Prima zi de cursuri

52 0 0
                                    

Ada pov
Este ora 06:00. Ceasurile incep sa sune simultan, pentru ca eu cu Andreia le punem pe ambele pentru ca sunt unele momente cand nu putem sa ne trezim. Oprim ceasurile simultan si ne ridicam din pat. Trag draperiile si rabatez geamul. Ma duc prima la baie pentru a-mi face rutina. Ma spal pe dinti, pe fata si imi asez ochelarii. Ies din baie si ma duc sa ma schimb. Imi iau o pereche de blugi rupti negri, o bluza cu maneca trei sferturi de culoare visinie, bandana neagra, si o pereche de botine negre. Andreia iese de la baie si merg sa ma fac cu parfum. Dupa ce ma parfumez, merg sa imi pregatesc ghiozdanul. Imi pun cartile de astazi, incarcatorul, castile si potofelul. Iesim din camera si coboram jos. Cred ca voi merge si eu cu masina astazi. Ma duc la Charger-ul meu drag si ma urc in ea. Pornesc motorul, ma uit la o poza cu familia mea cand era fericita si zambesc. Pornesc muzica si incep sa gonesc in spatele Andreei pe strazile inguste din Brasov. Ajung in curtea facultatii si primesc un mesaj. Este de la Denisa.
   Hey, eu acum ajung in curtea facultatii asteptati-ma si pe mine. Imi scrie draga mea prietena Denisa. O vad cum se da jos din Audiul lui Jason si vine si ne imbratiseaza.
Eu- Buna dimineata si voua. Le spun cu zambetul pe buze.
D- Neata frumoasele mele. Ce faceti? Ne intreaba la fel de zambitoare ca atunci cand am intalnit-o.
Eu- Da uite bine, acum am ajuns si noi. Voi? O intreb sprijinindu-ma de masina.
J- Bine si noi. Mergem? Ne intreaba Jason zambitor ca de obicei.
Eu&A- Hai! Spun eu impreuna cu Andreia. Intram in cladirea principala si ii vad pe gemeni impreuna cu Ash. Se indreapta spre noi. Simt cum mi se taie suflarea.

Ivan pov
Tocmai ce am ajuns la facultate. Acum ca a venit Ada la facultatea aceasta, parca vin cu bucurie la cursuri. Daaa.. stiu, sunt popular si toate fetele se topesc dupa mine. Dar eu am ochi doar pentru Ada. O zaresc cum intra in cladire si ma intrept cu Ash si Emilio catre ea si gasca sa. Ma apropii usor de ea. Inima creste in pieptul meu de fiecare data cand suntem aproape.
Eu- Buna dimineata prieteni. Spun cu zambetul pe buze in timp ce dau mana cu Jason si le iau pe fete in brate. Pe Ada o las la urma pentru a savura putin momentul.
Ada- Neata copii! Spune Ada zambind larg. Cum ati dormit? Ne intreaba cu acelasi zambet larg pe fata.
E- Super bine. Ne simtim odihniti. Ce aveti acum? Ii intreaba Emilio uitandu-se la fiecare in parte.
Ada- Pai eu am desen acum. Voi fetelor? Le intreaba Ada pe prietenele sale care par cam obosite.
A- Si eu tot desen am. Spune Andreia batand palma cu Ada.
Ada- Ivan, Emilio... voi ce aveti? Ne intreaba micuta fata care sta in fata mea.
E- Pai si noi tot desen avem acum. Spune Emilio zambind. Mergem? Ne intreaba pentru ca noi cam incurcam circulatia.
Eu- Da, haide. Ada, stiti unde este clasa? Sau mergem impreuna? O intreb uitandu-ma in ochii ei verzi-caprui.
Ada- Mnu preaa.. adica nici una dintre noi nu a fost pe aici niciodata. Spune rusinata.
E- Haideti cu noi! Stim facultatea pe derost. Si Ash are desen. Putem sta in banca de 5.... uneori mai sunt si banci asa. Spune Emilio uitandu-se la mine si pot sa jur ca stiu ce gandeste.
A- Ok sa mergem atunci. Denisa, voi ce aveti? Intreaba Andreia uitandu-se la Denisa si Jason.
D- Noi avem matematica. Vorbim. Pusicii!!!  Spune Denisa si le pupa pe fete pe obraji.
Ash- Sa mergem atunci! Spune Ash in timp ce mergea primul cu Andreia.

Andreia pov
Mergeam pe holurile facultatii si toata lumea se uita la noi ca la felul 16. Ma uit la Ada care era intre Emilio si Ivan, si era super ciudat ca toata lumea sa se uite la noi. Ii mimez Adei un "De ce se uita la noi?" Ada da din uneri semn ca nu are habar. Ar trebui sa il intreb pe Ash...
Eu- Ash, de ce se uita toata lumea la noi? Il intreb fixandul cu privirea.
Ash- Am..... pai... suntem populari... cand am auzit aceste cuvinte am simtit ca pamantul imi fuge de sub picioare. Ada, in liceu a fost batjocorita pentru ca i-a murit tatal si mie frica sa nu fie vreun pariu stupid.
Eu- Ash, am o intrebare. Ii spun in timp ce il trag de o parte pentru a vorbi cu el.
Ash- Da, spune. Imi raspunde uitandu-se in ochii mei.
Eu- Sper ca prietenia dintre noi toti nu este un pariu. Sper ca voi chiar vreti sa fiti prieteni cu niste oameni la fel ca noi... ii spun si pot sa jur ca imi curge o lacrima.
Ash- Hey, normal ca vrem sa fim prietenii vostri... si despre ce pariu este vorba? S-a intamplat ceva? Spune Ash schimbandu-si zambetul intr-o fata serioasa.
Eu- Pai, nu cred ca ar fi bine sa iti spun, dar am incredere in tine. Ok, deci cand eram la liceu, copii populari isi bateau joc de Ada, deoarece tatal si fratele ei au murit intr-un accident de masina acum 5 ani. Si, de atunci toata lumea isi batea joc de ea si s-a inchis foarte mult in ea de atunci. Si nu vreau sa fie ranita de Ivan pentru ca ea chiar il place. Ii spun. Sunt asa o gura sparta
Ash- Woww... asta nu am stiut. Adica Ivan nu mi-a spus. Si puteti avea incredere in noi. Nu suntem ca altii. Spune cu zambetul pe buze. Acum sa mergem. Spune luandu-ma de mana si tragandu-ma dupa el spre ceilalti. Ajungem in clasa si ne asezam in singura banca de 5 din clasa.
  Ada pov
Imi scot blocul de desen si incepe ora. Doamna profesoara ne-a spus sa desenam ceva ce ne place. Mi-am scos creionul din penar si am inceput sa schitez. Am schitat o masina. Nu prea stiu ce model de masina am desenat dar era tare. Nu era nici Skyline, nici Charger. Nu era nici un model anume. Nu am luat poze de pe net sau ceva. Asa mi-a venit sa schitez. Am ajuns destul de departe cu desenul, dar mai avem inca o ora dupa matematica. Deci nu ma stresez. Ora a trecut repede iar profesoara se plimba printre banci, iar cand a ajuns la banca noastra a ramas uimita. Eu cu mirobolantul meu desen, Andreia cu lupul sau, Ash cu motorul, Emilio cu un cal, iar Ivan cu un portret frumos al unei fete.
Eu- Ivan, ce frumos este portretul. Te superi daca intreb pe cine ai desenat acolo? Il intreb uimita
I- Este cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o. Cand spune aceste cuvinte, simt cum inima mi se rupe in bucati.
Eu- Si te superi daca intreb cum o cheama? Il intreb strangandu-mi pumni.
I- Nu conteaza. Conteaza ca este frumoasa. Îmi spune și zambeste puțin iritat.
   Ivan pov
Eu am desenat-o pe Ada. Pentru ca ea este cea mai frumoasă fata pe care am văzut-o vreodată. Nu as vrea ca ea sa ştie inca. Poate ca ea nu ma place... si ce ma fac... eu doar pentru ea am ochi.
Eu- Tu ce desen ai facut? O intreb lungindu-mi gatul catre caietul ei.
Ada- Am... pai am facut o masina... nu prea stiu ce model este... spune rușinoasă.
Eu- Este tare. Imi place cum desenezi. Ii spun eu zambind larg.
Ada- Multumesc, nici tu nu ești mai prejos. Spune si închide blocul. Se suna de ieșire. Iesim pe usa clasei printre primii și mergem sa mancam. Ne ducem la sala de mese și din usa pot sa imi vad prietenii care ne fac cu mana sa mergem langa ei. Sincer sa fiu, eu știu ca ma bârfesc. Asa ca o sa stau cu fetele și Jason.
   Denisa pov
Intram în sala de mese și ne asezam la o masa goala. Masa este rotunda de culoare crem. Fiecare ocupa cate un scaun, si dupa cateva secunde, se așează langa noi Ash, Emilio si Ivan. Incepem sa radem pana cand suntem întrerupti de sunetul ascuțit al clopoțelului. Ne ridicam toti de la masa și iesim pe usa larg deschisa a cantinei. Ma îndrept spre clasa de istorie impreuna cu Jason. Noi doi avem aproximativ acelasi orar. Intru în clasa și simt privirea tuturor ațintită asupra mea, și nu înțeleg de ce. Nu am făcut nimic greșit. Trebuie sa le intreb pe fete, poate au ele idee.
   Andreia pov
Suntem în ora de matematica..... ora pe care o urăsc cel mai mult. Stau în banca cu Ada si ma joc cu pixul. Profesorul este în fata clasei și ne vorbește despre cum sa facem cat mai corecte schițele pentru următoarele modele. Ahhhhh... de ce se holbează lumea la noi???
     După ore
Ada pov
S-au terminat si orele și ne indreptam spre casa. Ziua asta a fost una foarte haotica. Toata lumea se uita la noi ciudat, si nu ma simțeam prea confortabil. Si nici Andreia si Denisa nu prea cred. Ajungem toti 4 la camin, si mergem sus. Am adus și câteva jocuri de acasa, asa ca ne vom juca ceva. Ne hotărâm sa jucam Activity. Un joc în care trebuie sa mimezi, sa desenezi sau sa vorbești fără a folosi cuvintele indicate de către cartonaș. Dupa 2 ore, primim cate un mesaj pe telefon cum ca în seara aceasta se va organiza o noua cursa. Dar de data aceasta doar de motoare.
Eu- Andre, mergi? O intreb pe fata care statea în fata mea.
A- Nu știu ce sa zic... sunt cam obosita... spune incercand sa scape mai ușor de cursa.
D- Hai maaa, nu iti e somn doar ca nu vrei sa concurezi... spune Denisa uitandu-se năucitor la Andre.
A- Offf... ok, m-ați prins.... dar nu am chef!  Spune ridicand mainile in aer in semn de predare.
Eu- Ok, atunci votam! Cine este pentru Andreia sa concureze! Spun eu ridicand mana în aer simultan cu Denisa si Jason. Unanimitate! Spun eu ridicandu-ma în picioare pentru a zambi triumfator.
A- Bine bine.... voi concura.... cu o singura conditie. Cand aud ce scoate pe gura, ma mir.
Eu- Ce conditie mai exact? O intreb ducându-mi mainile în sâni.
A- Ammm mm. .. pai tu sa dai o cafea. Spune si zambeste draceste.
Eu- Okkk.... asa sa fie. Ii spun si batem palma. Este ora 13:00 si noi ne jucam UNO. La ora 17:00 trebuia sa ne prezentam în centru impreuna cu Andre, si trupa. Denisa si Jason au plecat sa se schimbe, eu voi rămâne la fel ca astazi, si Andre isi trage pe ea pantalonii de piele impreuna cu geaca de piele de culoare neagra. Manusile nelipsite pentru curse. Isi scoate cheile de la motor din buzunar impreuna cu cheile camerei. Imi iau telefonul impreuna cu cheile de la masina de pe birou și iesim. Coboram în fuga și Andrea se urca pe motor, iar eu ma urc în masina. Primesc un apel de la Alan
  Convorbire telefonica
Al- Alo!
Eu-Alo!
Al- Heiii, Ada ce faceti?
Eu- Bine Alan acum venim. Am iesit din curte. Tu?
Al- Eu sunt în centru. Aveți grija, s-ar putea sa fie politie.
Eu- Ne descurcam Alan, suntem fete mari. Te iubesccc... pa!
Al- Bine... si eu, Pa!
   Convorbire telefonica incheiata
Eram lângă un restaurant și mai aveam nici măcar 1 kilometru pana sa ajungem. Andreia era în fata mea, iar in dreapta mea apare un Mustang negru. Isi tureaza motorul semn ca vrea sa facem o liniuța. Ma uit la el si imi face semn. Dau afirmativ din cap și turez motorul puțin. Culoarea semaforului se transforma în verde iar Mustang-ul porneste înaintea mea. Il las puțin sa aibă teren și iau piciorul de pe frână. Am pornit din loc și am intrecut cu ușurință Mustang-ul. Nu era un bun șofer, semn ca și-a luat carnetul pe pile. Nu suport oamenii care fac asta. La următorul semafor ma aflam din nou langa Mustang. Isi lasa geamul jos si imi face semn sa las și eu. Cand las geamul jos imi spune.
El- Buna treaba păpușă. Vrei sa te fac cu o tura? Zambesc la auzul vorbelor sale și spun
Eu- Ma simt flatata. Dar nu ma simt în stare să merg cu acest frumos Mustang. Spun zambind.
El- Hai păpușă, nu iti fie rușine. Spune rânjind. Culoarea verde isi face apariția la timp, iar eu îl las pe derbedeu în fum, ridicandu-ma pe rotile din spate. Ajung repede în centru unde ma intampina Alan.
Al- Adaaa! Ai ajuns într-un final. Spune si vine si ma imbratiseaza.
Eu- Sti bine ca daaa. Spun răspunzând îmbrățișări sale. Cine concureaza acum? Il intreb curioasa.
Al- Un tip pe nume Ash. Spune aruncand privirea catre pista. Ash gonea cu o viteza ametitoare. Langa el, o motocicleta de culoare roșie. Persoana de pe motorul rosu câștiga cu ușurință, chiar dacă Ash ii da batai de cap. Persoana care are motorul rosu isi da casca jos si era......
Suspanssssss
-------------------------------------------------
Okkk... astăzi seara am postat un capitol pentru fiecare carte. Crăciun fericit. Va iubesccc❤❤

O intervenție oarecare 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum