Ada pov
Dupã ce ne-am așezat, m-am uit la Miles.... Știam ce simte în legãturã cu pierderea mamei sale.
Voight- Ați luat o sticlã de vodka, și v-ați dus în parc... Jaylen ce s-a întâmplat acolo? Întreabã Voight stând în picioare iar eu stau în fața bãieților pe bancã.
Jaylen- Ne-am dus în pãdure și mi s-a fãcut rãu. Spune Jaylen iar eu mã uit la el amuzant.
Voight- De la vodka? Întreabã Voight curios.
Jaylen- Da, și m-a cam luat somnul. Spune Jaylen dând din cap și uitându-se la prietenul lui. Apoi, tot ce îmi amintesc e ca Miles mi-a zis sã plecã de acolo. Spune dupã care se uitã la mine.
Voight- Așadar, Miles, erai singur? Întreabã Hank rezumând spusele bãiatul din fața noastrã și așezându-se lângã mine.
Eu- Cred cã ai avut niște gânduri destul de negre. Știu cã mama ta a fost ucisã astãzi în urmã cu un an. Îi spun bãiatul care stãtea în fața mea.
Miles- Nu poți sã îți închipui cum e. Îmi spune și dau din cap ușor.
Eu- Miles, știu cum e. Mi-am pierdut și tatãl și fratele în aceeași zi. Îmi lipsesc pânã în ziua asta.... Chiar dacã totul a fost un act. Am adormit cu lacrimi în ochi și am fãcut multe probleme mamei mele. Îi spun și îmi așez mâna peste a lui și i-am zâmbit
Voight- Deci erai beat. Și ai vãzut joggerița aceea, Zoey Sims. Spune Voight și scoate o pozã și o pune pe cutia de carton în fața bãieților.
Eu- O recunoști? Îl întreb pe Miles care dã din cap negativ.
Miles- Nu.
Voight- Știi, problema cu parcurile astea e ca au camere video. Spune și scoate din dosar niște poze din filmãrile în care apãrea Zoey urmatã de Miles.
Eu- Vezi, ãsta ești tu.... Asta e Zoey. Imaginea e pânã sã o urmãrești în pãdure unde a fost ucisã. Spun cu degetul pe pozã.
Miles- Fii serios omule! Spune cu un zâmbet amuzat pe fațã.
Voight- Ce e așa de amuzant? Întreabã Voight deloc amuzat.
Miles-Fiindcã crezi cã știi ce s-a întâmplat. Și nu știi. Rãspunde acum având fața încruntatã.
Eu- Atunci ajutã-ne sã înțelegem ce s-a întâmplat. Îi spun uitându-mã la el curioasã.
Miles- În regulã, uite... Doamnei îi scãpase cheia. Spune sincer.
Voight- Cheia? Întreabã suspicios.
Miles- Da, cheia. Și m-am dus dupã ea sã i-o înapoiez. Apoi a trebuit sã merg sã îmi iau amicul beat.... Pãrinte, jur pe Dumnezeu, ãsta-i adevãrul. Spune bãiatul uitându-se la preotul care stãtea cu 2 bãnci în spatele sãu.
Eu- Dacã ãsta-i adevãrul, de ce ați fugit de poliție? Îi întreb uitându-mã la ei nedumeritã.
Miles- Credeam cã o sã ne bãga-ți ceva pe cârcã. Și uite... așa s-a întâmplat. Spune uitându-se la mine cu sinceritate în ochi. Eu mã uit spre Voight și dau ușor din cap în semn afirmativ cã nu mint, iar acesta îmi acceptã afirmația. În momentul urmãtor pe geamul bisericii apare un cocktail Molotov și totul începe sã ardã. Luãm bãieții și fugim pe lângã focul care se împrãștie repede. Ieșim pe ușa bisericii unde ne aștepta Kevin și ia bãieții și îi duce la o mașinã de poliție cu greu. Persoane care susțineau cã bãieții sunt de vinã blocau calea spre mașinã dar polițiștii au fãcut un culoar. Jay se uita dupã mine prin mulțime și vedeam cât de speriat este.
Jay- Ada? Ada!? Auzeam vocea lui Jay prin mulțime și cineva mã ținea de mânã. Era Atwater care dupã ce a bãgat copii în mașinã m-a vãzut fiind îmbrâncitã între oamenii nervoși. Ajung lângã Jay iar acesta mã strânge în brațe.
Eu- Trebuie sã sunãm la pompieri. Îi spun lui Jay care mã verifica dacã sunt bine.
Jay- Am sunat deja, trebuie sã ajungã imediat. Îmi spune dupã ce mã sãrutã pe creștetul capului.
Atwater- Sarge, el e cel care a aruncat cocktail-ul. Spune Kevin arãtând spre un bãrbat care era arestat.
Jay- E iubitul victimei. Spune dupã ce îmi dã drumul.
În câteva minute Truck 81 și Squad 3 au ajuns la bisericã. Stãteam afarã și mã uitam la oamenii care se certau cu polițiștii. Cineva vine și mã strânge în brațe atât de tare, și de abia când îi simt parfumul îmi dau seama cã este fratele meu.
Alex- Ada, ești bine? Ai pãțit ceva? Mã întreabã când mã verificã și el la fel cum a fãcut și Jay.
Eu- Alex, sunt bine. Du-te ajutã-i pe ceilalți. Nu sunt sigurã dacã mai este cineva în bisericã. Noi am fost singurii. Îi spun încercând sã ascund faptul cã mã bucur cã este el aici. Îmi iubesc fratele, oricât de mult m-ar enerva...
Alex- Te iubesc surioarã, îmi pare rãu. Spune înainte sã plece la Cruz pentru a-l ajuta. Atwater se apropie de mine cu Kenny și spune:
Atwater- Hei, ești bine? Mã întreabã când ajunge lângã mine.
Eu- Da, sunt bine. Îi spun și mã uit la el.
Atwater- Mergem înapoi la secție. Vii cu noi? Mã întreabã cu mâinile în buzunar.
Eu- Da, mi-a ajuns atâta foc pe ziua de azi. Doar așteptați sã vorbesc cu Alex puțin. Le spun iar ei dau din cap aprobator.
Mã apropii de fratele meu care ieșea din bisericã și se uita la mine.
Eu- Alex, noi mergem la secție sã vedem ce mai aflãm. Îi spun când ajung lângã el.
Alex- Bine. Noi am terminat aici. Urmeazã doar sã mai anchetãm, și mergem la unitate. Îmi spune dându-și jos casca.
Eu- E grav înãuntru? Îl întreb fãcând semn spre bisericã.
Alex- Sunt distrugeri minore, se poate repara. Noroc cã nu a fost afectatã structura bisericii. Spune și se uitã la mine.
Eu- Bine. Pãi am plecat atunci. Îi spun și merg spre mașina lui Atwater care îmi aruncã din nou cheile.
Atwater- Ești bine? Mã întreabã când ne urcãm în mașinã.
Eu- Da, doar cred cã sunt cea mai groaznicã sorã. Spun și îmi las capul pe tetiera de piele a mașinii.
Atwater- Ada, nu ești o sorã rea. Faci toate astea pentru cã ții la el. Spune când își pune mâna peste a mea. Am 2 frați mai mici de care am grijã din ziua în care tata a intrat la închisoare. Îi iubesc atât de mult, și crede-mã cã aș face orice pentru ei. Continuã dupã ce pornesc motorul.
Eu- Poate cã ai dreptate. Dar uneori cred cã întoarcerea lui este doar un vis, și cã mã pot trezi din el în orice moment. Îi spun uitându-mã la el dupã care mi-am întors privirea spre drum.
Rixton- Nu îl vei pierde. E fratele tãu și va fi mereu lângã tine. Spun Kenny de pe bancheta din spate a mașinii.
Eu- Mersi bãieți. Mã bucur sã am prieteni ca voi. Le spun și le zâmbesc celor doi bãrbați din mașinã.
Ajungem la secția de poliție relativ repede și urcãm scãrile spre unitatea de informații.
Voight- Rixton, Atwater, voi îl interogați pe iubitul lui Zoey. Spune Voight când îi vede pe Kevin și Kenny.
Atwater- Bine Sarge. Spune Kevin și își dã jos geaca și merge spre camera de interogatorii. Eu merg spre bucãtãrie unde îmi torn niște cafea, dupã care merg spre tabla pe care erau așezate pozele lui Zoey și a bãieților care acum sunt în celule pentru a fi siguri cã nu fug și sã îi ținem pãziți. Merg spre camera de interogatorii și mã uit la Kenny și Atwater cum așteaptã ca persoana din fața lor sã spunã ceva.
Rixton- Deci ai aruncat un cocktail Molotov în bisericã.... de fațã cu sute de polițiști? Spune Kenny nedumerit. Nu sunt sigur cã te-ai gândit bine. Spune râzând.
Travis- Am încercat sã fac ce nu ați reușit voi, și anume sã îi scot de acolo. Spune acesta crezând cã a fãcut un bine, însã se înșealã amarnic. Și a funcționat. Adaugã dupã câteva secunde.
Atwater- Ai un alibi pentru dimineața asta? Întreabã Kevin sãtul de situație.
Travis- Îi aveți pe tipii care au fãcut asta, mulțumitã mie. Ce ziceți de un mulțumesc? Spune aroganța fãcându-și simțitã prezența. Kenny se ridicã și se apropie de bãrbatul care se credea buricul Pãmântului în acest moment.
Rixton- Travis, știm cã tu și Zoey aveați probleme. Și acum mai știm cã ai un comportament violent. Spune trecând prin spatele lui și lovindu-l pe umãr.
Atwater- Nu știu, poate ai aruncat bomba sã îndrepți atenția pe bãieții negrii. Spune Kevin scoțând la ivealã o altã idee.
Travis- Sunteți niște clovni. Spune și dã sã se ridice de pe scaun dar Kenny îl forțeazã sã se așeze la loc.
Rixton- Stai jos! Spune dupã ce trece pe partea lui stângã.
Travis- E a doua oarã când mã bruschezi. Spune ridicându-se de pe scaun revoltat.
Rixton- Nu te mai rog încã o datã! Spune Kenny nervos în acest moment.
Telefonul meu începe sã sune și mã uit la apelant vãzând cã e Kim. Rãspund repede și ascult ce are de spus.
Convorbire telefonicã.
Burgess- Hey, cred cã am aflat ceva. Spune și sunt curioasã.
Eu- Da, ce e? O întreb când îmi las cafeaua din mânã pe masã.
Burgess- Proprietarul a vãzut-o cu șeful ei. Se pare cã avea o aventurã. Spune Burgess iar eu bat de trei ori în geam iar Kevin și Rixton se uitã spre mine și ies afarã din camera de interogatorii.
Eu- Bine, le spun și celorlalți și ne vedem aici. Spun dupã care închid telefonul.
Convorbire telefonicã încheiatã.
Atwater- Ce e? Mã întreabã când iese din camera de lângã și ne întâlnim în hol.
Eu- Zoey avea o aventurã. Cu șeful ei. Spun și mã uit la ei.
Rixton- Se pare cã avem un nou suspect. Spune Kenny iar eu dau din cap.
Jay și Erin l-au adus pe șeful lui Zoey iar acesta spunea cã între ei nu era nimic serios. Însã l-au lãsat să mai fiarbã în suc propriu.
Jay- Zice cã are alibi. A fost la o ședințã logisticã la Hotel Public. Vezi dacã sunt camere de supraveghere sã vedem dacã e adevãrat. Spune Jay venind de la interogatoriu și se uitã la mine cum stau la biroul lui. În timp ce așteptam sã vedem dacã Kirby are alibi mi-a venit o idee.
Eu- Jay, am vorbit cu Alex și a spus cã bisericã o sã rãmânã în picioare, dar e destul de arsã. Mã gândeam sã îi ajutãm sã refacã biserica dupã ce se terminã toate astea. Îi spun când mã întorc cu scaunul spre el.
Jay- Putem, dar trebuie sã cumpãrãm materiale și ne trebuie oameni. Spune uitându-se la mine.
Eu- Materialele pot sã le rezolv. O sã vorbesc cu tata și Casey. Poate ne pot ajuta ei. Îi spun cu un zâmbet pe fațã.
Atwater- Și noi putem sã venim sã ajutãm. Spune Kevin de la biroul lui fãcând referire la toți din unitate.
Eu- Poate ne ajutã și Casa de pompieri. Îi spun zâmbind. Iar acesta dã din cap.
Rixton- Au venit rezultatele ADN. Nu e o potrivire nici cu a lui Jaylen nici a lui Miles. Spune Kenny cu dosarul în mânã.
Jay- Deci am ajuns exact de unde am plecat. Spune Jay și toți ne uitam la pozele de pe tabla verde.
Eram în camera tehnicã iar Jay stãtea la calculator uitându-se peste filmãri.
Eu- Deci Zoey se întinde circa un minut înainte de alergare, nu? Spun știind filmãrile ca pe dosul palmei.
Jay- Dar dacã oprești imaginea chiar aici. Se uita la ceva. Spune Jay neștiind la ce se uita.
Eu- Se uita spre o poartã din nordul parcului. Am trecut peste imaginile astea de 2 ori și nu am gãsit încã camera care sã fi filmat la ce se uita. Știu doar cã, câteva momente mai târziu pe lângã bancã trece Russell Tillman. Lucrãtorul parcului. Îi spun lui Jay iar acesta se uitã la mine.
Jay- Haide mergem sã vedem ce gãsim pe lângã bancã. Îmi spune Jay ridicându-se de pe scaun și luând 2 lanterne pentru cã deja e ora 9 seara.
Ajungem la parc și mergem la banca din nord unde se întindea Zoey. Eu stãteam lângã bancã și mã uitam peste umãr sper locul în care se uita-se și Zoey.
Eu- Jay, cred cã a vãzut ceva în pãdure acolo. Îi spun arãtând cu lanterna spre locul unde mergea el.
Jay- Sau pe cineva. Spune și se întoarce cu fața spre mine. Cine se ascundea aici? Mã întreabã curios. Bingo! Spune și aratã spre cãsuțele de pãsãri.
Eu- Ce? Îl întreb și mã uit spre locul indicat de el.
Jay- Sunt montate camere în cãsuțele alea pentru pãsãri. Îmi spune când se apropie de mine.
A doua zi când ajungem la secție aflãm cã am primit niște videoclipuri de la administrația parcului de la camerele din cãsuțele pãsãrilor.
Lindsay- E cineva acolo. Spune Erin arãtând spre o umbrã din pãdure. Și un bãrbat iese din pãdure urmãrind-o pe Zoey.
Burgess- Îl știu pe tipul ãla. Da. E angajatul parcului care i-a plasat pe bãieți la locul crimei. Spune și ia carnețelul de pe biroul ei. Russell Tillman. Adaugã cu numele bãrbatului.
Voight- Localizeazã-i telefonul. Îi spune Hank lui Jay care stãtea la calculator.
Burgess- Numãrul pe care mi l-a dat e desființat dar am adresa lui de pe permis. Spune Kim uitându-se în carnetul sãu. 3942 Str. Wyoming. Spune Burgess rapid.
Voight- Obține un mandat. Sã mergem! Spune Hank iar Erin sunã pentru un mandat.
Ajungem la adresa datã de Kim iar eu stãteam între Atwater și Rixton. Toți aveam pistoalele scoase și eram pregãtiți sã intrãm în casã. Alvin și Kim s-au dus prin spate iar noi intram prin fața casei. Atwater deschide ușa cu ranga iar noi intrãm în casa mare. Ne-am despãrțit iar eu mergeam spre bucãtãrie.
Eu- Liber! Strig când ajung în bucãtãrie.
Jay- Liber! Strigã și el din living. Deschid frigiderul și rãmân stanã de piatrã.
Eu- Sarge, o sã vrei sã vezi asta! Spun și îl aștept pe Voight. În congelator erau puse pãrți dintr-un bãrbat.
Rixton- Deci ãsta e tipul de la care ai luat declarație? Întreabã Rixton uitându-se la rãmãșițele bãrbatului.
Burgess- Nu. Russell Tillman era alb. Spune Burgess scârbitã.
Atwater- Sarge, toate revistele astea au ca destinatar John Gleason. Spun Kev intrând în bucãtãrie cu 6 reviste în mânã.
Voight- Ce crezi cã s-a întâmplat aici? Mã întreabã Voight când îmi întorc capul spre el.
Eu- Tãieturile nu sunt precise. Pielea e destul de zimțatã, deci poate fi un fierãstrãu. Îi spun dupã ce mã uit la membrele din frigider.
Voight- Bine. O sã chemãm criminaliștii. Spune Voight rece.
Lindsay- Bãieți! Toatã mâncarea asta e proaspãtã. Se pare cã "Bucle Bonde" tocmai a plecat. Spune Erin când ridicã un pahar care încã avea gheațã în el.
Voight- Poate cã nu. Erin, trimite farfuriile astea la criminaliști pentru amprente. Spune Voight și aratã spre farfuriile din chiuvetã. În noaptea asta dormiți aici. Vreau ochi și afarã și în interior. Spune Voight serios. Poate Tillman va venii acasã dacã nu știe cã suntem aici. Spune Voight dupã care iese din casã.
Eram în mașinã cu Kevin și Rixton și stãteam pe bancheta din spate cu o pãturã pe picioare. Jay cu Erin erau la secția de poliție așteptând amprentele de pe veselã, iar Burgess cu Olinsky erau în casã și îl așteptau pe Tillman.
Eu- Bãieți, ce mașinã a zis Jay cã are Tillman? Îi întreb pe bãieți când mã uit la un Silverado roșu din 2005 care trecea pe lângã noi.
Rixton- Un Silverado roșu din 2005. De ce? Mã întreabã curios.
Eu- Se pare cã avem un vizitator. Le spun fãcând semn cu capul spre mașina mare.
Rixton- Un Silverado roșu tocmai a ajuns. Spune Kenny prin stație iar noi stãm aplecați pe spate sã nu ne vadã.
Am stat câteva secunde în mașinã și ne-am uitat la el, dar a plecat, semn cã ne-a dibuit. Kevin se ținea în urma lui iar Alvin cu Burgess fugeau la mașina lor. Tillman ne-a bãgat pe sub șinele de metrou iar mașina sãrea.
Eu- Kevin, dacã o ții tot așa o sã rãmâi fãrã șasiu. Îi spun ținându-mã cu mâna de ușa pentru a nu sãrii chiar atât de rãu.
Jumãtate de orã mai târziu Burgess l-a prins pe Tillman și i-a rupt umãrul în timp ce voia sã îl împuște pe Alvin. Iar eu cu bãieții am intrat în niște butoaie cu apã din stradã.
Tillman- Mi-a rupt umãrul. Îi spune acesta lui Alvin care se uita la el de sus.
Olinsky- Ți-o rup și pe cealaltã. Îi spune acesta serios.
Tillman- Sunați la ambulanțã. Spune acesta încercând sã parã fioros dar nu era.
Eu- Nu e nevoie. Doar adu-l aici. Îi zic lui Kevin care îl aduce spre mine iar eu îi pun umãrul la loc acesta strigând în urechea mea iar Kevin zâmbind. Acum puteți sã îl interogați. Îi spun lui Jay care atunci a ajuns și îmi face cu ochiul.
Urmãtoarea zi dis de dimineațã am mers la bisericã unde am început sã scoatem toate lucrurile care erau arse din bisericã. Eram o grãmadã de oameni. Eu, tata, Alex, Kelly, Jay, Voight, Atwater, Natalie, Herrmann, Mouch, Kelly, Casey, Alvin și McSorely care se uita la noi cum scoteam afarã mocheta. Zilele astea s-au încheiat într-o notã pozitivã, și pânã la finalul zilei eu cu Alex eram împãcați.Dupã ce am terminat cu biserica ne-am dus la Molly's unde era concursul de stand-up comedy, iar Kevin era pe scenã cu un zâmbet uriaș pe fațã.
Atwater- Înțeleg, dar nu vã uitați așa la mine. Fugeam de polițiști înainte. E în regulã. De exemplu, sãptãmâna trecutã eram în "7 Eleven", și mã dusesem, știți voi, sã cumpãr chestii pentru casã. E firesc, pentru cã acolo noi negrii, ne facem cumpãrãturile. Spune Kevin iar toatã lumea începem sã râdem. Și aud mașina de poliție oprindu-se, am auzit-o oprindu-se! M-am albit la fațã! Primul lucru a fost sã ies pe ușã și sã o zbughesc pe stradã. Mi-a luat cam 30 de secunde pânã sã ma prind și sã mã întreb: "De ce mama mã-sii fug?" "Sunt polițist! La naiba, nu am fãcut nimic!" Spune iar noi râdem din nou și îl vãd pe Voight la bar în spatele barului cum se uita la Kevin și la noi cum ne distrãm. Frate, dar într-o bunã zi.... Într-o bunã zi nu o sã mai fie așa. Pentru oricare dintre noi. Sper doar sã fiu pe aici sã o vãd. Spune Kevin iar noi începem sã aplaudãm, iar Jay îi ridicã berea spre el și mã sãrutã pe cap.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...