Ada pov
Mã trezesc dimineața din cauza soarelui care pãtrunde în camera mea. Mã uit la ceas și vad ca este de abia 8. Mã decid sã mã ridic din pat și sã merg în bucãtãrie sã beau niște cafea. Cobor scãrile și îl observ pe Kelly bând cafeaua liniștit. Mã duc la el și îl pup pe obraz.
Eu- Bunã dimineața Kelly, spun în timp ce îmi iau cana în care torn lichidul care îmi dã energie sã îmi încep ziua.
Kelly- Neața' și ție Ada. Spune și zâmbește.
Eu- Alex? Îl întreb pe varul meu, care îmi este ca un frate.
Kelly- S-a dus sã facã un duș. Spune uitându-se la mine.
Eu- Super. Zic sprijinindu-mâ de blatul de bucãtãrie.
Kelly- Și, cum ai dormit, mã întreabã ridicându-se de pe scaun și mergând la aparatul de cafea ca sã își mai toarne o canã. Iar pe drum în colo mã sãrutã pe frunte și îmi zâmbește.
Eu- Foarte bine, spun și mã uit la el. Și ce planuri ai azi? Îl întreb dupã care beau o gurã de cafea.
Kelly- O sã merg cu Alex sã reparam o barcã și dupã aceea mergem la salã. Spune reluându-și locul pe scaun. Dar tu?
Eu- Trebuie sã merg pânã la secția 21, și dupã aceea nu știu. Zic dând din umeri.
Kelly- Uuuu, mergi sã te vezi cu Jay? Mã întreabã cu un zâmbet drãcesc pe fațã.
Eu- Nup, m-a chemat Antonio pentru cã vrea sã vorbeascã ceva cu mine, spun și îl lovesc în umãr. Între mine și Jay nu e nimic. Adaug și urc scãrile îndreptându-ma spre camera mea sã îmi iau haine ca sã fac un duș și sã mã pregãtesc.
Eram în mașina mea, și mã îndreptam spre secția 21, și mintea îmi era plinã de întrebãri. Oare am fãcut ceva? Sunt multe lucruri ce aș putea face, sã fim sinceri. Totul dispare când opresc motorul în parcarea secției. Mã dau jos din mașinã și merg spre intrare. Mã duc la biroul principal, unde se afla soția lui Mouch. Au mai venit de câteva ori împreunã la bar.
Eu- Bunã Sergent Platt, spun zâmbind.
Platt- Ada, ce te aduce pe aici? Mã întreabã un zâmbet apãrând pe fața ei.
Eu- M-a chemat Antonio, spun și mã uit dupã el, însã nu îl gãsesc nicãieri. Crezi cã m-ai putea duce la el? O întreb simțindu-mã puțin stânjenitã pentru cã mulți polițai se uitau la mine într-un mod ciudat.
Platt- Ba da, urmeazã-mã. Spune și iese de dupã birou și mã conduce pe niște scãri la o ușã de grilaj metalic. Introduce un cod și își așeazã mânã pe un scaner, ușa deschizându-se și lãsându-ne sã intrãm. Uitați cine a venit în vizitã, spune Platt atrãgând atenția tuturor asupra noastrã.
Eu- Hey prieteni. Spun zâmbind. Erin se apropie de mine și mã ia în brațe.
Erin- Hey Ada, mã bucur sã te vedem. Spune zâmbind.
Eu- Și eu mã bucur sã vã vãd prieteni, spun și îi întorc zâmbetul.
Jay- Bunã Ada, spune de la biroul lui.
Eu- Hey Jay. Zic și zâmbesc.
Adam- Cu ce ocazie pe la noi? Întreabã Adam ieșind dintr-o camerã care presupun cã este bucãtãria.
Eu- Antonio a lãsat asearã vorbã la Gabby cum cã vrea sã mã vadã astãzi. Spun și încep sã tremur. Dacã au aflat de trecutul meu?... Dacã vor sã mã aresteze.... Atunci intrã Antonio cu 2 bãrbați mai bãtrâni pe ușa.
Antonio- Ada, ai venit. Exact la timp. Spune și așeazã pe tabla albã de langã biroul lui Erin niște poze cu câteva fete. Avem un caz nou, și mã gândeam cã ochii unui paramedic ne sunt de folos. Spune și aratã spre mine.
?- Eu sunt Sergent Hank Voight, iar el este Alvin Olinsky, spune bãrbatul care se pare cã conduce aceastã unitate.
Olinsky- Bunã, spune și îmi face din cap. Reîntorc semnul și spun:
Eu- Îmi pare bine, spun și zâmbesc.
Voight- Și, Ada, ce vezi aici? Mã întreabã iar eu pãșesc spre poze, în timp ce îmi scot ochelarii din geantã și îi pun pe ochi pentru a vedea mai clar problema.
Eu- Pãi, vad o incizie chirurgicalã nereușitã, probabil cã aceste fete au fost forțate sã care droguri amplasate în stomac. Zic și iau o pozã de la Antonio. Pe mâini au semne de siringã, probabil cã au fost sedate, însã nu a ajutat, pentru ca buzele le sunt vinete, ceea ce înseamnã cã, atunci când au fãcut incizia, unul dintre baloane s-a spart, iar anestezicul a fãcut reacție cu drogul. Spun dându-i poza lui Antonio, iar Voight dã aprobator din cap.
Olinsky- Aceste fete au fost gãsite în urmã cu câteva ore, ceea ce înseamnã cã banda va încerca sã facã operațiile fãrã sã spargã baloanele. Spune Olinsky uitându-se la ceilalți. Eu stãteam sprijinitã de biroul lui Jay, și m-am gândit la ceva.
Eu- Sergent Voight pot sã întreb ceva? Întreb în timp ce îmi ridic ochii de la ghetele mele.
Voight dã din cap în semn afirmativ și spun:
Eu- Ieri cât eram de servici, am fost chemate la o intervenție, o fatã se tãiase cu o sticlã pe stomac și a sãrit la polițiștii care au prins-o, și bolborosea ceva legat de niște baloane aflate în burta ei, însã nu mi-a trecut prin cap sã întreb despre ce vorbește, pentru cã era drogatã. Așa cã am dus-o la Chicago Med. Spun și mã ridic de pe biroul lui Jay și adaug. Verificați dacã fetele au cãlãtorit împreunã, poate toate cazurile sunt legate. Spun și mã uit în ochii lui Jay.
Voight- Ai auzit-o Halstead, du-te spune-i lui Jin sã verifice și vin-o si comunicã-ne. Spune sergentul iar Jay se ridicã de pe scaun și se îndreaptã spre scãri.
Antonio- Bunã treabã Ada, știam eu cã e bine sã avem un paramedic la acest caz. Spune și mã bate pe umãr.
Eu- Mersii Antonio. Zic zâmbind. Voight se uitã la mine și zâmbește. Dupã care se retrage în biroul lui, iar ceilalți se întorc la treaba lor. Mã îndrept spre Erin și o întreb. Erin, dacã te rog îmi dai voie sã îmi pun o canã de cafea? Pentru cã Alex și Kelly au uitat sã îmi cumpere azi-dimineața când si-au cumpãrat lor pentru muncã. Spun și zâmbesc.
Erin- Ba da, hai cu mine. Spune și mergem în camera din spate, unde îmi dã o canã și îmi pune niște cafea, la care adaug lapte si zahãr. Cum ai știut atâtea despre modul în care au fost omorâte? Mã întreabã așezându-se pe scaun, iar eu fãcând la fel.
Eu- Pãi m-am uitat dupã semne clar, și am observat niște pudrã pe masa pe care au fost operate fetele. Spun luând o gurã din cafea. Și mi-am mai dat seama pentru cã mi-am amintit cã unele sedative fac reacție cu cocaina și poate sã intre în șoc, și cel care le-a operat nu a luat în considerare, pentru cã pentru ei conteazã doar sã facã rost de marfã, nu le pasã de viața fetelor acelea. Spun uitându-mã la cana de cafea. Cineva pune mâna peste a mea și vãd cã este Jay, care s-a alãturat în timp ce explicam. M-am uitat în ochii lui și am zâmbit, iar el mi-a întors zâmbetul.
Jin- Am gãsit ceva! Strigã un bãiat de 24 de ani intrând în camera pricipalã, unde dã drumul unui filmuleț de la aeroport, unde recunosc fata pe care am dus-o la spital și una dintre prietenele ei.
Eu- Ele sunt. Spun și arãt cu degetul spre ele.
Voight- Jin, cautã dacã au fost undeva în ultimul timp. Halstead, tu și Ada mergeți la Chicago Med și vorbiți cu fata de ieri. Spune Voight cu vocea lui groasã.
Jay- S-a fãcut sergent. Spune și își ia cheile de la mașinã.
Am ieșit pe ușã și ne-am dus la mașina lui. Un Cadillac Escalade negru mat, și geamuri fumurii. Ne urcãm în mașinã și Jay pornește motorul mașinii.
Jay- Ce te aduce în Chicago? Mã întreabã cât așteptam la semafor.
Eu- Pãi, acasã s-au întâmplat extrem de multe... spun și mã uit la el.
Jay- Multe în ce sens? Mã întreabã în timp ce i-a piciorul de pe frânã și începem sã ne mișcãm.
Eu- În primul rând, am crezut cã tatãl și fratele meu au murit, am stat și am îndurat 3 ani tot bullying-ul pe care l-am primit din cauza morții lor și dupã aceea am aflat cã de fapt, ei nu am murit și cã încercau sã ne pãzeascã pe mine și mama de niște dușmani, dupã care au revenit în viața noastrã. Am trecut printr-o despãrțire grea, și am ajuns sã aflu cã am un unchi care stã în Chicago și cã fratele meu va fi pompier. Și m-am decis sã fu lângã el și varul meu Kelly în orice moment. Spun uitându-mã pe geamul mașinii la oamenii care se plimbau pe stradã și nu știau ce monștrii se ascund în umbrele marilor blocuri.
Jay- Wow... la asta sigur nu mã așteptam. Ma așteptam la "Am avut un iubit pe care l-am iubit, însã el s-a despãrțit de mine ca sã fie cu o altã fatã". Spune mimând o voce pițigãiatã care mi-a adus un zâmbet pe buze.
Eu- Și asta s-a întâmplat, însã acest presupus iubit s-a culcat cu iubita fratelui sãu geamãn. Spun dând din umeri cu un zâmbet pe fațã.
Jay- Și mai rãu.... Cum ai putea sã fii cu iubita fratelui tãu, și sã îți fie și frate geamãn. Spune dezgustat de situație.
Eu- Se mai întâmplã și chestii din astea, spun uitându-mã la el.
Jay- Am ajuns. Spune oprind motorul și ieșind din mașinã, dupã care ies și eu. Mergeam pe holurile spitalului pânã când Will, un doctor pe care l-am întâlnit ieri când o aduceam pe fatã se apropie de noi.
Will- Jay, ce faci aici? Întreabã Will îngrijorat. Iar eu mã uit confuzã la cei doi.
Jay- Ada, el este fratele meu Will, spune Jay observând confuzia de pe fața mea.
Will- Eu și Ada ne cunoaștem, spune Will și îmi zâmbește. Ne-am întâlnit ieri când aducea un pacient. Îi spune fratelui sãu.
Jay- Exact pentru asta am venit. Ada și Brett au adus ieri o fatã care se tãiase cu o sticlã pe burtã, crezi cã o putem vedea? Întreabã Jay.
Will- Chiar voiam sã te sun, am gãsit în burta fetei 30 de baloane de cocainã, însã unul s-a spart, așa cã din cauza lui era atât de agresivã. Spune Will și noi îl urmãm spre camera fetei.
Jay pov
Eu și Ada îl urmam pe fratele meu prin spital, pânã când am ajuns într-o camerã de spital, iar pe pat stãtea o fatã de 17 sau 18 ani. Fata își întoarce privirea spre noi iar când o vede pe Ada zâmbește slab.
Eu- Bunã, sunt Jay Halstead, aș vrea sã îți pun câteva întebãri Allison, dacã ești de acord. Spun și îmi scot carnețelul din buzunarul gecii, împreunã cu un pix pentru a nota rãspunsurile.
Allison- Da, spuneți. Spune și Ada își așeazã mâna peste a ei.
Eu- Cunoști aceste fete? O întreb arãtându-i poze cu fetele care au fost gãsite moarte. Iar aceasta dã din cap afirmativ. Bine, acum aș vrea sã îmi spui dacã aceasta este prima oarã când aduci cocainã în stomac.
Allison- Nu, este a 2 a, prima datã nu s-a întâmplat nimic, însã cred cã unul s-a spart, s-au nu am idee.... Spune uitându-se în jos.
Eu- Ok, cine te-a pus sã faci asta? O întreb sperând cã îmi va spune.
Allison- Um... Iubitul meu m-a pus, Rick Alvaro. Spune și eu notez numele în carnet.
Eu- Bine, dacã vom avea alte întrebãri vom venii. Spun și îi fac semn Adei cã este timpul sã plecãm.
Ada- Wow..... Cât de josnic.... Spune și își frecã fruntea cu degetele.
Eu- Ai fi surprinsã cât de des se întâmplã asta. Spun formând numãrul lui Voight pentru a-i da numele.
Ajuns în mașinã o întreb pe Ada:
Eu- Ai mâncat ceva? O întreb curios.
Ada- Nu am apucat, de ce? Mã întreabã uitându-se la mine.
Eu- Pãi hai sã mergem sã luãm ceva de mâncat, spun și pornesc mașina îndreptându-ne spre un fast-food. Ce vrei sã mãnânci? O întreb cât așteptam, la semafor.
Ada- Am auzit de Chipotle, spune și se uitã la mine. Iar eu mã uit curios și zic:
Eu- Vrei sã spui cã nu ai mâncat pânã acum de la Chipotle? O întreb surprins, iar ea dã din cap.
Ada- Ce? Kelly și Alex nu mã lasã sã mãnânc fast-food. Spune și își împinge ochelarii mai sus.
Eu- Pãi, Chipotle e atunci, zic și fac la dreapta pentru a ne îndrepta spre cel mai apropiat Chipotle.
Am ajuns la Chipotle și eu îmi comand un burrito și o cafea. Iar Ada își comandã o salatã și un Cola. Vrând sã îmi dea bani sã își plãteascã îi spun:
Eu- Nici sã nu te gândești, spun și scot cardul din portofel sã pot plãtii.
Ada- Dar vreau sã îmi plãtesc mâncarea. Spune și se întinde sã dea banii fetei care ne predase comanda, însã îi prin mâna și iau banii bãgându-i în geantã.
Eu- Eu te-am invitat sã mâncãm, așa cã eu plãtesc. Spun uitându-mã la ea foarte serios.
Ada- Deci m-ai invitat în oraș sã înțeleg. Spune și zâmbește.
Eu- Se poate spune și așa. Zic și îi dau cardul fetei și introduc pin-ul.
Ada- Jay Halstead, ești cel mai mare infractor pe care l-am cunoscut. Spune și mã lovește în umãr.
Eu- A, și atunci de ce nu mã arestezi? O întreb intrând în jocul ei.
Ada- Pentru cã nu sunt polițistã, sunt doar paramedic. Spune zâmbind dupã care ia o gurã din salatã.
Eu- Deci vrei sã spui cã dacã erai polițistã acum aș avea cãtușele pe mâini? O întreb luând o gurã de cafea.
Ada- Depinde ce infracțiune ai fãcut. Spune și se uitã pe geam și vãd cum fața i se întunecã când vede un bãiat cu pãrul blond apropiindu-se de noi.
Eu- Hey, ești bine? O întreb așezându-mi mâna pe piciorul ei.
Ada- Um.... putem pleca? Te rog.... Spune uitându-se la mine cu o expresie pe care nu am mai vãzut-o pânã acum pe fața ei.
Eu- Da, normal, spun și pornesc motorul și trecem pe lângã bãiatul acela, care se uita la Ada într-un fel ciudat. Ca și cum ar fi îndrãgostit de ea...... Sau a fost.
Ada- Mulțumesc Jay.... spune și se uitã la mine, și vãd cum o lacrimã i se scurge pe obraz. Mi-am ridicat mâna și cu degetul mare am șters lacrima iar Ada și-a lãsat capul în palma mea.
Eu- Nu trebuie sã îmi mulțumești. Spun zâmbind și mã uit în ochii ei verzi. Știu cã nu este treaba mea, însã cine era acel tip? O întreb în timp ce întorc mașina și ajungem la district.
Ada- Este fostul meu iubit, ne-am despãrțit în urmã cu ceva timp. Dupã care ne-am decis sã venim în Chicago. Spune uitându-se la mine.
Eu- Pãi, îmi pare bine cã ai decis sã vii aici, pentru că poate dacã nu erai tu, nu mai aveam mâna. Spun în timp ce îmi pun mâna peste a ei.
Ne dãm jos din mașinã și ne îndreptãm spre ușã. Când deschid ușa, la biroul principal ne aștepta un bãrbat înalt.
----------------------------------------------------
Bunã dragii mei, încã un capitol. Sper sã vã placã și sã îmi lãsați pãrerea voastrã sincerã în comentarii. Vã pup! Love you!
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomanceEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...