Autor pov
Ada și Kevin se îndretau spre casa pãrinților Adei, când într-o intersecție mașina lor este lovitã din partea pasagerului unde stãtea Ada de o mașinã care venea în vitezã. Mașina începe sã se rostogoleascã de 3 ori pânã când ajunge cu șasiul în sus. Trecãtorii care erau în zona aceea se uitau uimiți. O singurã persoanã a sunat la serviciul de urgențã. Poliția a venit repede și la fel au fãcut și pompierii și ambulanța. Ada era inconștientã iar Kevin încerca sã o trezeascã însã nu a reușit. Pompierii au început sã taie șasiul și sã îi scoatã pe rând. Primul a fost Kevin, neavând acces ușor la Ada. Au reușit sã o scoatã din mașinã înainte sã explodeze. Ambulanțele pornesc de pe loc și se îndreaptã spre Chicago Med. Ajung acolo în 2 minute, și la intrare se aflau Jay și Mouse. Când Jay îi observã pe Ada și Kevin pe câte o targã, Se uitã la Maggie și dupã aceea la Will.
Jay pov
Eram la ieșirea din spital când 2 ambulanțe ajung în fața ușii, iar din prima ambulanțã iese Kevin pe o targã. Mã uit la el și îmi face semn cã e bine. Din urmãtoarea ambulanțã iese o fatã, și recunosc hainele. Inima mi se oprește și simt cum toatã culoarea din fațã mi se scurge când o vãd pe Ada întinsã pe targã. Mã uit la Maggie dupã care la Will care fuge alãturi de Ethan sã aibã grijã de ea.
Eu- Maggie, ce s-a întâmplat? O întreb apropiindu-mã de ea.
Maggie- Au fãcut accident, o camionetã a intrat în vitezã prin partea dreaptã și mașina s-a rostogolit de 3 ori. Îmi spune și fuge sã îi ajute. Îmi scot telefonul din buzunar și îl sun pe Alex.
Eu- Alex? Întreb dupã ce rãspunde.
Alex- Da Jay. Spune și aud cum ușa mașinii se închide.
Eu- Nu știu cum sã îți spun, dar a avut loc un accident, iar Ada e în stare criticã. Îi spun și îmi închid ochii și îmi trec mâna prin pãr.
Alex- Ce? Ajungem în 5 minute. Spune și îmi închide.
Dupã ce închide Alex, mã hotãrãsc sã o sun pe Gabby. Îi spun și ei, dupã care Will vine spre mine.
Will- Jay... spune și simt cum lumea îmi cade în cap.
Eu- Spune-mi cã va fi bine... îi spun și mã uit în ochii lui.
Will- Trebuie sã o operãm are cioburi de sticlă în scalp, și un hematom destul de urât pe care îl lăsăm să se retragă singur. Îmi spune și îmi trec mâinile peste fațã.
Eu- Bine, dar te rog fã tot ce poți sã o aduci înapoi. Îi spun și se îndepãrteazã de mine.
Stãteam în sala de așteptare și îi vãd pe Kelly și Alex cum intrã pe ușile spitalului și se îndreaptã spre mine.
Alex- Unde e? Mã întreabã uitându-se în ochii mei și vãd îngrijorarea în ochii lui.
Eu- E în operație, are hemoragie internã și o ranã destul de mare la nivelul scalpului. Îi spun și mã uit la el.
Alex- Ce s-a întâmplat? Mã întreabã când intrã ceilalți pe ușã.
Eu- Ada și Kevin mergeau spre casa pãrinților voștri, și într-o intersecție o mașinã a intrat cu vitezã în ei prin partea pasagerului și mașina lor a fost aruncatã 4 metrii și s-a rostogolit de 3 ori. Ada a fost afectatã cel mai rãu, era inconștientã când au adus-o. Le spun și Dr. Charles un psihiatru din spital se apropie de noi.
Dr. Charles- Bunã, Jay, aș vrea sã veniți cu mine. Am vorbit cu Sharon Goodwin, directorul spitalului și este de acord sã veniți în aripa de vest unde va fi internatã Ada și unde veți fi doar voi în camera de așteptare. Spune și îl urmãm toți spre aripa de Vest. Dupã ce ajungem acolo mã așez pe scaun și îmi las capul în palme. În mintea mea rulau imaginile în care Ada și Kevin se rostogoleau cu mașina. Era vina mea. Dacã o duceam eu acasã asta nu s-ar fi întâmplat.
Stãteam în camera de așteptare de 3 ore deja, și Will și Ethan nu au ieșit încã din operație. Era ora 11 p.m. iar Herrmann, Cruz și Mouch s-au dus sã ne aducã ceva de mâncat. Kelly și Alex vorbeau cu pãrinții Adei și Benny care au ajuns aici în urmã cu 2 ore când au auzit. În aceste 3 ore, Antonio, Erin, Voight, Ruzek, Kim și Platt au venit și ei la spital ca sã îi fie alãturi Adei și familiei ei.
Boden- În acest moment, toate rugãciunile trebuie sã fie îndreptate spre fata noastrã care se luptã cu moartea, mai încolo pe acest hol. Spune Boden și îmi strânge umãrul ușor. Stau pe scaunul acesta de ore, și nici nu mã mișc de aici pânã nu va venii Will sã îmi spunã cã va fi bine.
Ada pov
Eram într-un loc rece iar negrul mã înconjura. O singurã luminã era acolo, și aud o voce.
?- Încã nu este timpul tãu, copila mea. Trebuie sã mai stai acolo jos, și sã ai grijã de prietenii și familia ta. Îmi spune și simt cum lacrimile curg. Rolul tãu pe acest Pãmânt de abia acum începe. Și am încredere cã tu vei face niște schimbãri. Spune și simt cum sufletul meu este pus înapoi în trup. Voiam sã îmi deschid ochii însã nu aveam putere.
Jay pov
Aud pași pe hol și mã ridic de pe scaun în momentul în care îi vãd pe Ethan și Will.
Will- Eu sunt Dr. Will Halstead iar el este Dr. Ethan Choi, spune și dã mâna cu pãrinții Adei și cu unchiul ei.
Oliver- Vã rog, dați-ne o veste bunã. Spune Oliver și își prinde soția de umeri și o sãrutã pe cap.
Ethan- Operația a fost una grea, însã am reușit sã îi îndepãrtãm bucãțile de sticlã. Dar însã este în comã din cauza loviturii la cap. Va trebuii sa așteptăm ca hematomul să dispară de la sine. Spune Ethan și se uitã la Will.
Will- Puteți sã o vedeți dupã ce terminã asistentele sã îi administreze medicamentația. Spune și se uitã la mine și îmi face semn cu capul.
Eu- Ce e? Îl întreb când mã trage de o parte.
Will- Nu pot sã le spun asta lor, însã am observat semne de lovituri în jurul coastelor, și nu este de la accident, ci este de la pumni. Îmi spune și mã uit la fratele meu.
Eu- O sã vorbesc cu ea. Îi spun și vãd cum familia ei se îndreaptã spre camera Adei.
Gabby- Jay, va fi bine, este o luptãtoare. Spune Gabby așezându-se pe scaunul de lângã mine și mã lovește ușor pe spate.
Eu- Da, dar nu știu ce aș face dacã aș pierde-o. Îi spun când intrã Alex în camera de așteptare și se îndreaptã spre Voight. Vorbește cu el, dupã care se uitã spre mine. Mã încrunt spre ei, dupã care mã uit spre Erin și Antonio care vin spre mine.
Antonio- Frate, putem vorbii puțin? Mã întreabã și mã ridic de pe scaun.
Eu- Da, normal. L-au prins pe nenorocitul care a fãcut asta? Îl întreb în timp ce îmi las geaca pe scaun și ne îndepãrtãm de prietenii noștri care erau îngrijorați pentru stare de sãnãtate a lui Ada și Kevin.
Erin- Jay, se pare cã cel care i-a lovit pe Kev și Ada este unchiul lui Ivan, care a aflat de arestarea lui de la avocatul lui Martinez. Îmi spune și simt cum sângele care îmi curge prin vene începe sã fiarbã.
Eu- Dã-mi adresa aia nenorocitã. O sã am eu grijã de el. Îi spun și vreau sã merg sã îmi iau geaca însã Alex se apropie de noi.
Alex- Jay, s-a trezit, și vrea sã te vadã. Spune și uit pe moment de omul care aproape mi-a ucis prietenii, și mã îndrept spre salonul în care stã Ada. Intru pe ușã și o vãd pe patul de spital stând în fund și discutând cu pãrinții ei și Kelly. Își întoarce capul când mã opresc aproape de patul ei. Îmi zâmbește slab și nu pot sã nu mã uit la bandajul de pe capul ei.
Ada- Chiar așa de rãu arãt cu bandajul asta? Mã întreabã încercând sã ascundã durerea din spatele zâmbetului ei, care știu din experiențã cã e acolo.
Eu- Nu, arãți minunat cu bandajul alã, cred cã ar trebui sã îl porți tot timpul. Îi spun și o strâng de mânã și începe sã râdã. Tatãl ei era pe scaunul de lângã ea, mama ei se uita la noi cum vorbeam, Alex și Kelly au mers sã îi aducã ceva de mâncare, iar Benny se uita pe geamul mare spre strãzile orașului pline de luminã.
Ada- Hahaha, bunã glumã Halstead. Îmi spune și se uitã la mine.
Eu- Hai sã fim realiști, ți-a fost dor de glumele mele. Îi spun când mã așez pe scaun lângã ea. În salon intrã Will cu April Sexton, una dinte asistente, și fosta iubitã a lui Kelly.
Will- Bunã tuturor, Ada, cum te simți? Întreabã fratele meu stând lângã mine.
Ada- Sunt bine, în limita bunului simț. Spune și îi zâmbește.
Will- Aș vrea sã vorbesc puțin cu Ada și Jay între patru ochi. Spune fratele meu uitându-se la Oliver și Felicity.
Oliver- Da, vom revenii mai târziu scumpo. Spune și o sãrutã pe Ada pe frunte dupã care dã mâna cu mine și iese afarã.
Ada- Will, e totul bine? Întreabã Ada uitându-se la fratele meu.
Will- Da, înafara faptului cã ai fãcut un stop cardio-respirator, totul este bine. Însã în timpul operațiilor am observat niște lovituri. Însã nu din cauza accidentului, ci par a fi urme de pumni. Îi spune și ochii ei nu se mișcã de pe fața lui Will.
Ada- Da, știu, este din cauzã cã am început sã fac box la sala lui Antonio. Și pentru cã am fãcut lupte în ring ca sã pot sã mã lupt la Campionatul CFD vs CPD. Spune și mã strânge de mânã.
Will- Sper cã îți dai seama cã nu vei putea concura la campionat, nu? Mai ales cã ai 3 coaste rupte și lovitura de la cap. Spune și Ada rãsuflã enervatã.
Eu- Haide, cã oricum CPD câștigã. Îi spun și o bat pe picior.
Ada- Nu prea cred, pentru cã anul asta avem cei mai buni luptãtori din CFD. Spune și îmi zâmbește.
Eu- Mai vedem, îi spun și mã uit la Will.
Will- Va trebui sã mai stai câteva zile pentru cã vrem sã te ținem sub observație, și vrem sã mai facem niște teste. Spune Will dupã care iese din salon și rãmân doar eu cu Ada. Mã uit la ea și vãd cum expirã greu.
Ada- Nu cred cã ți-am mai spus asta vreodatã, însã urãsc spitalele. Îmi spune în timp ce se uitã pe fereastrã.
Eu- Cum așa? Adicã ești paramedic, și ești în prima linie. Îi spun încruntându-mã la auzul vorbelor ei.
Ada- Da, știu, însã am o problemã mare cu spitalele când e vorba sã fiu eu internatã. Spune și se uitã la mine. Și vãd cât de obositã e.
Eu- Cred cã ar trebui sã te odihnești, ai avut o zi lungã. Îi spun și trag cearceaful peste ea, în timp ce se întoarce cu fața spre scaunul pe care stau.
Ada- Și tu? Ar trebui sã mergi acasã sã dormi. Îmi spune și mã prinde de mânã.
Eu- Voi fi bine, stai liniștitã. Spun și o sãrut pe dosul pãlmii. Noapte bunã, ne vedem de dimineațã. Îi spun și mã așez pe scaun lângã patul ei.
Ada- Noapte bunã Jay. Îmi rãspunde și își închide ochii adormind instant. Stãteam și mã uitam la ea cum doarme liniștitã, și singurul gând care îl aveam în minte era ce îi voi face nemernicului care aproape mi-a omorât prietenul și fata pe care o plac. Nu aveam de gând sã plec de lângã ea, aveam de gând sã fiu cu ea în fiecare moment și sã o pãzesc de persoanele care ar încerca sã îi facã rãu.
Îmi scot telefonul din buzunar și vãd cã e 2 dimineața. Stãteam în scaun și ploapele mele au început sã devinã grele, și în momentul urmãtor am adormit.
Urmãtoarea zi dimineațã
Ada pov
Mã trezesc urmãtoarea dimineațã din cauza lui April care a venit alãturi de Dr. Natalie Manning sã mã vadã.
Eu- Neața. Spun și mã ridic ușor astfel încât sã stau în șezut.
Natalie- Bunã dimineața. Spune și îmi zâmbește.
April- Neața soldat. Zice zâmbind în timp ce se uitã pe tableta ei, unde se afla informații despre starea mea.
Natalie- Ada, o sã îți iau eu măsurătorile acum dimineațã, pentru ca Will are o urgențã jos. Spune și se uitã pe aparatele la care sunt conectatã.
Eu- Bine, îi spun și îmi întorc capul spre scaunul pe care doarme Jay. Zâmbesc și mă întind să iau pătură însă nu ajung, și April ia pătură și o pune pe Jay. A dormit aici toatã noaptea? Le întreb uitându-mã la ele.
April- Nu a pãrãsit salonul deloc. A stat toatã noaptea aici lângã tine. Spune și îmi zâmbește. Zâmbetul pe care îl știu prea bine, acel zâmbet pe care îl are și Gabby când vorbesc de Jay sau de fiecare datã când ea îmi spune cã mã place.
Eu- Nu îmi da zâmbetul ãla April. Pentru cã amândouã știm ce s-a întâmplat între tine și Kelly acum câteva sãptãmâni. Îi spun și ea își face ochii mari.
April- De unde știi? Mã întreabã panicatã.
Eu- Ce? Credeai cã nu o sã îmi spunã tot ce face el? Ai fii surprinsã câte aflii de la el și Alex când beau mai mult de 2 sticle de tequila. Spun și râdem toate trei.
Natalie- Aici are dreptate, bãrbații când sunt beți, nu mai au secrete. Spune Natalie dându-mi dreptate.
Eu- Hey, Natalie, crezi cã aș putea sã ies puțin afarã? Nu îmi place sã stau închisã într-o camerã. Îi spun sperând cã pot sã ies din camera albã care îmi dã senzația cã mã sufoc.
Natalie- Ba da, o sã îl trezesc pe Jay sã ne ajute sã te ducem afarã. Spune și se apropie de Jay însã o opresc.
Eu- Lasã-l sã doarmã. Trebuie sã se odihneascã dupã toatã nebunia asta. Îi spun și dã din cap aprobator. Will vine dupã ce Natalie o trimite pe April dupã el sã mã ajute sã mã pun în scaunul cu rotile, pentru cã încã nu aveam voie sã mã mișc foarte mult. April îmi aduce o geacã și mergem afarã în fața spitalului.
-----------------
Bunã dragii mei, încã un capitol nou. Sper sã vã placã. Vã rog sã îmi lãsați un comentariu în care sã îmi spuneți pãrerea voastrã și ce credeți cã se va întâmpla în capitolul urmãtor.
Vã pup, stay safe!
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...