De mâine în colo nu mai vezi lumina soarelui

15 0 0
                                    

Ada pov
Dupã ce plecãm de la district, mergem la 51. Ajunse acolo, dãm de Squad 3 care stãteau la masa de afarã jucând cãrți. Kelly mã vede și spune:
Kelly- Dimineațã încãrcatã? Mã întreabã în timp ce ne dãm jos din ambulanțã.
Eu- Nici nu ai idee. Spun și intru înãuntru unde Mouch era pe canapea uitându-se la un film, Cruz se juca fotbal papier cu Otis, Matt citea o revistã, iar Gabby cu Herrmann discutau despre bar. Mã duc direct la aparatul de cafea și îmi torn într-o canã. Mã întorc și mã uitam la ei cum își vedea fiecare de treaba lui. Mã gândeam la atât de multe lucruri pânã vine chef Boden.
Chief- Ada, în biroul meu, acum. Spune și toți se uita la noi, iar Cruz mimeazã un "Ai dat de belea" iar eu scot limba la el. Ne îndreptam spre biroul lui și nu aveam nici o reacție. Intrã primul în biroul și închide ușa dupã mine.
Eu- Da Chief? Îl întreb curioasã.
Chief- M-a sunat sergentul Voight. Începe și se uitã la mine. A spus cã detectivii Halstead și Ruzek vor venii sã vorbeascã cu tine. Spune și mã uit la el.
Eu- S-a întâmplat ceva? Îl întreb speriatã.
Chief- Vor sã te informeze asupra unui eveniment. Spune și cineva bate la ușã. Boden dã din cap în semn aprobator și pe ușã intrã Adam și Jay. Ambii vin și dau mâna cu Boden, iar eu mã uit curioasã la cei doi.
Adam- Ada, seara trecutã la bar când a venit Ivan, ai observat ceva neobișnuit la el? Mã întreabã și rãmân împietritã.
Eu- Um.... Înafara faptului cã m-a amenințat și cã pupilele lui erau dilatate, nimic. De ce? Îl întreb uitându-mã la Jay, Ruzek și Boden.
Adam- A fost gãsit un cadavru, și amprentele lui se aflau pe un cuțit care a fost folosit ca arma crimei. Spune și se uitã în ochii mei. În momentul acela mi-a cãzut fața.
Eu- Cred cã glumești, tipul ãla acum câteva luni nu putea nici mãcar sã omoare o insectã. Spun așezându-mã pe canapeaua din biroul lui Boden.
Jay- Tu l-ai cunoscut, poți sã ne spui ceva ce sã ne ajute sã îl gãsim? Mã întreabã în timp ce se uitã la mine din picioare.
Eu- Mi-a povestit cã înainte sã fim împreunã obișnuia sã ia cocainã. Probabil cã s-a apucat din nou. Spun și îl vãd pe Alex în afara biroului îngrijorat. Îi dau din cap semnalându-i cã sunt bine. Se liniștește și se pune pe scaun lângã ușa biroului.
Jay- Nu știi dacã a venit cu cineva aici? Mã întreabã în timp ce mã ridic de pe canapea.
Eu- De obicei cãlãtorește cu fratele lui geamãn Emilio Martinez și prietenul lor Boggi. Spun uitându-mã la ei.
Jay- Bine, dacã vom mai avea nevoie de ceva o sã venim. Spune și mã strânge de braț ușor, dupã care dã mâna cu Boden, și dupã ce ies dau mâna cu fratele meu, iar el intrã pe ușã.
Alex- Ce s-a întâmplat? Mã întreabã îngrijorat.
Eu- Ivan a ucis pe cineva. Spun și vine și mã ia în brațe.
Alex- Ești sigurã? Poate e o neînțelegere. Spune îndepãrtându-se puțin de mine pentru a mã privii în ochi.
Eu- Au amprentele lui pe arma crimei Alex. Nu cred cã cineva l-ea pus acolo. Spun și mã uit la el.
Boden- Voi vorbii cu sergentul Voight sã trimitã un echipaj de poliție în fața secției, și vreau ca un detectiv sã fie tot timpul cu voi. Spune și vrea sã punã mâna pe telefon însã îl opresc.
Eu- Chief, nu am nevoie sã stea cineva dupã mine toatã ziua, poate sã punã un echipaj în fața casei de pompieri, însã nu vreau sã am un detectiv dupã mine. Cu cât rezolvã asta mai repede cu atât mai bine. Îi spun și el dã din cap.
Boden- Liberi. Spune iar eu și Alex ieșim pe ușa biroului și mergem spre dormitoare.
Alex- Trebuia sã îl lași sã punã un detectiv cu tine. Spun în timp ce mergem spre patul meu.
Eu- Știi bine cã nu îmi place sã fiu dãdãcitã. Îi spun în timp ce mã așez pe pat.
Alex- Știu, însã cred cã ar fii bine sã stai ascunsã o vreme. Îmi spune dupã ce îmi iau cartea din noptierã și mergem spre camera comunã, unde Herrmann fãcea un anunț important.
Herrmann- Dupã cum știți, urmeazã campionatul de boxing dintre CFD și CPD. Spune în timp ce lipește un afiș pe avizier. Așa cã nu vã înghesuiți sã vã înscrieți. Spune când vede cã nici unul nu zice nimic.
Alex- Mã bag eu. Spune din spatele meu și mã uit la el.
Kelly- Și eu. Spune și bate palma cu fratele meu.
Matt- Mã bag. Spune Matt și rãmân uimitã.
Eu- Sigur anul ãsta o sã câștige poliția, la ce luptãtori avem, spun dupã care îmi iau cafeaua de pe masã și beau o gurã.
Alex&Kelly&Matt- Am auzit asta. Spun toți trei deodatã.
Eu- Asta era și ideea. Spun și începem sã râdem.
A doua zi dimineațã
Tura a trecut repede, pe lângã cele de dimineațã eu și Brett am mai avut niște accidente de bicicletã, mâini rupte, dar nimic major. Mã îndreptam spre mașina mea, și vãd o figurã care stãtea sprijinitã de mașina mea. L-am recunoscut pe Ivan și mi-am scos telefonul. El încã nu mã vãzuse așa cã l-am sunat pe Jay.
Eu- Jay, Ivan, e aici. Spun repede.
Jay- Suntem pe drum, intrã înapoi în secție. Spune și închide telefonul. Mã uit la Alex și îi fac semn sã vinã in secție și vine dupã mine. Stãm 2 minute înãuntru și se aud sirenele. Ies cu Alex și îl vãd pe Kevin cum îi pune cãtușele lui Ivan. Mã apropii de mașina mea cu Alex și Jay ne vede.
Jay- Ți-am spus cã ajungem repede. Spune bãgându-și mâinile în buzunar
Eu- Da, mi-ai spus. Pânã la urmã? E adevãrat? Îl întreb referindu-mã la Ivan.
Jay- Am verificat camerele din apropierea scenei și el se afla acolo exact în momentul crimei, și avem martori, și sperãm sã îl identifice. Spune sincer. Duce-ți-vã acasã. Ne spune mie și fratelui meu.
Eu- Nu merg nicãieri. vreau sã vin cu voi. Spun și îi dau cheile de la mașina mea lui Alex.
Alex- Ești sigurã? Mã întreabã punându-și mâna pe umãrul meu.
Eu- Da, sunt sigurã. Spun și îi dau geanta sã o ducã acasã.
Jay- Haide, mergem cu Ruzek. Spune și face semn spre Ruzek.
Eu- Bine. Pa Alex, ne vedem acasã. Spun și îmi pup fratele pe obraz, dupã care îl urmez pe Jay la mașina lui.
Jay- Mã bucur cã m-ai ascultat și nu ai mers sã vorbești cu el. Îmi spune când ne urcãm în mașinã. Eu în spate iar ei în fațã.
Eu- Nici nu ai idee de câte ori m-am gândit sã îl lipesc cu fața de asfalt. Îi spun în timp ce deschid mesajul de la Gabby în care mi-a spus de petrecerea de sâmbãtã, locul și ora.
Jay- Mã bucur cã nu a trebuit sã pun cãtușele și pe tine. Spune uitându-se la mine prin oglinda din dreapta. Îi zâmbesc și îmi dau ochii peste cap. Mã reîntorc la telefon și îi scriu lui Gabby cã de abia aștept seara de sâmbãtã.
Ajungem la district și îl vãd pe Kevin și Alvin cum îl duc pe Ivan în clãdire. Vreau sã merg dupã ei doar cã Jay mã oprește și mã întoarce cu fața spre el.
Jay- Ar fi bine sã mai stãm puțin afarã. Spune și se sprijinã de mașinã. Ruzek poți sã mergi, suntem bine. Spune Jay, iar Ruzek dã din cap și pornește spre intrarea în district.
Eu- Ok, mi-a dat Gabby mesaj, cu locația petrecerii, Sâmbãtã seara, de la ora 7 p.m. Spun și îmi pun telefonul în buzunar.
Jay- Bine, o sã vin sã te iau atunci sâmbãtã la 6 30 p.m.. Haide sã mergem. Spune și mergem spre intrarea din spate. Urcãm scãrile și mergem unde este camera de interogare. Erin ne aștepta in camera de ascultare. Ivan era pe partea cealaltã cu sergentul Voight și Kevin.
Voight- Deci, Ivan, vãd cã îți place sã te joci cu cuțitele. Spune și scoate niște poze și le așeazã pe masã în fața lui Ivan. Acesta se uitã peste poze, dupã care se uitã spre geamul oglindã. Pielea se zbârlește pe mine și spune:
Ivan- Da, eu am fost. Știam cã cazul va ajunge la voi și voiam sã vedeți ce i-aș putea face micuței Ada. Și o voi face. Spune și inima îmi tresare. Voight îl lovește dupã care îi spune lui Kevin:
Voight- Du-l în cușcã. Spune și Kevin îl prinde pe Ivan de mânã și Jay închide ușa pentru a nu mã vedea. Mã uitam în gol la scaunul pe care tocmai stãtea bãiatul care mi-a frânt inima, și care a omorât o persoanã pentru a mã amenința. Ușa se deschide și pe ea intrã Voight.
Voight- Ești bine? Mã întreabã întorcându-mã cu fața spre el. Nici nu mi-am dat seama cã am început sã plâng pânã mã strânge Hank în brațe și îmi mângâie capul.
Jay- Te rog spune-mi cã pot sã îl aranjez eu pe nemernic. Îi aud vocea lui Jay și îmi întorc fața spre el, iar Voight dã din cap. Ies din îmbrãțișarea lui Hank și mã uit la Erin. Hank iese cu Jay din camerã și merg la garaj.
Erin- Hai sã bem un ceai. Îmi spune și ne îndreptãm spre micuța bucãtãrie. Ruzek mã vede și vine și mã strânge în brațe.
Ruzek- O sã primeascã pedeapsa maximã, îți promit. Spune și mã pupã pe cap.
Eu- Mulțumesc Adam, dar aș vrea sã vorbesc și eu cu el. Îi spun lui și lui Erin. Erin dã din cap și ne îndreptãm spre garaj. Când deschid ușa garajului, îl vãd pe Jay cu un lanț în jurul mâinii și cum îl lovea cu atâta entuziasm.
Kevin- Ada, ce faci? Mã întreabã în timp ce îmi blocheazã calea ca sã nu îi mai vãd pe Jay și Ivan.
Eu- Am venit sã vorbesc cu el. Spun și arãt cu degetul spre Ivan. Kevin se uitã la Voight și el dã din cap în semn aprobator.
Ivan- Prințesa a ieșit din turnul în care era închisã? Spune și eu mã apropii de el și îi trag un pumn, dupã care capul îi atârnã. Îi ridic capul cu mâna și îi spun:
Eu- Am avut încredere în tine, ți-am pus inima pe tavã și ți-am dat-o sã ai grijã de ea, însã tu ai ales sã îți bați joc de ea și de fratele tãu. GEAMÃN! Spun nervii mei ajungând pânã în tavan. Cât tupeu sã ai? Spun și el îmi zâmbește batjocoritor.
Ivan- Ți-am mai spus vreodatã cât de frumoasã ești atunci când ești nervoasã? Mã întreabã și îi trag un pumn în burtã.
Eu- Cum ai aflat cã sunt aici? De ce ai venit? Ca sã poți sã rãnești orașul pe care eu încerc sã îl protejez? Îl întreb și îi trag cea mai tare palmã pe care am dat-o vreodatã.
Jay- Bucurã-te de soare, pentru cã de mâine încolo nu mai vezi lumina zilei. Spune Jay în timp ce îl pune în cușcã și îl închide acolo. Voight își pune mâna pe umãrul meu și îl strânge ușor. Toți mergem sus la etaj și merg la bucãtãrie sã mã spãl de sânge. Jay vine în urma mea și își pune cafea.
Jay- Ești bine? Mã întreabã în timp ce mã sprijin cu mâinile de chiuvetã și îmi las capul în jos. Simt cum o lacrimã curge pe obrazul meu dar nu o șterg.
Eu- Da, sunt bine. Spun încã uitându-mã în gol spre chiuvetã.
Jay- Atunci eu sunt Ruzek. Spune și schițez un zâmbet când îl aud pe Ruzek strigând un "Hei" de la biroul lui. Mã uit la Jay și vãd un zâmbet în colțul gurii lui. Vrea sã spunã ceva însã telefonul începe sã sune. Rãspunde și fața i se lumineazã la vestea care o primește prin telefon.
Eu- Ce e? Îl întreb sperând sã fie o veste bunã.
Jay- L-au externat pe Mouse. Vrea sã merg dupã el. Îmi spune și la auzul veștii îl iau în brațe.
Eu- Pãi și ce mai stai? Fugii. Spun și îl împing afarã pe ușã și pleacã spre spital. Pe ușã intrã Alvin și mã întreabã.
Alvin- Cu el ce s-a întâmplat de a fugit așa? Mã întreabã uitându-se dupã Jay.
Eu- Îl externeazã pe Mouse din spital și s-a dus dupã el. Spun în timp ce beau o gurã de apã.
Alvin- Super. Tu cu ce mergi acasã? Mã întreabã când își pune niște cafea.
Eu- Cred cã merg pe jos, sau îl sun pe Alex sã vinã dupã mine. Oricum trebuie sã merg pânã la pãrinții mei. Spun și telefonul lui sunã. Rãspunde și iese afarã. Mã duc la Kevin și zic.
Eu- Hei Kevin, mai ai de lucru? Îl întreb când ajung lângã biroul lui.
Kevin- Imediat termin, de ce? Mã întreabã dupã ce semneazã actele din fața lui și le pune într-un dosar pe care îl așeazã pe biroul lui Alvin.
Eu- Crezi cã mã poți duce acasã? Jay a fugit pânã la spital și mașina mea e la Alex. Îi spun în timp ce îmi prind pãrul într-o coadã.
Kevin- Da, haide. Spune și își ia geaca și pornim spre mașina lui.
Eu- Mersii Kevin, rãmân datoare cu un rând de bãuturi. Îi spun în timp ce ne urcãm în mașinã.
Kevin- Nu e nevoie, dar accept o bãuturã gratis. Spune și zâmbesc.
Eu- Kevin, ești o figurã, știai asta? Îl întreb în timp ce mã uit la el și zâmbesc.
Kevin- Mi-au mai spus și alte persoane asta. Spune și zâmbește.
Eu- Mã bucur cã nu sunt singura care a observat asta. Îi spun în timp ce ieșeam dintr-o intersecție pânã când.....
------------------
Bunã dragilor, acesta este noul capitol, sper sã vã placã.

O intervenție oarecare 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum