Ada pov
Ajungem la casa pãrinților mei și vãd lumina care bate prin geamul din living.
Eu- Ești pregãtit? Sã nu te sperii dacã eu, Alex sau Kelly ne certãm sau chiar batem, este o obișnuințã. Îi spun sperând cã va mai vrea sã fim prieteni dupã seara asta.
Jay- Calmeazã-te, voi fi bine. Spune și își pune mâna peste a mea. Îmi face semn sã ieșim din mașinã și o fac. Înaintãm pe trotuarul care duce la casa mamei și a tatei. Bat la ușã și aceasta se deschide în ea apãrând fratele meu, care în momentul în care mã vede mã ia în brațe și mã strânge tare.
Alex- Am auzit la TV de isprava voastrã. Mã bucur cã ești bine, nu știu ce aș face dacã ai pãții ceva. Spune și mã sãrutã pe cap. Bunã Jay, mã bucur cã ai putut venii, spune și intrãm în casã. Mergem în sufragerie și îi vãd pe tata, Kelly și Alex uitându-se la meci. Merg și îl pup pe tata și Kelly dupã care merg la mama care tocmai puse supa pe masã.
Eu- Bunã mami. Scuze cã nu am ajuns sã te ajut, însã am avut niște treabã, îi spun când o iau în brațe.
Mama- Nu e nimic draga mea, mã bucur cã ați ajuns. Spune uitându-se la mine.
Eu- Mama, el este Jay, un prieten cu care mi-am petrecut ziua, și pe care tata l-a invitat la cinã. Spun indicând spre Jay, iar mama îi zâmbește cald.
Mama- Bunã, eu sunt Felicity, mama Adei și a lui Alex. Spune întinzând mâna spre Jay, și fãcând cunoștințã.
Jay- Jay Halstead, îmi pare bine doamnã, spune zâmbind.
Mama- Asemenea. Spune întorcându-i zâmbetul. Bãieți, haideți la masã. Spune mama, iar tata, Alex și Kelly vin și se așeazã la masã cu Jay în timp ce eu și mama mergem sã aducem restul mâncãrii din bucãtãrie. E chiar drãguț Jay, spune mama cât eram în bucãtãrie.
Eu- Mama, îl cunosc doar de 2 zile, nu cred cã mã place, așa cã mai așteaptã pânã gãsesc pe cineva care sã nu fie ca Ivan. Spun știind cã se va ajunge aici.
Mama- Bine, dar voiam doar sã știi, plus cã tatãl tãu a vorbit de el de când a venit de la secție. Spune mama înainte sã ne așezãm la masã și sã mâncãm.
Jay pov
Cina a trecut repede, cu tatãl Adei spunând povești, Alex și Ada având câteva interferențe când unuia nu îi plãcea ceva. Mama Adei mereu încercând sã îi calmeze, și reușind.
Oliver- Jay, care e mașina ta preferatã? Mã întreabã Oliver, tatãl Adei.
Eu- Îmi place extrem de mult Mustangul, spun bând o gurã de bere.
Ada- Ha! Scoate banii fraiere. Strigã Ada întinzând mâna spre fratele ei, și acesta scoate 50 de dolari și îi pune în palma ei.
Eu- Pe ce ați pariat? Îi întreb curios.
Ada- Pãi, de fiecare datã când întâlnim persoane noi, facem pariuri pe ce mașinã le place, iar eu am spus Mustang, iar Alex, Porsche. Spune uitându-se la mine cu ochi nevinovați.
Eu- La asta nu mã așteptam, spun zâmbind.
Oliver- Și Jay, povestește-ne despre tine, spune Oliver uitându-se la mine.
Eu- Sunt detectiv la districtul 21, biroul Informații, am fost soldat, am un frate care este doctor la spitalul Chicago Med, în timpul liber îmi place sã îmi petrec timpul cu echipa, și sã ajut oamenii. Spun uitându-mã la fiecare în parte. Când am ajuns la Ada, ea se uita pe geam, ca și cum ceva ar fi speriat-o.
Ada- O sã vã spun ceva, însã nu vã enervați, și nu sãriți de pe scaun. Începe Ada uitându-se la familia ei. Astãzi când eram cu Jay sã ne luãm ceva de mâncare, l-am vãzut pe Ivan. Spune și vãd cum expresia i se întristeazã, și o strâng de mână ușor.
Alex- Serios? Spune fratele ei și își strânge mâna formând un pumn.
Oliver- Cum a aflat cã ești aici? Ai vorbit cu cineva de acasã? Întreabã tatãl ei nervos.
Ada- Nu, Andreia și Denisa s-au mutat și nu am mai vorbit de când am plecat. Spune uitându-se la tatãl ei.
Eu- Mã scuzați cã mã bag, dar ce este cu acest Ivan? Întreb curios și îngrijorat în același timp.
Kelly- E fostul iubit al Adei, au fost împreunã 2 luni, dupã care a aflat cã a înșelat-o cu iubita fratelui sãu geamãn și a avut tupeul sã spunã cã Ada l-a înșelat. Spune Kelly cu privirea ațintitã asupra feței lui Ada. Și vãd cã o lacrimã începe sã curgã pe obrazul ei rozaliu.
Eu- Va fi bine Ada, voi vorbii cu Antonio sã poți venii pe la secție când vrei, și dacã îl mai vezi, poți sã mã suni. Nu conteazã ora. Spun frecând-o pe spate.
Ada- Mulțumesc Jay, sã știi cã înseamnã mult pentru mine. Spune și se uitã în ochii mei.
Oliver- Jay, nu cred cã știi dar noi avem niște mașini frumoase în garaj dacã vrei sã le vezi, spune Oliver ridicându-se de la masã.
Eu- Aș fi încântat sã le vãd, spun și îmi iau berea și mã duc dupã Oliver, Alex și Kelly. Mergem în garaj și când ușa se deschide, rãmân mut de uimire. În garaj se aflau aproximativ 5 mașini, garajul fiind mare. Un Mustang, Challenger, Porsche, Cadillac, și o camionetã Pick-up.
Alex- Sunt doar o parte, spune Alex când vede cât de uimit sunt.
Oliver- Toate mașinile sunt luate legal, spune uitându-se la mine, și eu ridic mâinile în semn de predare.
Eu- Oliver, dacã pot sã vã ajut la orice problemã, sã îmi spuneți. Spun și scot o carte de vizitã pe care erau puse numãrul meu și numele.
Oliver- Mulțumesc Jay, apreciem. Și mulțumesc cã ai avut grijã de fetița mea astãzi, spune și îmi întinde mâna în semn de mulțumire, iar eu o strâng.
Eu- Cred cã ar fii timpul sã plec, a fost o zii foarte încărcată. Spun intrând în casã sã îmi iau geaca de pe scaun și pe masã vãd o caserolã.
Felicity- Pleci deja Jay? Mã întreabã femeia care m-a primit în casa ei și mi-a oferit mâncare atât de bunã.
Eu- Da, am avut o zii lungã. Spun și dau sã ies pe ușa sufrageriei însã Ada spune:
Ada- Stai sã te conduc, spune și ia caserola de pe masã.
Eu- M-am simțit bine în seara asta, ai o familie frumoasã. Spun zâmbind.
Ada- Mã bucur cã te-ai simțit bine, asta este a ta, spune și îmi dã caserola în care se aflau niște fursecuri cu ciocolatã fãcute în casã.
Eu- Mulțumesc, spun luând caserola din mâinile lui Ada.
Ada- Sã știi cã faptul cã tata ți-a arãtat o parte din colecția lui de mașini înseamnã ceva. Și cã mama a fãcut fursecurile ei înseamnã cã ambii te plac. Îmi spune zâmbind.
Eu- Mã bucur cã au încredere în mine, pânã la urmã am avut grijã ca bursucelul lor sã fie în siguranța. Spun adãugând porecla pe care Alex mi-a spus-o când eram la garaj, moment în care Ada își mãrește ochii la mine.
Ada- O sã îl sugrum în seara asta. Mereu trebuie sã spunã porecla asta tuturor. Spune uitându-se în jos.
Eu- Stai liniștitã, acesta este secretul nostru. Spun și mã duc la mașinã. Noapte bunã Ada. Spun cu zâmbetul pe buze.
Ada- Noapte bunã Halstead. Spune și își mușcã buza de jos, în timp ce se uitã în spate, unde erau Alex și Kelly. Îmi fac cu mâna și am plecat. Cred cã încep sã am sentimente pentru fata asta....
Ada pov
Dupã ce pleacã Jay, intru în casã și vãd cum toatã familia mea se uitã la mine.
Eu- Ce? De ce vã uitați așa la mine? Îi întreb curioasã.
Alex- Cred cã avem un câștigãtor. Spune zâmbind din spatele mamei.
Eu- Despre ce vorbești Alex? îl întreb apropiindu-mã de el.
Alex- Pãi, având în vedere cã mama și tata îl plac, iar eu cu Kelly am fost cu ochii pe el, credem cã te place, mai mult decât o prietenã. Spune zâmbind.
Eu- Staii, dã la partea cu tine și Kelly. Ne-ați urmãrit cumva toatã ziua? Îi întreb amintindu-mi cã am vãzut o mașinã exact la fel cu cea a lui Alex oriunde am fost noi.
Alex&Kelly- Poate.... Spun bãieții la unison.
Eu- De ce? Îi întreb simplu, încercând sã maschez orice emoție.
Kelly- Voiam sã ne asigurãm cã va avea grijã de tine, și cum evolueazã relația voastrã. Spune și mã duc la ei și îi strâng în brațe.
Eu- Ce m-aș face fãrã voi? Spun și încep sã plâng. Mi-a fost atât de fricã când am intrat acolo.... spun uitându-mã la Kelly și Alex.
Alex- Știu cã ți-a fost micuțo, însã de aceea am fost acolo, sã avem grijã sã nu pãțești ceva. Plus, nu scapi atât de ușor de noi. Spune și mã pupã pe creștetul capului.
Eu- Putem merge acasã? Am avut o zi obositoare. Spun uitându-ma la bãieții mei cu ochi albaștrii.
Kelly- Da, haide. Spune dupã ce își ia geaca de piele și eu mã duc sã îi pup pe mama și tata și plecãm spre casã. Drumul a fost liniștit, Kelly și Alex vorbeau în fațã, iar eu mã uitam pe geamul mașinii și atenția îmi era îndreptatã asupra cuplurilor care se plimbau prin lumina lunii, cu zâmbetul pe buze.
Ajungem acasã și merg în camera mea, și mã arunc în pat dupã ce mã schimb într-un tricou de a lui Alex. Îmi place sã îi port hainele, pentru cã mã face sã mã simt în siguranțã. Alunec ușor în lumea viselor, și simt cum sunt învelitã de cineva. Însã nu deschid ochii și mã cuibãresc sub pãturã.
Mã trezesc din cauza unor bãtãi la ușa din fațã. Mã dau jos din pat și cobor scãrile, deschizând ușa. În fața mea se afla Jay cu un zâmbet pe fațã.
Jay- Bunã dimineața. Spune zâmbind.
Eu- Bunã dimineața și ție Jay, spun întorcându-mã și mergând spre bucãtãrie cu Jay în spatele meu. Scot 2 cãni de cafea și torn în ele lichidul maro.
Jay- Mersii, spune dupã ce îi dau cana de cafea în mânã.
Eu- Jay, o întrebare. Tu nu ai somn? Îl întreb când sorb o gurã de cafea.
Jay- Ba da, însã mi-a dat Kelly mesaj pe la 7 sã vin aici. Dar nu a spus de ce. Spune lãsând cana pe masã.
Eu- Pãi el și Alex au mers la docuri. Așa cã a fãcut asta ca sã mã trezeascã pe mine. Spun de abia acum dându-mi seama cã sunt doar în tricoul lui Alex.
Jay pov
Vorbeam cu Ada și dintr-o datã se uitã în jos la îmbrãcãmintea ei și spune:
Ada- Cred cã ar trebui sã nu mai port hainele lui Alex. Spune dupã ce își pune ochelarii pe nas.
Eu- Mie mi-ar plãcea sã am o sorã care sã îmi poarte hainele, spun zâmbind.
Ada- Uneori vine dimineața la mine în camerã și își ia tricourile sau hanoracul din dulapul meu. Spune așezându-se pe canapea, și îmi face semn sã ma duc și eu lângã ea. Îmi iau cafeaua și mã așez lângã ea.
Eu- Înseamnã cã ești o hoațã de haine. Spun zâmbind.
Ada- A, deci ești aici sã mã arestezi domnule detectiv? Mã întreabã râzând.
Eu- Sunt în tura liberã, deci nu. Însã dacã aș auzi ceva despre un hoț de haine tu ai fi prima suspectatã. Spun și amândoi începem sã râdem. Dintr-o datã auzim cum sunã telefonul Adei, aceasta rãspunzând.
Ada- Era Kelly. A întrebat dacã ai ajuns. Spune așezând telefonul pe masã.
Eu- Ok, dar ce e cu el și Alex? De fiecare datã când vin la tine pentru cã m-au chemat ei, pleacã. Spun curios.
Ada- Au multe proiecte în desfãșurare. Când era 51 pe cale sã fie închisã, un bãiat pe care Kelly l-a salvat i-a spus cã biblioteca lor s-a închis, și s-au decis sã construiascã o casa care sã fie pe post de bibliotecã. Și toți sunt acolo sã ajute. Plus cã sãptãmâna viitoare va fi o expoziție la școala bãiatului și le vom arãta extinctoarele dupã care le v-om arãta cum se folosesc. Spune uitându-se la mine zâmbind, fiind mândrã de fratele și vãrul ei.
Eu- Am o idee, dacã m-aș duce sã îi ajut? O întreb sperând cã va spune nu, pentru cã vreau sã îmi petrec timpul cu ea.
Ada- Dacã vrei da, eu oricum trebuie sã le fac mâncare bãieților de la 51, pentru cã vin aici sã mâncãm împreunã. Spune ridicându-se de pe canapea și mergând la frigider ca sã vadã ce le face de mâncare.
Eu- Sunt un bucãtar foarte bun. Mereu fac mâncare. Îi spun zâmbind stând aplecat pe masa din bucãtãrie.
Ada- E ok, mã descurc. Sunt obișnuitã sã le fac mâncare. Spune zâmbind. Dar dacã chiar îți dorești, ești bine venit. Spune când scoate laptele din frigider.
Eu- Bun, și atunci ce facem de mâncare? O întreb mergând lângã ea ca sã o ajut.
Ada- Cred cã o sã fac niște cartofi natur, cu niște piept de pui cu șuncã și cașcaval. Iar la desert voi face niște clãtite cu nutella cred. Spune în timp ce își face o listã cu ce îi trebuie pentru a face mâncarea și fugim la magazin.
--------------------------------
Bunã dragilor, am venit cu încã un capitol. Sper sã vã placã.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomansaEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...