Un nou cuplu?

56 0 0
                                    

Persoana respectiva isi da jos casca iar o cascada de par castaniu isi face aparitia. Scoate la iveala chipul frumoasei mele prietene Andreia. Fata zambitoare ca de obicei. Aceasta ne zareste pe mine si pe Alan si se indreapta zambitoare spre noi. Ajunge in fata mea si ii sar in brate spunandu-i:
Eu: Felicitari iubire, ai castigat inca o data. Ii spun in timp ce o strang in brate.
A: Iar mi-ai purtat noroc! Spune zambind.
Eu: Haide stii ca nu este adevarat, esti tu o motociclista super. Spun zambind.
Al: Da, aprob ce zice Andreia. Chiar aduci noroc lumii. Spune aratand cu degetul spre Andre. Ei cred ca sunt talismanul lor si ca le port noroc, dar de fapt fiecare castiga datorita curajului si increderii care face parte din caracterul fiecaruia. Intre timp, spre noi se indreptau Denisa cu Jason.
D: Hey fetelor, cine a concurat cu acel frumos motor de culoare rosie? Ne intreaba Deni curioasa.
A: Pai, am vorbit cu mama si cu tata, si i-am rugat sa imi trimita motorul celalalt de curse de acasa, si, m-am gandit avand in vedere ca numai noi stim de el sa ii fac lui Ash o surpriza, asa ca m-am gandit sa concurez cu el. Spune Andre zambind.
J: Si, ca de obicei ai castigat. Spune Jason detasat.
Eu: Normal ca a castigat! Doar este o motociclista super! Spun mandra ca am o prietena ca ea. Din toata gasca doar eu eram sprijinita de masina, iar restul erau insirati in fata mea. Din departare isi fac aparitia 3 siluete solide. Dupa mers as spune ca sunt masculine. Cand se apropie si mai mult de noi, le pot vedea fata, si erau "Cei Trei Crai". Adica Ash, Ivan si Emilio. Dupa cum se uitau la noi eram sigura ca se indreptau spre noi.
Eu: Gasca, cred ca cercul nostru de prieteni tocmai s-a marit. Le spun facand semn cu capul spre directia baietilor.
A: Ai dreptate. Spune intorcand-si capul catre mine.
D: Fetelor, eu cu Jason mergem sa luam ceva de baut, vreti ceva? Ne intreaba Denisa zambitoare.
Eu: Eu vreau un Cola te rog. Ii spun intinzanu-i bani, dar repede Alan imi pocneste mana care era intinsa cu banii spre Denisa.
Al: Primul rand este de la mine. Spune cu o mina serioasa.
Eu: Nici gand, eu imi platesc sucul. Ii spun afisand o fata iritata.
Al: Nici sa nu te gandesti. Asa ca taci. Imi spune mergand inainte Denisei si a lui Jason.
J: Cred ca o sa il urmarim. Spune Jason tragand-o pe Denisa de mana dupa el. Pa fetelor! Spune Jason zambitor.
D: Ok fetelor venim inapoi... Pa! Spune Deni incercand sa tina pasul cu Jason. Dupa ce ne parasesc Deni cu Jason si Alan, isi fac aparitia baietii. Cu un zambet de milioane pe fata.
A;I;E- Hey fetelor! Ne saluta acestia foarte entuziasmati.
Eu&A: Hey baieti! Le raspundem noi politicos.
I: Ce faceti? Ne intreaba Ivan uitandu-se la mine si dupa aceea la Andreia.
Eu: Pai uite bine.... tocmai ce au plecat Denisa, Jason si Alan dupa niste sucuri. Voi? Ii intreb eu incercand sa par calma, dar inima mi-a luat-o la galop.
I: Bine, eu si Emilio tocmai ce am ajuns. Apropo Andreia, felicitari! Ash ne-a dat de vestea ca l-ai batut din nou. Spune Ivan ca si cum ar vrea sa puna sare pe rana lui Ash.
A: Mersi, si, Ash ai condus bine, doar ca trebuie sa ai grija cand iei curbele, pentru ca le iei prea inguste. Ar fi mai ok sa le iei mai largi. Daca vrei te pot ajuta. Ii spune Andre, si observ in ochii sai o sclipire aparte. O sclipire pe care nu am vazut-o de mult. De cand s-a despartit de fostul sau iubit Joaquin pentru ca a inselat-o.
Ash: Pai stiu ca este acum o pista libera mai incolo, daca ai chef putem acum, si chiar am nevoie de cineva sa ma ajute, pentru ca gemenii aici de fata nu se pricep la motoare ci doar la masini. Spune Ash si pot spune ca il citesc, si ochii sai imi spun ca o place pe Andre la nebunie. Si sentimentul este reciproc.
A: Sa mergem atunci! Spune Andre entuziasmata. Ada, o sa lasi usa de la camera deschisa? Pentru ca am cam uitat cheile in camera.... Spune lasandu-si capul in pamant.
Eu: Du-te! Ii spun eu dandu-i un ghiont in umar. Da vezi la ce ora vii ca eu vreau sa dorm si daca gasesti vreun non-stop, cumpara si tu ceva chipsuri si un suc... ok? O rog eu pentru ca trebuie sa avem macar o sticla de suc in camera. Andre imi sare in brate si incepe sa spuna:
A: Multumesc, multumesc, multumesc. Te iubesc mult! Imi spune pupandu-ma pe obrazul drept.
Eu: Si eu, acum du-te, si vezi sa nu patitesti ceva, ok? Ii spun satenei care se indeparteaza treptat de mine.
A: Stai linistita, stii bine ca sunt atenta. Spune in timp ce isi pune casca pe cap.
Eu: Da, cred ca esti persoana gresita! Ii spun zambind. Aceasta ca rasplata imi arata degetul mijlociu in toata splendoare sa. Eu ii raspund printr-un zambet pana la urechi. Porneste motorul, iar motorul incepe sa toarca, iar Andre, fiind o fata mai speciala accelereaza iar roata din spate se invarte pe loc. Ambii pornesc in tromba spre pista goala.
I: Cred ca vom avea un nou cuplu Emilio! Ii spune Ivan fratelui sau geaman cu un zambet strengareste pe fata.
E: Cred, spune acesta uitandu-se la norul de fum lasat in urma celor doi. Auzi Ivan, nici tie nu ti-ar prinde rau niste lectii de condus. Ii spune Emilio fratelui sau amuzat.
I: Hahahahah, si tie nu ti-ar strica o iubita! Spune Ivan ironic.
E: Nici tie! Si in plus stiu de cine iti place si i-as putea spune fetei respectvie! Spune Emilio incercand sa il enerveze pe fratele sau.
I: Nu ai face-o! Spune Ivan iritat si surprins in acelasi timp.
E: Cine mă oprește? Il intreaba Emilio pe Ivan afisand o mina serioasa.
I: Eu! Ii spune acesta cu fata roșie de furie. Mie una nu imi place sa ii vad certându-se asa ca ma hotărăsc sa ii opresc din cearta lor inutila.
Eu: Baietii, terminați, nu are nici un rost sa va certați pe ceva atat de minor. Fratii ar trebui sa stea impreuna și sa se încurajeze, nu sa se certe din chichițe. Le spun eu prinzandu-i pe ambii de mana.
E: Da Ivan, Ada are dreptate. Imi pare foarte rau ca m-am aprins atat de tare dintr-o chestie minora. Doar ca uneori, imi este ciuda ca eu nu stiu sa conduc la fel de bine ca tine, dar serios acum, te-ar ajuta niste lectii de condus. Ii spune Emilio fratelui sau in timp ce ii da o imbratisare.
I: Da, poate ai dreptate. M-ar ajuta niste lectii de condus, dar sa stii ca esti la fel de bun la condus ca si mine. Ii spune baiatul care imi alearga prin minte in fiecare zi, in fiecare secunda fratelui sau. 
E: Te iubesc frate. Ii spune acestuia fratelui sau.
I: Si eu te iubesc Emilio! Ii spune raspunzandu-i imbratisarii fratelui sau geaman. Ada, haide si tu! Doar tu ne-ai impacat nu? Spune Ivan si ma prind de mana si ma trage in imbratisarea lor. Un sentiment familiar mie pluteste in aer. Este acelasi sentiment pe care in simteam cand ii luam pe tata si pe Alex in brate. De cate ori castigam la o cursa, acestia erau langa mine si ma sustineau. Ma iubeau si se bucurau pentru mine. O lacrima mi se prelinge pe obrazul rozaliu. 
    Ivan pov
O luam pe Ada in imbratisarea nostra si ma uit la micuta fata care sta intre mine si Emilio. O lacrima ii paraseste ochii verzi in care de fiecare ma pierd. Ma uit la ea, si un zambet imens ii este imprimat pe fata. Ma uit la fratele meu, iar acesta imi da de inteles ca ar trebui sa ii sterg lacrima si sa merg sa vorbesc cu ea.
Eu: Hei, nu plange. Ii spun stergandu-i lacrima cu degetul mare. Aceasta ma prinde de mana si imi spune:
Ada: Bine. Imi spune aceasta zambind.
Eu: De ce plangi? O intreb eu sperand sa nu fie din cauza noastra.
Ada: Pentru ca, de cand tata si Alex au murit, m-am refugiat in muzica si curse. Nu am mai experimentat de 4 ani de zile o imbratisare mai plina de iubire si de iertare. Spune acesta uitandu-se aceasta adanc in ochii mei. Imi exploreaza fiecare particica a sufletului meu de mult inghetat.
Eu: Hei, nu te mai gandi la asta, ii spun prinzandu-i fata in palmele facute caus, stii bine ca acestia te iubesc si sunt langa tine mereu. Ii spun luand-o in brate. Aceasta  imi raspunde imbratisarii imediat, iar eu nu pot sa fac altceva decat sa zambesc. Ma uit la Emilio si acesta pare mandru de mine.
E: Prieteni, eu merg sa imi iau un suc, voi vreti ceva? Ne intreaba fratele meu.
Eu: Eu nu vreau nimic, am suc in masina. Spun dandu-i drumuli Adei. Ada tu vrei ceva? 
Ada: Nu mersi, mie o sa imi aduca Denisa si Jason. Spune aceasta luandu-si telefonul din buzunar. Il aprinde si se uita la ora, dupa aceea il aseaza inapoi.
E: Ok, am plecat atunci. Pa! Ne vedem mai incolo. Spune fratele meu indepartandu-se incet de noi. Si am ramas doar eu si Ada.
Eu: Ada. Spun eu timid.
Ada: Da Ivan? Ma intreaba aceasta ridicandu-si ochii la mine.
Eu: Pot sa te rog ceva? O intreb pe fiinta care nu are mai mult de 1,60 inaltime.
Ada: Da, orice. Spune aceasta zambind.
Eu: Vrei sa vi cu mine la un film mâine seara? O intreb ținând degetele incrucisate, în speranța că va accepta.
Ada: .......
Suspans.......
Si am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa acest capitol, și vreau sa spuneți ce credeți ca se va intampla în continuare. Oare Ada va accepta cererea lui Ivan? Aștept răspunsuri în comentarii.
Va iubesc💕

O intervenție oarecare 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum