Ada pov
Eu cu Jay am mers la magazin sã cumpãrãm ce ne trebuie pentru a face mâncare. Nu am stat foarte mult la magazin, am luat ce ne trebuia și am mai luat niște bere pentru când vin bãieții. Am început sã curãțãm cartofi și sã îi punem la fiert. Cât timp cartofii erau la fiert, m-am apucat sã tai pieptul de pui în timp ce Jay tãia cașcavalul. În timp ce fãceam mâncarea Jay mai arunca fãinã în mine și eu ripostam. Cu ajutorul lui am terminat mâncare în 2 ore, pe când dacã fãceam singurã mâncarea mi-ar fi luat cel puțin 3 ore. Dupã ce terminã cu mâncarea îl rog pe Jay sã mã ajute sã aduc masa din curte în casã.
Jay- Așa multã mâncare faci de obicei? Mã întreabã dupã ce așezãm masa în sufragerie și merg sã aduc farfuriile din bucãtãrie.
Eu- Cam da, pentru cã la noi acasã mereu ne strângeam mai mulți și ne-am obișnuit sã facem mai multã mâncare. Spun în timp ce așez farfuriile pe masã.
A trecut timpul iar eu cu Jay ne uitam la televizor. La un moment dat sunã soneria și merg sã deschid ușa. Când deschid îi vãd pe bãieți stând în ușã zâmbind.
Eu- Însfârșit ați venit, spun deschizând ușa larg și trãgandu-mã la o parte. Pe ușa intrã Alex, Kelly, Boden, Mouch, Herrmann, Otis, Cruz, Antonio și Gabby.
Alex- Surioarã, sper cã ai fãcut ceva bun, pentru cã suntem morți de foame. Spun Alex dând mâna cu Jay.
Antonio- Hey frate. Ce faci aici? Îl întreabã Antonio dând mâna cu Jay.
Jay- M-am gândit cã Ada va avea nevoie de ajutor la fãcut mâncare, și nici nu voiam sã stau acasã și sã ascult cum se ceartã vecinii pe cine sã pãstreze câinele. Spune Jay așezându-se și el la masã, în timp ce eu merg la bucãtãrie sã aduc berea din frigider. Scot berile și le duc în sufragerie. Pun câte o sticlã în fața fiecãruia și mã așez pe un scaun la insula din bucãtãrie și zâmbesc.
Alex- Tu ce crezi cã faci acolo? Mã întreabã uitându-se la mine.
Eu- Stau, ce pot sã fac? Îl întreb puțin confuzã.
Alex- Vino și mãnâncã și tu. Spune arãtând spre scaunul liber de lângã Jay.
Eu- Nu mi-e foame. Spun dând din umeri.
Alex- Ok. Spune dând din umeri și continuând sã mãnânce.
Mã uitam la ei și zâmbeam, îmi era atât de dor sã avem prieteni cu care sã ne petrecem timpul, și care sã ne fie cu adevãrat prieteni. Nu doar de fațadã. Jay se uita la mine și îl întreabã pe Kelly ceva în șoaptã, însã nu dau atenție conversației lor șoptite pentru cã Gabby vorbea cu mine.
Gabby- Ada, cum Dumnezeule Mare reușești sã faci mâncare atât de bunã. De fiecare datã când vin la tine și faci ceva de mâncare, reușești sã mã lași plãcut surprinsã. Spune referindu-se la fiecare fel de mâncare pe care l-am fãcut pentru ea, mai ales când voiam sã încerc ceva nou.
Eu- Nu știu, poate cã e un talent, sau doar știu sã ascult instrucțiunile. Spun și încep sã râd și la fel face și ea. Dupã ce terminã de mâncat felul 1, pun pe masã clãtitele. Primul care întinde mâna sã ia o clãtitã este Cruz. Știu cât de mult îi plac dulciurile, și cã apreciazã o mâncare bine fãcutã.
Cruz- Wowww, Adaa. Spune dupã ce mușcã din clãtitã și își închide ochii în semn de satisfacție.
Eu- Ce? Prea multã sare? Îl întreb și mã uit la Jay, care dã din cap în semn negativ, ceea ce înseamnã cã nu a mai pus și el sare.
Cruz- E extraordinar. Spune și din 2 guri toatã clãtita este mâncatã.
Eu- Cruz, am crezut cã am dat-o în barã, nu mai fã din-astea. Spun rãsuflând ușuratã. Dupã ce mânâncã câteva clãtite, bãieții se pun sã se uite la meci, în timp ce eu și Gabby strângem masa și spãlãm vasele.
Gabby- Și, tu și Jay zici. Spune în șoaptã în timp ce îi dau o farfurie sã o punã în mașina de spãlat vase.
Eu- De ce crede lumea cã între mine și Halstead este ceva.... Spun uitându-mã la ea, și ea dã din umeri.
Gabby- Poate pentru cã se uitã într-un fel la tine, privire pe care nu am mai vãzut-o de când era cu Erin. Spune zâmbind.
Eu- Cred cã vezi cai verzi pe pereți. Jay nu s-ar uita la mine în felul asta nici într-o mie de ani. Spun și pun ultima farfurie în mașina de spãlat și o închid. Dupã care eu și Gabby ne punem la insula din bucãtãrie și începem sã ne uitãm într-o revistã pentru decorațiuni interioare pentru cã vreau sã fac câteva modificãri în camera mea. Am observat o canapea care ar arãta super bine în living, și una mai mare pentru serile când vin bãieții sã se uite la meciuri.
Herrmann- Hai mã, serios. E al 3 lea cartonaș roșu. Spune Herrmann ridicându-se de pe canapea revoltat iar eu cu Gabby începem sã râdem în timp ce bãieții se certau și spuneau cã arbitrii au fost mituiți.
Eu- Gabby, mergem sã ne plimbãm puțin? M-am sãturat sã stau în casã. Spun zâmbind.
Gabby- Da, vii cu mine la cumpãrãturi? Pentru cã ține mãtușa mea o petrecere și nu știu cu ce sã mã îmbrac. Spune uitându-se la mine.
Eu- Da, așa facem. Spun ridicându-mã de pe scaun și îmi iau geaca de piele pe mine.
Gabby- Apropo, chiar m-a întrebat abuela dacã ai vrea sã vi și tu la petrecere. Spune dupã ce își ia adidașii în picioare.
Eu- Dar nu am nici rochie și nici partener. Spun uitându-mã la ea.
Gabby- Pot sã rezolv cu partenerul. Spune și îmi zâmbește cu un zâmbet stilul "Ai grijã ce scoți pe gurã în preajma mea".
Eu- Gabby, dacã ai de gând sã faci ceea ce cred eu cã ai sã faci mai bine lasã-mã pe mine sã vorbesc cu el. Spun știind cã va vorbii cu Halstead sã fie întâlnirea mea la petrecere.
Gabby- Ador când gândim la fel. Spune dupã care iese pe ușã și spune cã mã așteaptã în mașinã. Îmi dau ochii peste cap și merg sã vorbesc cu Jay.
Eu- Jay, putem vorbii puțin, te rog? Îl întreb și el se ridicã de pe scaun și se îndreaptã spre mine.
Jay- Da, s-a întâmplat ceva? Mã întreabã îngrijorarea citindu-se în ochii lui verzi.
Eu- Nu, totul este bine. Zic zâmbind. Am doar o întrebare. Gabby tocmai mi-a spus cã mãtușa ei m-a invitat la o petrecere și am nevoie de un partener. Și nu știu, cred cã va suna ciudat, dar ai vrea sã fi partenerul meu la petrecere? Îl întreb sperând sã nu fiu refuzatã. Mã uit la fața lui și îmi zâmbește.
Jay- Normal cã aș vrea sã vin cu tine la petrecere. Spune zâmbindu-mi cald. Și simt cum o piatrã mi s-a ridicat de pe suflet.
Eu- Bine, o sã o întreb pe Gabby cât timp ne cãutãm rochii informații despre petrecere. Spun și îi ating mâna, îmi iau cheile și fug afarã. Însã înainte sã ies pe ușã cineva strigã. Și am recunoscut vocea lui Kelly.
Kelly- Aveți grijã, și îmi întorc capul și îi zâmbesc lui Kelly dupã care închid ușa și mã urc în mașinã.
Gabby- Și, ai vorbit cu el? Mã întreabã când vede cã sunt un zâmbet.
Eu- Dap, și se pare cã am partener la petrecere. Spun și îmi întorc capul spre ea. Începe sã zâmbeascã și ea și spune:
Gabby- Perfect, acum sã mergem sã ne gãsim rochii sã ne facem bãrbații mândrii. Spune în timp ce pornim spre magazine.
Eu- Tu ai bãrbat, eu nu. Spun în timp ce conduc pe strãzile aglomerate ale orașului.
Gabby- Încã, dar cine știe ce se va întâmpla sâmbãtã. Spune în timp ce parchez pentru a începe cumpãrãturile.
Jay pov
Eram acasã la Severide și ne uitam la meci. Fetele au plecat la cumpãrãturi iar mie îmi stãtea capul doar la întrebarea Adei. Se vedea pe fața ei cã a crezut cã voi spune nu. Însã chiar așteptam sã mã invite, pentru ca mi-a spus Antonio de petrecere și cã bunica lui vrea ca Ada sã fie la petrecere. Credeam cã îl va chema pe Alex sau Kelly cu ea la petrecere, însã speram din tot sufletul sã mã invite pe mine.
Kelly- Halstead, ce te-a întrebat Ada mai devreme? Pentru cã a ieșit de aici foarte bucuroasã. Spune Kelly apropiindu-se de mine.
Eu- M-a întrebat dacã vreau sã merg cu ea la petrecerea bunici lui Dawson. Și avea nevoie de un partener. Spun în timp ce beau niște bere.
Kelly- Felicitãri, sã știi cã în ultimul timp a fost chiar bine-dispusã. Spune Kelly și mã bate pe umãr.
Eu- De ce sã fie bine-dispusã? Îl întreb curios.
Kelly- Nu cred cã ai observat, dar nu este obișnuitã sã stea în preajma polițiștilor din cauza a ceea ce era acasã. Dar de când v-a întâlnit pe voi mereu este cu zâmbetul pe buze și nu mai îi este fricã de poliție. Spune dupã ce închide frigiderul din care a scos 2 beri.
Alex- Ce faceți? Ne întreabã Alex luând berea de la Kelly.
Eu- Vorbeam de Ada. Zic și ciocnim berile și bem fiecare câte o gurã.
Alex- Ce este cu Ada? Mã întreabã stând sprijinit de chiuvetã.
Eu- M-a invitat sã fiu partenerul ei la petrecerea bunici lui Dawson. Spun și mã uit la el, iar el face ochii mari cât cepele.
Alex- Ada, sora mea, te-a invitat la o petrecere? Înseamnã cã te place, nu glumã. Zice Alex uitându-se la Kelly și dã din cap.
Eu- Serios? Nu știu ce sã zic... adicã e frumoasã, amuzantã și nu îi este fricã. Este tot ceea ce caut la o fatã, dar poate cã nu mã place. O sã vãd cum decurge seara și cine știe. Spun în timp ce beau din bere și ne întoarcem la meci.
Dupã 3 ore
Ada pov
Însfârșit am terminat de fãcut cumpãrãturi pentru rochii, pantofi și niște bijuterii. Eu mi-am cumpãrat o rochie roșie sângerie strâmtã pe corp, cu un mic decolteu și mâneci. O pereche de Stlilettos roșii, și un set de cercei, colier și brãțarã. Iar Gabby o rochie neagrã cu decolteu, pantofi negrii și o pereche de cercei frumoși. Am ajuns acasã și eu am dus pungile sus. Bãieții erau deja la Molly's și urma sã ne vedem cu ei acolo. Gabby și-a pus pungile în mașinã și am pornit spre bar în mașina ei. Pentru cã eu urma sã vin cu Alex și Kelly acasã. Ajungem la bar și mergem sã ne pregãtim sã servim. Herrmann cu Otis și Cruz erau deja la bar, și alte persoane care vin în fiecare seara la noi.
Eu- Hey bãieți. Spun și îl iau pe Cruz în brațe. Cum a fost meciul? Îi întreb în timp ce curãț niște pahare și le așez ca sã le am la îndemânã.
Herrmann- Nu bine, iar au pierdut. Spune vizibil enervat. Dar la voi? Cum au fost cumpãrãturile? Ne întreabã pe mine și Gabby în timp ce servește niște bãuturi.
Gabby- Au fost super. Ne-am pregãtit psihic pentru tura de mâine. Spune Gabby iar eu zâmbesc. Ușa barului se deschide și pe ea intrã Kelly cu Alex. Alex mã vede și se îndreaptã spre mine.
Eu- Hey Alex, ce îți dau? Îl întreb în timp ce mã aplec peste bar și îl pup pe obraz, și fac la fel și cu Kelly.
Alex- Niște whiskey. Pentru amândoi, surioarã. Spune și îmi zâmbește cald în timp ce iau 2 pahare și torn whiskey îl ele. Le dau bãieților și ușa barului se deschide și pe ea intrã Jay, Ruzek, Atwater, Kim și Erin. Se așeazã la masa lor obișnuitã în timp ce Adam vine la mine.
Ruzek- Hey Ada, spune zâmbind.
Eu- Hey Ruzek, ce sã vã dau? Îl întreb în timp ce așez un pahar jos.
Ruzek- O turã de shot-uri, și dupã 3 beri și 2 whiskey. Spune și scoate banii și îi pune pe masã. Iau banii, îi pun în casã dupã care îi torn shoturile, dupã care cele 2 pahare de whiskey și așez berile pe masã.
Eu- Uite aici. Spun împingând bãuturile spre el.
Ruzek- Mersii. Spune și îmi face cu ochiul. Îi zâmbesc și continui sã servesc bãuturi oamenilor care încep sã se adune în bar. La un moment dat mã uit la Jay și îmi zâmbește. Îi zâmbesc înapoi, dupã care vine Herrmann la mine și spune:
Herrmann- Ada, te cautã cineva în cealaltã parte a barului. Spune Herrmann venind la mine.
Eu- Ok, mersii Herrmann, zic și merg spre cealaltã parte a barului unde vãd un bãiat blond. Și rãmân mutã. Ivan stãtea în fața mea și rânjea. Mã uit la Jay care mã privea curios și îmi las ochii în jos.
Eu- Ce vrei? Îl întreb în timp ce îi dau lui Otis o tavã ca sã o ducã la o masã.
Ivan- Am venit în vizitã. Spune așezându-și mâinile pe bar.
Eu- Ok, m-ai vãzut, acum ieși afarã. Spun rece, strângându-mi mâna într-un pumn.
Ivan- Haide, știu cã ți-a fost dor de mine. Spune și vrea sã mã atingã, însã îmi trag mâna și spun:
Eu- Nu mã atinge. Spun cu voce tare, aproape strigat. Atunci Alex și Kelly observã cã este Ivan, iar ei doi și Jay se apropie de mine.
Jay- Este vreo problemã aici? Întreabã arãtându-i insigna lui Ivan, care se albește la fațã când îl vede pe el și Kevin.
Ivan- Nici una, domnule polițist, doar încerc sã vorbesc cu iubita mea. Spune ridicându-se de pe scaun și stând în fața lui Jay încercând sã îl intimideze.
Alex- Cred cã vrei sã spui fostã iubitã. Spune fratele meu mânia observându-se pe fața lui.
Ivan- Alexe, și tu ești aici? Întreabã umflându-se în pene.
Eu- Ivan, ieși afarã în momentul asta, pânã nu îmi las prieteni sã te lase lat pe podea. Pentru cã în acest moment eu îi mai opresc din a-ți sparge fața. Spun în timp ce ies de dupã bar și pun mâna pe pieptul lui Jay.
Ivan- Crezi cã mã sperie un polițai? Spune prinzându-mã de mânã, și în momentul alã Alex îl lovește și el cade pe podea.
Eu- Nu îți mai spun a treia oarã. Iar urmãtorul pumn s-ar putea sã fie și cel care te lasã inconștient. Spun și el se ridicã și iese pe ușã. Dar nu înainte sã spunã:
Ivan- Asta nu se încheie aici. Spune și iese pe ușã.
---------------
Bunã dragii mei, încã un capitol nou. Sper sã vã placã. Vã pup. Stay safe.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...