Hey, ma numesc Ada, am 23 de ani, locuiesc in Cluj-Napoca impreuna cu mama mea.
Eu.
Sunt blonda cu parul lung si cu ochi verzi-caprui, si sunt de inaltime medie. Am 2 cele mai bune prietene cu care m-am cunoscut in gimnaziu si astazi vom merge la facultate cu masina si cu motocicleta. Eu sunt genul acela de persoana care este putin mai.... diferita sa spunem asa. Din ce cauza? Pai dintre noi trei eu sunt mai... nebuna. Ce inseamna nebuna? Pai cand cineva nu ma intelege, ma incapatanez si nu mai vorbim destul de mult timp. Sunt zodia gemeni si sunt foarte suparacioasa. Daca eu gresec si cineva imi spune ca am gresit, si eu stiu, ma supar rau si nu se stie ce se poate intampla. Si imi place sa citesc, sa cant, sa desenez si sa scriu.
Andreia
O fata frumoasa, satena, cu ochii caprui. Este putin mai mica la inaltime decat mine. Ii plac motocicletele, si are permis pe motor.Ea este genul acela de persoana care ar face orice pentru prietenii ei.
Denisa
Fata aceea nebuna din grup, care este amuzanta si te bine dispune cu un zambet. Ea este mai mica de inaltime. Este un minion. Culoarea parului este de un blond amestecat cu castaniu, ochii caprui, un zambet frumos si ea este fata aia din grup care are un iubit.
Jason (iubitul Denisei)
Un baiat blond, cu ochi caprui, ii place muzica, are un caine pe care il iubeste si are mare grija de el.
Cat despre mine si Andreia, noi nu avem iubiti pentru ca nimeni nu ne place. Oricat ne-am dori sa vem iubiti, nu am gasit cei doi baieti perfecti.
Tocmai ce am pornit de acasa. Jason conduce, Denisa este in fata cu el. Eu sunt in spate cu castile in urechi si ascult muzica. Bagajele erau in portbagaj si pe bancheta din spate. Denisa cu Jason vorbeau ceva, si nu imi prea pasa... ceva de relatia lor. Andreia este pe motorul sau. Un frumos Yamaha R8, de culoare negru mat cu care se asorteaza casca. Privesc pe geam peisajul frumos. O padure care nu mai este verde, ci este invaluita in culorile toamnei. Culoarea galbena domina pamantul si coroana copacilor. Pe asfalt s-au asternut cateva frunze care zboara din fata Andreei care goneste cu o viteza ametitoare. Trecem printr-un culoar format din frunze frumos colorate si copacii imbatraniti. Un zambet involuntar imi apare pe fata la gandul ca incurand vom ajunge la facultate. Toate trei ne-am inscris la facultatea de arhitectura pentru a putea fi impreuna deoarece suntem ca niste surori din gimnaziu. Dupa un drum de cam 3 ore ajungem la camin. Un camin de fete. Eu cu Andreia vom dormi la camin impreuna, iar Denisa si Jason si-au inchiriat un apartament nu departe de camin pentru nu a fi departe unele de celelalte. Intram in camin si la receptie ne intampina o femeie frumoasa, inalta, bruneta cu un zambet imens pe fata.
Femeia- Buna ziua dragele mele, eu ma numesc Alina si va voi conduce la camera vostra. Urmați-ma. Spune femeia bine-voitoare. Camera noastra se afla la etajul 3. Alina scoate din buzunar 2 chei. Cu una deschide ea usa si dupa ni le inmaneaza noua pe amandoua. Eu am una si Andreia la fel. Intram in camera de camin. O camera de culoare crem, cu 2 dulapuri, 2 paturi cu cearceafuri mov, 2 birouri din lemn masiv, baie frumos amenajata. Cum intram in camera, lasam valizele langa dulapuri si ne asezam pe paturi. Patul meu este langa fereastra deoarece uneori mai privesc cerul, iar al Andreei este langa dulapul sau.
Eu- Andreia, nu crezi ca ar trebui sa ne aranjam hainele in dulapuri? Intrerup linistea care s-a lasat in camera.
A- Ba da, haide. Spune Andreia in timp ce ma ajuta sa ma ridic de pe patul moale. Ne punem putina muzica si incepem sa aranjam hainele. Dupa cam 2 ore de aranjat hainele si cartile mele, ne aruncam obosite pe pat.
A- Ada, hai sa o sunam pe Denisa si Jason sa mergem sa cunoastem imprejurimile. Ce zici? Spune Andreia ridicandu-se in capul oaselor.
Eu- Da, ai dreptate. Spun eu mergand sa ma incalt cu tenisi mei albi. Sa mergem! Spun eu iesind pe usa. Pe holurile caminului vedeai cateva fete ici-colo, care stateau si vorbeau cu alte fete sau chiar baieti. Iesim din internat si o sunam pe Denisa.
Convorbire telefonica
Eu- Heyy!
D- Hey
Eu- Ce faceti ba?
D- Stam, voi?
Eu- Acuma am iesit din camin. Vreti sa mergem sa cunoastem imprejurimile?
D- Mdaa, ne cam plictisim acasa asa ca haideti sa mergem.
Eu- Ok voi doi veniti cu masina si eu merg cu Andreia pe motor? Ok?
D- Bine! Pa!
Eu- Pa!
Convorbire telefonica incheiata
Ma urc pe motorul Andreei care este deja pe el. Imi pun casca mea pe care mi-a cumparat-o de ziua mea acum 2 ani pentru ca stia ca o sa mai merg cu ea pe motor. Iesim din curtea internatului si vedem Audiul lui Jason. Mergem in spatele sau deoarece el a mai fost pe aici cu familia si stie cat de cat locurile. Ajungem la un parc frumos. Copii care radeau si se distrau, parintii si bunici care stateau pe banci si isi urmareau atenti copii. Mergem si noi in parc si ne plimbam. Parcul era si el invaluit in patura galbena a toamnei ce este in toi. Radem, vorbim si nu ne dam seama ca timpul a zburat atat de repede. S-a inserat afara deja. Ne intoarcem la camin. Ne schimbam si ne punem sa dormim. Maine trebuie sa mergem sa ne ridicam orarul si cartile. Imi asez capul pe perna moale si ma uit la cerul instelat. Imi doresc sa fim mereu impreuna. Imi pun ceasul sa sune, si adorm.
Ceasul incepe sa sune, soarele intra pe fereastra micuta. Ma trezesc, ma duc la baie si imi fac rutina. Ies din baie si imi aleg imbracamintea de astazi. Este frig afara, asa ca optez pentru un hanorac negru, blugi negri si UGG-uri in picioare. O astept pe Andreia si iesim din camin. Denisa vine cu Jason, eu merg cu Andre pe motor. In cateva minute ajungem in curtea mare a faculatii. Ne dam castile jos si le punem pe motor. Curtea era impanzita de masini si inca un motor. Andreia a observat motorul și se apropie putin de el sa il vada mai bine. Un Yamaha asemanator cu al ei, si o casca de un negru cu rosu mat. Dupa aceea ne indreptam spre cladirea principala. Intram pe usa mare, si pe holurile facultatii vedeai tineri de aproximativ 20-21 de ani care vorbeau unii cu altii. In partea dreapta se afla un grup format din mai multi baieti. Doi dintre ei ne urmareau pe mine si Andreia cu privirea. Cel care o urmarea pe Andreia cu privirea avea niste ochi de un verde ca smaraldul in care te poti pierde si par blond.
Andreia pov
De cand am intrat in cladire 2 baieti se uita dupa noi. Un baiat mai inalt cu ochii albastri si par blond se uita dupa Ada. Langa baiatul cu ochii albastrii mai era un baiat la fel ca cel ce se uita dupa Ada, cred ca este fratele sau geaman. Mergand pe hol tot in fata, gasim biroul directoarei. Bat la usa si din interior se aude un "intra" stins. Intram in biroul doamnei directoare si dam de o femeie de aproximativ 40 de ani, roscata, imbracata elegant si cu un zambet frumos.
Eu si Ada- Buna ziua! Spunem noi politicoase afisand un zambet dragut.
Ea- Buna ziua! Dupa ce am ridica orarele noastre si a lui Denisa, care a ajuns dupa noi, am iesit din birou. Mergeam din nou pe holurile facultatii, si in orice parte te uitai, vedeai grupuri de studenti care socializau. Am iesit pe usa, si ma uitam catre motorul meu. Un baiat blond se uita la el si il analiza in detaliu. Ma apropii de el si ii spun.
Eu- Scuza-ma, pot sa te ajut cu ceva? Spun eu incercand sa ii atrag atentia.
El- O, scuze, nu, doar ma uitam. Este al tau? Si arata catre motorul meu.
Eu- Da, iti place? Spun eu sprijinindu-ma de motor.
El- Da, este frumos si eu am unul. Este chiar aici. Spune si arata catre motorul de langa al meu la care m-am uitat cand am venit. Apropo, numele meu este Ashton, dar imi poti spune Ash. Spune si imi intinde mana. Pe tine cum te cheama? Ma intreaba baiatul cu ochii verzi ca smaraldul.
Eu- Andreia, imi pare bine de cunostinta. Spun si dau mana cu el. La un moment dat aud strigatul dragei mele colegi de camera Ada!
Ada- ANDREIAA! VII? Intreaba ridicand mana.
Eu- DAAA! VIN ACUMM! Strig eu facand cu mana. Scuze pentru asta! Noi mergem la o pizza, vrei sa vii cu noi? Spun facand semn catre ceilalti.
Ash- Daa, mi-ar face placere. Pot sa imi chem si eu cei 2 prieteni? Spune facand semn catre cei doi gemeni care veneau spre noi.
Eu- Daa, nici o problema. Haide! Spun in timp ce ma urc pe motor. Imi pun casca neagra mat, si cum nu se vede la gura zambesc. Pentru ca baiatul acesta m-a fermecat. Am pornit motoarele si am inceput sa gonim pe stradutele din Brasov. Am ajuns la o pizzerie dragut amenajata.
Ada pov
Ne dam jos din masina si merg la Andreia. Aceasta vorbea cu baiatul care o urmarea cu privirea.
Eu- Hey, intrerup ceva? Spun punandu-ma pe motor pentu ca Andreia s-a dat jos, si nu voiam sa stau in picioare.
A- Aaa, nuu.. spune Andreia punand casca pe ghidon. Ada, el este Ash, proprietarul motorului la care ma holbam dimineata. Ash, ea este Ada, prietena mea din gimnaziu. Spune Andreia aratand catre noi.
Ash- Buna. Spune si imi intinde mana. Incantat de cunostinta. Spune si afiseaza un zambet prieteneste.
Eu- Ada, imi pare bine Ash. Spun si ii strang mana. De langa Ash apar 2 baieti. Ambii au ochii albastrii si bar blond. Doar ca unul dintre cei doi ma analizeaza in detaliu.
Ash- A, am uitat sa vii prezint pe gemeni. Spune aratand cu degetul mare pe cei doi. Andreia, ei sunt Ivan si Emilio. Spune si arata intai spre cel care ma analiza.
A- Andreia, imi pare bine. Spune si da mana cu fiecare.
Ash- Ada, el este Ivan, si baiatul blond imi intinde mana. Cand am dat mana cu el, mici furnicaturi mi-au aparut in palma. Ma privea cu acei ochi albastrii, si afiseaza un zambet care imi topeste sufeltul.
I- Ivan, imi pare bine de cunostinta. Spune uitandu-se la mine din cap pana in picioare analizandu-ma. Iar el este fratele meu geaman Emilio. Spune si face semn cu capul catre celalalt baiat.
E- Buna! Sunt Emilio. Imi pare bine. Spune si imi intinde mana. Ma uit la el si dau mana cu el. Celalalt este mai diferit. Are ceva aparte.
Ivan pov
Fata aceasta are ceva special. Este atat de frumoasa. Ochii ei verzi mi-au atins inima de mult inghetata, pentru ca fosta mea iubita m-a parasit pentru un baiat, acum 5 ani. De cinci ani de zile nu am mai avut nici o iubita. Inima mea nu ma lasat sa ma indragostesc de alta. Dar acum, simt ca ea ma poate descrifra. Intram in pizzerie si la o masa mai mare ne asteptau o fata si un baiat care se tineau de mana. Cred ca sunt impreuna. Dupa ce facem si cu acestia introducerile ne asezam jos. Emilio s-a asezat langa Ash si Andreia, si a mai ramas un singur loc liber langa Ada.
Eu- Pot sa stau? O intreb politicos.
Ada- Desigur, cum sa nu! Spune si arata catre scaun. Ne comandam fiecare de mancare si cat timp asteptam am facut conversatii unii cu altii. Jason cu Denisa, Emilio cu Andreia si Ash, si am mai ramas doar eu cu Ada, care se uita pe Instagram. Ma decid sa sparg gheata si sa o intreb despre viata ei.
Eu- Siii.. Ada, poti sa imi spui mai multe despre tine? Intreb eu in timp ce ma uit in ochii sai verzi.
Ada- Ok... pai ce ai vrea sa stii? Ma intreaba punandu-si telefonul langa paharul cu limonada.
Eu- Pai... daca mai ai frati sau surori, de unde vii, ce iti place sa faci... chestii de genul. Spun eu cand imi iau paharul si sorb din sucul turnat de ospatar.
Ada- Ammm,.. pai stau in Cluj cu mama mea, tatal meu a murit intr-un accident de masina impreuna cu fratele meu Alex acum 4 ani, doar pe Alex l-am avut ca frate. Spune si in ochi ii apar cateva lacrimi pe care se straduieste sa le tina in frau. Imi place sa desenez, sa ascult muzica, sa dansez, sa scriu si sa citesc. Spune si imi zambeste stangaci. Se pare ca avem aceleasi hobbyuri. Dar tu? Ma intreaba zambind dragut.
Eu- Paiii........
------------------------
Ok prieteni, suspansssss!!! Si m-am apucat din nou de o noua carte. Nu este despre gemeni Munteanu, doar ca imi plac numele. Sper sa va placa.💕
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomantikEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...