã vrea sã aducã o fatã acasã, și nu vrea ca eu sau Kelly sã îi stricãm întâlnirea.... spun uitându-mã puțin stânjenitã la el, pentru cã i-am spus cã poate dormii la noi pânã îi reparãm apartamentul.
Jay- Wow, Alex chiar și-ar da familia afarã din casã doar pentru o fatã. Spune și se uitã la fratele meu. Nu face nimic, putem dormii în seara asta la mine, am fost cu Ruzek și Atwater înainte sã venim aici sã aranjãm puțin apartamentul meu. Spune și îmi pune mâna pe picior.
Eu- Știi, încã de când am aflat cã fratele meu nu a murit defapt, Alex nu s-a mai întâlnit cu nici o fatã, deci are dreptul și el la întâlniri. Spun și mã apropii de fața lui. Și nu știu dacã ți-am mai spus asta vreodatã, dar arãți extrem de bine cu vesta și pușca în mânã Halstead. Îi șoptesc ultima parte la ureche.
Jay- Știi, cred cã am putea merge acum la apartament. Brusc, nu mai am poftã de bere. Spune și scoate banii din buzunar, dupã care îi pune pe bar, iar eu îi fac semn lui Otis sã îmi dea geanta și geaca din spate. Dupã ce îmi iau geaca de la Otis îi mulțumesc și ies împreunã cu Jay pe ușa barului și fiecare merge la mașina lui.
Ajungem la apartamentul lui Jay, și dupã ce am intrat, îmi dau geaca jos, iar Jay vine și mã sãrutã. Îi dau tricoul jos, iar el coboarã cu sãruturile în jos pe gâtul meu. Mã ridicã în brațe, și mergem în dormitor.
Mã trezesc în noaptea aceea din cauza unor sunete care veneau de lângã mine. Mã întorc spre Jay care era transpirat și se zbãtea ca și cum avea un coșmar.
Jay- Nu, lãsați femeia și copilul sã plece. Erau cuvintele pe care le-am înțeles înainte de a încerca sã îl trezesc.
Eu- Jay, trezește-te, e doar un coșmar. Spun scuturându-l ușor în timp ce îi atingeam fața transpiratã. Jay, e un vis. Nimic nu este real. Repetam cuvintele acestea pentru a încerca sã îl trezesc. Se trezește speriat și se ridicã de pe pat, luând din sertarul noptierei pristolul.
Jay- Ce cauți în casa mea. Lasã-mã în pace. Spune și încercam sã îmi pãstrez calmul.
Eu- Jay, sunt eu, Ada. Lasã pistolul jos. Spun ridicându-mã ușor de pe pat și apropiindu-mã de el și îi iau arma din mânã încet. Jay cade în brațele mele și plânge. Îl strâng la pieptul meu și îl las sã se descarce de toate lucrurile care s-au întâmplat în trecut și în ultimul timp.
Jay- Îmi pare rãu Ada. Este tot ce spune înainte sã îl sãrut pe cap și adoarme dupã câteva minute.
Am stat treazã toatã noaptea pentru a avea grijã ca Jay sã nu mai aibã coșmaruri. Nu aveam nimic împotrivã sã stau treazã și sã am grijã de el. Pentru cã el a stat cu mine în nopțile dupã accident, în momentele în care eram atât de distrusã.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...