După ce închid telefonul si ma întorc cu fata spre ceilalți, in fata mea era Ivan. M-am uitat în ochii lui albaștrii și pot sa jur că pentru o secundă m-am pierdut în ei.
I- Cine era? Ma întreabă acesta zâmbind.
Eu- Era mama, m-a sunat sa vadă ce fac și sa imi spună ca maine este la servici. Ii spun zâmbind deasemenea.
I- Aaa ok, acum Domnișoară O'Brien ați dorii să ma urmați să vedeți ceva mult mai frumos? Spune acesta întinzându-mi mana. O iau si ii spun.
Eu- Desigur Domnule Martinez, ar fi o încântare. Ii spun cu un zambet până la urechi. Pornim spre ceilalți si Alan se uita la mâinile noastre si acesta a mimat o lacrima. Cât imi doresc sa fie Alex aici sa ma vadă..... sa vadă că am ajuns cea mai rapidă concurenta feminină.... Înaintam în luminiș si la un moment dat ne oprim, și in fața mea era un lac, un lac cristalin, lumina Lunii se reflecta in apa albastră, adierea vântului de toamna îmi mângâia fața, mâna lui Ivan ma facea să mă simt în siguranță.
I- Îți place? Ma întreabă acesta în șoapta.
Eu- Este cel mai frumos loc pe care l-am vazut vreodată, spun eu șoptit.
I- Nu mai frumos decât tine, spune acesta crezând ca nu îl aud. Îmi întorc capul spre el si îi întâlnesc ochii albaștrii. Își întoarce întreg corpul spre mine si eu fac la fel. Ne uitam in ochii celuilalt si Ivan, baiatul care îmi furase inima nu cu mult timp în urmă, începe să se aplece spre mine si eu fac acelasi lucru. Ochii săi oșcilau între ochii mei și buze. Si fara sa ne dăm seama ne-am sărutat. Un sărut timid, un sărut plin de iubire, de pasiune. Un sărut care parcă amândoi l-am așteptat un mileniu. Am rupt sărutul din lipsa de aer. Am deschis ochii si m-am uitat la baiatul din fața mea si acesta a zâmbit. Un zâmbet dulce menit sa îmi topească sufletul, sa mi-l încălzească. Si a reusit pe deplin.
Al- Scoateți banii lumeee. Striga Alan in gura mare. Imi întorc capul spre el si îl întreb.
Eu- Ce bani? Intreb cu o sprînceană ușor arcuită.
Al- Paiiii.... atat a reușit sa spuna pentru ca l-am întrerupt.
Eu- Iar ai pariat? Il intreb eu frecându-mi fruntea cu degetele.
Al- Poateeee.... spune acesta cu o voce nevinovată.
Eu- Macar poti sa îmi spui despre ce era pariul ca să știu dacă te bat sau nu? Spun puțin iritată de faptul ca băiatul pe care îl cunosc de cand eram mică a pariat din nou pe mine.
Al- Păiiiiii.... am pariat ca pana săptămâna viitoare tu cu Ivan vă veți săruta iar ceilalti au spus ca nu vă veți săruta pentru ca tu nu mai vrei sa ai de-aface cu un băiat. Spune acesta într-una si de abia la sfârșitul frazei trage aer in piept. Ma uit la el dezamăgită, dar ma duc si il iau in brațe stiind ca el se va supara daca ma voi supăra eu. Il strang in brațe si acesta îmi șoptește.
Al- Hey, îmi pare rau și aș vrea sa mai petrecem timp împreună daca inca mai vrei sa fii "sora mea mai mica". Spune acesta si simt cum inima se usucă în mine.
Eu- Tu esti tot ce mai am Alan, cum sa nu mai vreau sa fiu "sora ta mai mică". De când cu Alex si cu tata doar tu m-ai mai sprijinit dintre baieți sa fac ceea ce i-a ucis pe tata si pe A. Spun simtind cum o lacrima se scurge pe obrazul meu cand imi amintesc cum masina a explodat si eu eram țintuită în loc de către Alan si Daniel pentru a nu face o prostie mai mare decât mine. Dar simt cum Alan incepe sa zâmbească. Îmi șterg rapid lacrimile și îmi îndepărtez corpul de al lui si ma uit putin ciudat la prietenul meu care zâmbește pe sub mustăți.
Eu- De ce zâmbești? Îl întreb serioasă.
Al- Daca vrei sa afli de ce, întoarce-te. Spune si fac asemenea cum mi-a spus. În fața mea statea un băiat cu par blond asemănător cu al meu, ochii verzi-căprui si cu o tentă de albaștrii. Baiatul de aproximativ 1.90 înăltime se uita în ochii mei si un zambet îi era întipărit pe față. Zambetul ăla îmi aminteste de Alex, si gropițele alea îmi sunt extrem de cunoscute. Nu se poate! Are tatuajul pe care îl am și eu pe antebraț. Când am facut 18 ani, eu si fratele meu ne-am facut tatuaje la fel. Eu aveam scris "Alexandru" si langa era desenat un infinit. Si el acea scris "Ada" si era desenat de asemenea un infinit. Am facut tatuajele astea pentru ca mereu am fost foarte apropiați. Daca cineva se lua de mine, el fiind baiatul popular si frumos din liceu venea cu prietenii lui si îmi luau apărarea. Lacrimile au început sa curgă dintr-o dată si am sărit la gâtul fratelui meu. Suspine adânci îmi părăseau gâtul si fratele meu ma strângea în brate de parca ar fii sfârșitul lumii. Plânsul meu era înăbușit de râsul lui Alex.
Alex- Off pitico, nu mai plânge ochii aia frumoși, știi bine că nu îmi place când plângi. Spune fratele meu și mă pupă pe creștetul capului.
Eu- De ce m-ai părăsit? Spun eu cu un ton gâtuit.
Alex- Nu te-as părăsii niciodată pitico, știi bine asta! Știam ca mașina va exploda si la fel știa si tata, asa ca inainte de a exploda am sarit din mașină si ne-am ascuns în tufișuri. Când am auzit cum ai plâns am simțit cum inima mi se rupe. Ființa care mi-a fost mereu alaturi, persoana care mi-a mâncat zilele dar tot o iubesc până când o sa mor? Nu nuu, nu o sa ma vezi tu pe mine în coșciugul ala negru. Eu!? Cu o floare in mana? Numa cand o sa ma însor, ca la mine la înmormântare o sa cânți și o să dansezi! Spune acesta reușind sa îmi pună zâmbetul pe buze din nou, dupa acesti ani plini de durere si lacrimi vărsate.
Eu- Păi uite ca am plans lacrimi grele la tine si la tata la înmormântare. Spun tristețea răsunându-mi in glas.
Alex- Dar acum sunt aici cu tine pitic. Spune folosind porecla mea de cand eram mică.
Eu- Tu esti aici, dar tata? El unde a fost când am avut mai mare nevoie de el? Cand aveam nevoie de sprijinul vostru? Cand eram batjocorită din cauză că mi-am pierdut tatăl si fratele în cel mai grav accident de masina din oraș? Unde ați fost când am terminat clasa a 12 a? Îți spun eu! Nu ați fost lângă mine! Nu ați fost lângă mama! Și nici unul dintre voi nu știe cât am plâns si cât de mult ne-am consumat pe faptul ca nu vom mai avea alte amintiri. Toate promisiunile făcute de tine si de tata de-alungul timpului au fost spulberate, iar iubirea mea față de curse si de mașini a fost doar intensificată pentru că voiam să ajung la voi sa va spun câte am facut. Dar uite ca acum tu ai venit si poate o sa imi spui ca nu mai însemn nimic pentru tine. Spun si lacrimile nu se opreau. Toata furia adunată pe parcursul acestor 5 ani de zile a fost revărsată pe fratele meu. Toată durerea asta care m-a măcinat am reusit sa o exteriorizez. Dar cel mai important am reusit sa îmi iau fratele în brațe din nou. Si nu îl mai las să facă vreo prostie care de data aceasta chiar i-ar aduce moartea.
Alex- Ada..... chiar daca tu nu ne-ai vazut anii astia noi eram mereu langa tine. Cine crezi ca era baiatul ala ,,nou" din liceu care a stat in spatele tau? Care era mereu cu gluga pe cap? Eu eram. M-am dus acolo să mă asigur ca nimeni nu mi-ar rănii surioara mai mică. Fata care îmi punea zâmbetul pe buze doar cand intra in camera mea. Să știi că la fiecare cursă la care ai participat eu eram în umbră si ma uitam la tine cum evoluezi. Nu ai idee cât de greu îmi era să stau ascuns și să nu pot venii la tine sa te felicit, am rezistat, însă inima mea voia sa te strângă în brațe. Voiam să ma joc din nou în părul tău după ce ti-l speli. Sa iti vad zambetul frumos dimineata când mancam micul-dejun, sau când mergeam la scoala, când veneam si te asteptam in fata clasei sa mergem sa vezi cum ne atrenam. Mi se rupea sufletul când vedeam cum persoanele care se dadeau prietenii mei cei mai buni imi batjocoreau surioara in loc sa o apere. Spune si lacrimile i se prelingeau pe obrajii roz.
Eu- Imi pare rau Alex, in ultimii 5 ani am adunat extrem de multa durere si suparare.... nu am vrut sa le vars pe tine. Mi-ai lipsit extrem de mult A, ma bucur ca te-ai intors la mine.... Ii spun si il strang din nou in brate, cred ca il voi strange din 5 in 5 minute in brate acum....
Alex- Este ok pitic, acum sunt aici, iar tata este cu mama acasa. Spune fratele meu iar eu nu pot decat sa ma simt usurata ca mama nu este singura si ca tata este cu ea.
Eu- Te rog spune-mi ca mama nu a lesinat când l-a vazut pe tata.... Spun eu stergandu-mi lacrimile.
Alex- Sincer?.... Nu, insa l-a lovit...si pe el si pe mine pentru ca v-am mintit pe amandoua. Spune fratele meu in timp ce isi atinge obrazul stang. Si eu chicotesc.
Eu- Meritati asta... si eu as face asta daca nu am fii in public in acest moment. Spun si il ciupesc de mana.
I- Ok, doar eu nu mai inteleg nimic? Spune Ivan nedumerit si ma apropii de el si il prind de mana.
Eu- Cred ca toti avem nevoie de niste explicatii, pe care fratele meu drag ni le va oferii, ca daca nu... stie el ce se intampla. Spun si ma uit intens la fratele meu.
Alex pov
Când vad cum se uita Ada la mine am stiut ca daca nu voi da niste explicatii, maine ma voi trezii chel, si in cel mai bun caz intr-o camera cu tigrii.
Eu-Ok, daca asta vreti, asezati-va confortabil pentru ca va fii o poveste luunga. Spun si ma asez pe o banca. Sora mea ii sopteste ceva baiatului cu care acum cateva minute s-a sarutat si acesta da din cap cu un zambet pe buze. O vad pe sora mea ca se apropie de mine si imi da un pupic pe obraz, dupa care fuge inapoi langa baiatul acela, si vad ca cineva imi pune mana la ochi.
X- Cine e? Spune o voce nu prea cunoscuta.
Eu- Nu stiu.... Spun si când vad cine este, inima mea se opreste in loc.
X- Hey Alex. Spune Ale, fosta mea iubita.
Eu-Ale???? Ce cauti aici? Intreb surprins dar in acelasi timp suparat.
Ale- Am vent sa te vad dragule, nu te bucuri? Spune si incearca sa ma sarute insa ma feresc.
Eu- Nu mai sunt dragul tau de 6 ani Alessandra. Ii spun si merg spre prietenii mei.
Ale- Buna Ivan, ce fac iubitule? Spune si se uita spre baiatul cu care se sarutase Ada mai devreme.
I- Nu imi spune iubitule, din cate tin eu minte tu m-ai parasit chiar in locul asta. Spune si o prinde pe sora mea de mana si ii spune:
I- Ada, ea este Alessandra, iubita mea de acum 5 ani. Nu mai inseamna nimic pentru mine. M-a inselat cu jumatate de liceu atunci. Spune si o strange pe sora mea in brate care parea cu inima franta dar stiu ca de abia astepta sa ii smulga capul lui Alessandra de aproximativ 6 ani.
Ada- Alex, Ivan.... am o intrebare, spune si se uita la mine si la Ivan. Pot sa ii zbor botoxul ala din buze si obraji? Spune si isi pusca degetele.
Eu- Surioara, eu iti dau voie dar nu crezi ca o sa fie pacat sa distrugi jucaria altora? Spun zâmbind.
Ale- Oh te rog... pitica asta nici nu stia cum sa mearga calumea acum 6 ani... ce sa mai zic sa bata pe cineva asa ca mine.... Spune Ale si vad cum sora mea zambeste si se napusteste asupra ei si ii da un pumn iar aceasta cade pe jos.
Ada- Pentru informarea ta, draga, vorbesti cu fata care a intrecut cel mai rapid racer auto din tara, si nu uita cine ti-a spart toata fata acum 6 ani si i-am spus fratelui meu ca ai facut accident auto. Spune si se intoarce spre noi si ne mimeaza un Va explic mai incolo . Cu acestea fiind spuse ne întoarcem si mergem fiecare acasa. Eu voi dormii la caminul de baieti dat fiind fapul ca sunt la aceeasi facultate ca si ei. Da, m-am inscris la aceeasi facultate cu sora mea pentru a o avea aproape. Alan se urca in masina mea iar surioara mea se uita nedumerita.
Eu- Ce e surioara? Ai uitat ca mai am o masina de rezerva? Spun si ii zâmbesc draceste.
Ada- Crede-ma ca nu am uitat fratioare, in fiecare zi m-am intrebat unde a disparut din garaj, dar acum am aflat. Spune bosumflata si urcandu-se in Charger.
Eu- Alan ai cheile de la camera la tine? Il intreb pe prietenul meu cel mai bun care de asemena este si colegul meu de camera.
Al- Da e aici, poftim. Spune si imi arunca cheia si eu o asez in buzunar.
Ada- Mai aveti ceva secrete? Sau ati uitat sa imi spuneti ca mergeti la aceeasi facultate cu noi? Spune sora mea si porneste masina nervoasa si pleaca din loc. Acum s-a suparat, trebuie sa merg dupa ea.
Eu- Iar s-a suparat.... ar trebui sa merg dupa ea.....---------------------------------------
Buna dragii mei, imi pare nespus de rau ca nu am mai postat capitole noi, insa nu imi veneau idei, si acum au inceput sa revina. Sper sa va placa acest capitol mult asteptat. Voi mai posta un capitol saptamana aceasta cred, sa aveti o zi frumoasa! Va pup si va iubesc!
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...