Ada pov
Mã las ușor în jos lângã corpul femei și la fel face și Voight. Pune mâna pe ea și spune:
Voight- E încã caldã. Spune ridicând ochii la Alvin și dupã aceea se uitã din nou la mine. Erin care era în picioare lângã noi adaugã.
Erin- Ofițerii care au gãsit-o au sunat la Ambulanțã imediat dar au sesizat cã nu avea puls. Spune Erin încruntatã.
Olinsky- Am gãsit telefonul lângã ea. Am sunat la 911 și am aflat numele ei. Zoey Sims. Spune Alvin ridicând punga cu telefonul.
Alvin observã lângã corpul femeii o sticlã și spune:
Olinsky- Nimeni din cartierul ãsta nu lasã o sticlã pe jumãtate plinã. Spune Alvin împingând sticla ușor cu piciorul.
Voight- Vreau sticla trimisã la laborator. Spune Voight serios. Cine a fãcut asta este încã în apropiere. Adaugã dupã câteva secunde. Plecãm de lângã corpul femeii și Kevin mã strigã sã mergem la mașinã pentru cã agenții au vãzut suspecții pe Green Street. Urc la volanul mașinii și aștept ca Rixton și Kevin sã se urce și ei și pornesc în trombã spre stradã. Kevin îi vede pe cei doi bãieți, unul într-o geacã roșie iar celãlalt cu o șapcã de baseball neagrã în cap.
Atwater- 5021 David, avem doi bãrbați negrii care fug spre vest pe 5200. Spune Kevin prin radio, iar eu întorc la urmãtoarea curbã și opresc pentru a se da jos Kevin și Rixton.
Atwater- Noi mergem dupã ei, tu întâlnește-te cu Jay și Erin. Îți spunem unde suntem. Spune înainte sã plece în fugã dupã Kenny care îi urmãrea pe cei doi bãieți.
Vãd mașina lui Erin apropiindu-se de mine și las geamul jos. Mã uit la Jay și Erin care se uitau la mine.
Erin- Unde sunt Kevin și Rixton? Mã întreabã când observã cã sunt doar eu în mașinã.
Eu- Au luat-o pe spre vest pe 5200. Mi-au spus sã vã aștept. Spun, iar în urmãtorul moment, în radiourile noastre se aude vocea lui Kevin.
Kevin- "Suntem pe strada 5200, suspecții au intrat în bisericã, așteptãm întãriri." Spune Kevin și mã uit la Jay, dupã care Erin pornește girofarurile, și la fel fac și eu, dupã care mergem spre locația lor.
Ajungem extrem de repede fiind doar la 2 strãzi distanțã, și toți rãmânem șocați de ce vedem. Kevin și Rixton voiau sã intre sã vorbeascã cu bãieții dar când au ajuns în fața ușii de la bisericã, aceasta se deschide și pe ea iese preotul urmat de enoriașii care îi forțau pe Atwater și Rixton sã revinã înapoi lângã noi. Auzim mașina lui Alvin dupã care pe a lui Voight și ne uitãm spre ei. Voight se dã jos din mașina lui mare și se apropie de pãrintele care stãtea în fața enoriașilor și se uita extrem de urât la noi toți.
Voight- Pãrinte, dați-ne voie sã trecem și sã luãm în custodie bãieții. Spune Voight poziționându-se în fața pãrintelui, iar lângã el se aflau ceilalți.
Pãrintele- Ce înseamnã asta? Poliția din Chicago va acuza din nou doi bãieți afroamericani pe nedrept pentru ceva ce nu au fãcut? Întreabã preotul știind deja rãspunsul la întrebarea sa.
Voight- Doar vrem sã îi întrebãm dacã au vãzut ceva ciudat în aceastã dimineațã în parcul Washington. Spune Voight serios și face semn spre bisericã.
Pãrintele- Bãieții ãștia mi-au cerut protecție, iar eu am depus un jurãmânt sacru. Sã ajut pe oricine intrã în biserica aceasta. Spune nelãsându-se mai prejos.
Voight- Iar jurãmântul meu sacru a fost sã protejez oamenii acestui oraș. Spune Voight extrem de serios iar noi speram sã câștige aceastã "confruntare". Doar pentru cã sunt în bisericã nu înseamnã cã sunt mai presus de lege. Adaugã nervos.
Rixton- Pãrinte, am crescut în spirit catolic. Pãrinții religiei mele au respectat întotdeauna poliția. Iar dacã sãvârșeai un pãcat trebuia sã fi pedepsit. Spune Rixton ajutând la schimbul de replici dintre Voight și pãrinte.
Pãrintele- Se întâmplã sã îi știu pe acești puști. Au fost în asistențã maternalã. Sunt orfani. N-au bani pentru avocat. N-au pe nimeni care sã îi apere în afarã de noi, iar noi nu plecãm nicãieri. Spune preotul extrem de pornit în acest moment iar eu îmi ridic puțin sprâncenele.
Voight- Vreau agenți la fiecare ieșire. Vom asigura și rechiziționa clãdirea. Cheamã CPIC, adu aparatura și fixeazã o linie fixă. Spune Voight iar noi toți ne împrãștiem. Nici noi nu plecãm nicãieri. Spune Voight dupã care se întoarce și vine spre mine.
Eu- Ce mai conversație. Spun și dau din cap.
Voight- Vreau sã ne ajuți cu tot ce poți nu conteazã cât de mic este. Avem nevoie de tot ajutorul pe care îl putem gãsii. Spune Voight iar eu dau din cap aprobator.
Eu- Cu orice aveți nevoie. Îi spun dupã care plec sã o ajut pe Kim cu calculatoarele și sã fixeze linia.
În timp ce eu cu Burgess pregãteam calculatoarele și linia fixã, Sergentul Platt a stabilit un perimetrul de câte o stradã în jurul bisericii. Cu toții eram conștienți cã vor venii și alți protestatari și ne pregãteam pentru ceea ce urmeazã. Eram într-o grãdinițã care ne servea ca sediu.
Jay- Criminaliștii au urgentat pozele de la locul faptei. Legistul spune cã rãnile victimei sunt compatibile cu ștrangularea. Spune Jay și lipește pozele pe tabla verde.
Erin- Are urme clarã de agresiune sexualã. Rupturi vaginale, se verificã ADN-ul. Adaugã Erin de lângã Jay.
Burgess- Victima este Zoey Sims, 27 de ani. Conform profilului de pe Linkedin era angajatã unor firme de mutãri. Nu e în nicio baza de date, nu a fost arestatã niciodatã. Spune Kim așezând o pozã a fetei care nu era de la locul crimei.
Rixton- Cel care are un cazier stufos este preotul. Pãrinte Bill McSorely, arestat de 11 ori, chestii de nerãspundere civicã. Spune Rixton uitându-se în laptop unde era afișat cazierul lung al pãrintelui. Cel mai recent pentru deteriorarea afișelor cu bãuturi din cartierul sãu. Adaugã dupã câteva secunde.
Eu- Al, nu ai avut un soi de diferend cu pãrintele McSorely? Spun când îmi amintesc de ce mi-a povestit Alvin acum câtva timp.
Olinsky- Pãrintele McPlângere mai bine.... Îi place sã reclame polițiști. A distrus cariera unui vechi partener de-al meu. Spune Alvin luându-și geaca pe el.
Eu- Încã un motiv de ce nu m-am fãcut polițist. Îi spun lui Atwater iar el râde și Jay se uitã la mine destul de urât.
Steve Kot- E ditamai balamucul afarã. Spune Procurorul Steve Kot intrând pe ușã și uitându-se la mine curios. Ea cine mai este? Întreabã rece.
Voight- E aici sã ne asiste la caz. Paramedic cu experiențã și sfãtuitorul nostru. Spune Voight uitându-se la mine dupã care își întoarce capul spre Kot. Mersi cã ai venit. Adaugã jucându-se cu o minge pe care o avea în mânã.
Steve Kot- Da, am înțeles cã aveți doi suspecți care au cerut refugiu în bisericã. Spune și se uitã la noi toți.
Jay- Cât de mult pot sta? Întreabã Jay nerãbdãtor.
Steve Kot- Atâta timp cât preotul îl va primi. Spune uitându-se în foaia pe care o avea în mânã.
Rixton- Uitã-te la asta. De ce așteptãm dupã un preot? Întreabã Kenny lovind tabla cu pumnul nerãbdãtor sã rezolve crima.
Voight- Pentru cã, Kenny, nu arestãm gangsteri pe o alee dosnicã. Dacã îi scoatem pe bãieți din bisericã în vãzul întregului oraș, va fi cu un mandat și cu probe beton. Spune Voight încercând sã îl ținã pe Kenny în frâu. Controleazã camerele aleilor din parc. Și hai sã aflãm cine e Zoey. Adaugã uitându-se la Atwater care stãtea lângã mine. Verificați-i e-mail-urile, istoricul telefonului. Sã-i anunțãm familia pânã sã afle de la știri. Al, tu și Burgess. Adaugã o ultimã datã Voight.
Cât timp Olinsky și Burgess au plecat sã dea vestea pãrinților fetei, ia Jay și Erin sã vorbeascã cu iubitul ei, eu am stat în fața tablei verde și mã gândeam ce aș putea face. Mã gândeam din ce motiv ar fi fãcut cineva asta, însã nu gãseam nici un motiv. Nici mãcar unul care sã justifice comportamentul unei persoane normale care sã facã asta. Simt cum cineva își pune mâna pe umãrul meu și mã uit în spatele meu vãzându-l pe Kevin lângã mine.
Atwater- Știu ce încerci sã faci.... Încerci sã gãsești un motiv, de ce ar face cineva asta, însã crede-mã cã și eu am încercat și nu am gãsit rãspunsul. Așa cã haide mai bine sã te uiți cu mine la înregistrãrile din parc, avem pop-corn pentru cã vor fi destul de multe. Spune Kevin și îmi aratã laptopul de lângã Rixton, și lângã el o pungã de pop-corn.
Eu- Așa vã uitați voi la înregistrãri? Cu pop-corn? Îl întreb uimitã și fericitã în același timp.
Atwater- De obicei trebuie sã vedem peste 100 de înregistrãri în același timp, așa cã da. Spune zâmbind și ne așezãm în fața laptopului.
Eu- Nu e chiar atât de rãu sã fi polițist.... Eu nici mãcar nu pot mânca o bucãțicã de ciocolatã în unitate fãrã ca unul dintre Otis sau Cruz sã mi-o fure. Spun zâmbind la toate momentele frumoase cu cei doi prieteni.
Ne uitam la camerele de supraveghere de peste jumãtate de orã deja și tot ce am gãsit a fost cã bãieții din bisericã chiar o urmãreau pe Zoey. În același timp ne uitam și peste notițele pe care ni le-au trimis ceilalți pentru a le compara cu înregistrãrile sã verificãm dacã aveau dreptate. Și unii chiar aveau dreptate.
Voight- Avem ceva de pe camerele de supraveghere? Întreabã Voight când intrã în clãdire și se uitã la mine și la Kevin.
Eu- Am gãsit ceva suspect însã nu știu cât de mult va fi de folos. Îi spun și întorc laptopul spre el. Vezi acolo lângã poarta aceea? Este o figurã de bãrbat care a urmãrit-o pe Zoey de când a intrat în parc, dar dupã aceea am observat cã este un lucrãtor al parcului. Îi spun când apare în luminã silueta.
Platt- Voight, McSorely a acceptat sã te vadã, însã fãrã armã. Spune Platt când intrã pe ușa din fațã și se uitã la Voight.
Voight- Bine. Severide, intri cu mine? Am nevoie de cineva fin. Spune Hank uitându-se la mine și la fel face și Kevin.
Eu- Da, sigur, dar nu știu ce aș putea face eu.... Spun când mã uit la el cu ochi mari.
Voight- Vei vedea la fața locului. Acum haide. Spune Voight și îmi iau geaca pe mine și mã uit la Kevin.
Eu- Ureazã-mi noroc. Spun și îmi bag mâna în buzunar ieșind afarã. Jay ajuta polițiștii sã strângã rândurile și când m-a vãzut cã mã apropii cu Voight de bisericã a fãcut ochii mari.
Jay- Sarge, ce faci cu Ada? Întreabã Jay când mã prinde de mânã îngrijorat.
Voight- Vine cu mine. Avem de cineva nou pe care McSorely sã nu o cunoascã. Spune Voight cu mâinile în buzunar.
Eu- Jay, voi fi bine. Îi spun și îl sãrut pe obraz dupã care îl urmez pe Voight spre bisericã. Polițiștii au început sã despartã mulțimea pentru a ne face loc sã intrãm și Voight m-a prins de mânã să nu mã piardã când intrãm în bisericã.
Toți protestatarii strigau cã nu avem ce cãuta aici și ne împingeau, dar nu mi-am lãsat capul în jos pentru a le da satisfacția de a mã speria. Intrãm în bisericã și preotul face ochii mari când mã vede lângã Voight.
McSorely- Am spus cã doar tu poți venii. Spune fãcând referire la Voight.
Voight- Ea nu e polițistã, și nici unul nu suntem înarmați. Spune Voight ridicându-și geaca și arãtând cã teaca pistolului este gol.
McSorely- Dacã nu e polițistã, de ce ar avea armã. Spune fãcând semn cu capul spre mine.
Eu- Sunt paramedic, port pistolul pentru a mã apãra, însã nu îl port peste tot. Și în niciun caz nu am adus o armã de foc în bisericã, așa cã nu vã mai agitați așa. Îi spun când mã uit în ochii lui fãrã a arãta pic de fricã sau ezitare.
McSorely- Bãieții sunt aici, îi vei întreba ce dorești, însã eu voi fi de fațã. Spune preotul și ne conduce spre cei doi bãieți. Îmi pare rãu de dezordine, dar suntem în mijlocul colectei de haine de iarnã. Spune preotul fãcând referire la cutiile mari pline cu haine de iarnã. Miles Vincent și Jaylen Hines se jucau cãrți pe una dintre cutiile de carton.
Voight- Bunã bãieți. Spune Voight când ne oprim în dreptul bãieților iar aceștia se uitã la noi cu puținã fricã în ochi.
McSorely- Bãieți, aceștia sunt Sergentul Voight și..... Spune uitându-se la mine, neștiinud-mi numele.
Eu- Ada Severide. Spun uitându-mã la el și dau din cap cu un zâmbet mic pe fațã.
Voight- Miles, Jaylen. Spune Voight și dã din cap.
Miles- Omule, ce este? Suntem arestați? Spune Miles vizibil iritat de prezența noastrã.
Eu- Vrem doar sã aflãm cum a fost ucisã tânãra aceea din Washington Park. Spun calmând spiritele.
Miles- Nu știu nimic despre asta. Spune și dã din cap vehement.
Voight- Hai sã vorbim despre ce știi. Spune Voight și face semn spre bãnci ca sã ne așezãm.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomantizmEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...