Sâmbătă
Ada pov
E ora 12, și Gabby tocmai a ajuns la mine pentru a ne pregătii. Kelly și Alex s-au dus pana la bar ca să îl ajute pe Herrmann și vor venii acasă mai târziu.
Gabby- Bun, și, cum vrei sa îți faci parul? Ma întreabă după ce își lasă rochia pe pat.
Eu- Niște bucle ușoare. Cred ca o sa meargă bine cu rochia. Spun în timp ce scot rochia roșie din dulap și o pun lângă a lui Gabby pe pat.
Gabby- Perfect. Spune și îmi zâmbește.
Eu- Tu? Cum vrei sa ți-l faci? O întreb în timp ce îmi desfac parul și ma așez pe scaun în fata ei.
Gabby- O sa îl îndrept și o sa îl prind într-o coada. Spune și începe sa își facă magia.
După ce am terminat sa ne aranjam parul, ușa de la întrare se deschide și aud vocea fratelui meu cum striga:
Alex- Kelly, am încheiat discuția referitoare la fete. Sunt gusturile mele. Spune fratele meu și aud cum ceva se sparge. Ma uit la Gabby și ma ridic repede de pe scaun și fug afara din camera sa vad ce s-a întâmplat. Ajung la baza scărilor și vad un pahar spart pe jos.
Eu- Ce naiba s-a întâmplat aici? Întreb în timp ce îmi pun mâinile în șold.
Alex- Am scăpat un pahar. Atâta tot. Du-te și terminați acolo sus. Pentru ca abea așteptăm să vă vedem. Spune și ma împinge ușor pe scări în sus.
Eu- OK, dar sa nu cumva să leșinați când ne vedeți. Spun și urc repede scările. Mai aveam sa ne machiem și sa ne îmbrăcăm doar. Eu am optat pentru un make-up simplu, niște rimel, puțin tuș de ochi și ruj roșu pentru a se asorta cu rochia mea. Gabby a ales sã se machieze simplu la fel ca mine, însã în loc de ruj roșu ea a folosit un ruj nud. Ne luãm rochiile pe noi, ne încãlțãm și ne uitãm în oglindã.
Gabby- O sã dãm bãrbații pe spate. Spune în timp ce mã strânge în brațe.
Eu- Ideea e sã îi dãm pe bãrbații noștri pe spate prima datã. Îi spun în timp ce deschid ușa camerei și coborâm scãrile. Auzim niște voci de bãrbați jos, însã credeam cã sunt Kelly și Alex. Când am început sã coborâm scãrile, singurul lucru care se mai auzea era sunetul tocurilor noastre cui cum ating scãrile și râsetele noastre. Dupã ce ajungem la baza scãrilor, îi vãd pe Kelly și Alex cum se uitã la noi cu ochii mari.
Gabby- Bãieți, sunteți bine? Spune Gabby în timp ce pușcã din degete în fața bãieților, și de abia atunci se trezesc din șocul în care erau.
Kelly- Cine sunteți, și ce ați fãcut cu Dawson și Ada Severide? Întreabã când ne prinde pe mine și Gabby de câte o mânã și ne face sã facem o piruetã.
Eu- Nu Kelly, nu am fost rãpite de extratereștri, suntem chiar noi. Spun în timp ce îmi pun geanta pe masã lângã telefon. Cineva bate la ușã și Alex fiind cel mai aproape de ușã merge și deschide. Pe ușã intrã Jay și Casey.
Jay- Wow. Spune și vine și mã sãrutã în timp ce Casey se apropie de Gabby și o sãrutã.
Eu- Ce e Halstead, ți-a mâncat pisica limba? Îl întreb când mã uit la el din cap pânã în picioare. Era îmbrãcat într-un costum de culoare albastru regal, care îi accentuau pistruii.
Jay- Nu chiar pisica. Severide. Spune și mã sãrutã dupã ce mã scaneazã din cap pânã-n picioare.
Eu- Hm, m-aș putea obișnui sã mi se spunã Severide. Spun în timp ce îi pup pe Kelly și Alex pentru cã era timpul sã plecãm spre petrecere.
Kelly- Sã fiți cuminți, și sã vã distrați. Spune Kelly dupã ce îmi iau geanta.
Eu- Bine. Spun și ieșim pe ușã. Eu cu Jay mergeam în mașina lui, iar pe Casey l-am lãsat sã împrumute mașina mea. Am încredere în ei, pentru cã de când am venit în Chicago, ei mi-au fost alãturi, și mie și familiei.
Jay- Știi, cred cã m-aș putea obișnuii sã te vãd într-o rochie strâmtã mai des. Spune când își pune mâna pe piciorul meu, iar eu pun mâna peste a lui și zâmbesc.
Eu- Bucurã-te cât mai poți Halstead, pentru cã nu sunt genul sã poarte rochii foarte des. Dar sã știi cã și mie îmi place cum îți stã în costum. Spun uitându-mã la fața lui plinã de pistrui.
Jay- Pãi, atunci o sã îți dau mai multe motive de a purta o rochie, spune și se uitã la mine afișând un zâmbet larg.
Eu- Cum spui tu Halstead. Spun și vãd cã mașina în care se aflau Casey și Dawson se oprește și Casey se dã jos. La fel face și Jay și vine și îmi deschide portiera pentru a mã ajuta sã ies.
Jay pov
Ada pãșește ușor din mașinã și singur lucru care îmi fuge prin minte este sã o sãrut. Și sã avem cea mai minunatã noapte.
Ada- Ce gentleman ești domnule Halstead, spune dupã ce închid ușa și ne alãturãm lui Casey și Gabby.
Eu- Pentru o femeie așa ca tine, oricând. Îi spun la ureche dupã care ne îndreptãm spre intrarea din fațã a casei în care se ține petrecerea. Intrãm în casã, și suntem întâmpinați de mãtușa lui Gabby, care dã mâna cu mine, Ada și Casey. O mulțime de oameni se uitau la noi, și prin mulțime îl observ pe Antonio. Eu și Ada ne îndreptãm spre el, și când ne vede zâmbește și vine spre noi.
Antonio- Hey frate. Spune dând mâna cu mine. Ada, arãți minunat. Spune în timp ce o strânge în brațe și îmi face cu ochiul. Îi zâmbesc și Ada spune:
Ada- Bunã Antonio, ne bucurãm sã fim aici. Spune și îi zâmbește cald. Și mã bucur sã te vãd. Adaugã dupã ce un ospãtar ne aduce niște șampanie.
Antonio- Și noi ne bucurãm cã ați putut ajunge, înseamnã mult pentru Abuela. Spune și vedem o femeie în jur de 75 de ani cum se apropie de noi, lângã ea fiind Gabby și mama lui Gabby și Antonio.
Gabby- Abuela, ei sunt Ada și Jay. Ada lucreazã pe ambulanțã, dacã mai ții minte, iar Jay este coleg cu Antonio. Spune și Abuela o trage pe Ada la ea în brațe.
Abuela- Cum aș putea uita o tânãrã atât de drãguțã ca ea? Întreabã și o strânge pe Ada în brațe iar aceasta îi rãspunde îmbrãțișãrii. Iar tu trebuie sã fi iubitul ei. Spune și mã trage și pe mine la ea în brațe.
Eu- Um, nu sunt.... am vrut sã spun, însã am fost întrerupt de Ada.
Ada- Da Abuela, el este iubitul meu. Spune și îi zâmbește femei cu pãrul încãrunțit de timpul prin care a trecut.
Abuela- Mã bucur sã aud cã mãcar tu ai avut norocul sã gãsești pe cineva bun din prima. Spune și se uitã la mine.
Ada- Abuela, pe Jay nu l-am gãsit din prima. Spune și își lasã ochii în jos puțin, însã își menține zâmbetul pe fațã.
Camila(Mama lui Gabby)- Haide Mama, sã lãsãm copii sã se distreze. Spune și femeia dã aprobator din cap și se îndepãrteazã de noi.
Eu- Pãi, bunica voastrã e o figurã, nu glumã. Spun încercând sã îi fac sã se destindã.
Gabby- Nu l-ai vãzut încã pe unchiul Alejandro dupã ce bea puțin. Spune și începe sã râdã. Și la fel facem și noi.
Noaptea a mers bine. Am mâncat, ne-am distrat și am cunoscut-o și pe Ada mai bine. Eram în mașinã și așteptam sã se încãlzeascã puțin.
Ada- Jay, crezi cã e ok dacã dorm în seara asta la tine? Nu aș vrea sã merg acasã și sã îi trezesc pe bãieți în mijlocul nopții și sã fiu luatã la întrebãri. Mã întreabã în timp ce își scoate telefonul din geantã și îl verificã sã vadã dacã are vreun mesaj nou.
Eu- Da, normal. Spun și pornesc din loc. Drumul spre apartamentul meu a fost liniștit, muica se auzea în surdinã, iar eu și Ada aveam subiecte de discuție ușoare. Ajungem în fața clãdirii în care se aflã apartamentul meu. Urcãm scãrile, fãcând liniște, pentru cã vecinii dorm, fiind ora 3 dimineața. Deschid ușa cu cheia mea, și intrãm. Dupã ce aprind luminile, mã duc spre frigider și scot 2 beri. Îndrept una spre Ada însã ea dã dezaprobator din cap și spune:
Ada- Cred cã îmi ajunge cât am bãut în seara asta. Spune în timp ce își scoate tocurile din picioare.
Eu- Da, și eu cred. Spun și îmi desfac puțin cãmașa pentru asta puțin ai relaxat. Ada vine spre mine și mã sãrutã.
Ada- Am așteptat sã fac asta toatã seara. Spune și mã sãrutã în timp ce îmi desface nasturii cãmãșii, iar eu trag ușor fermoarul rochiei roși.
Eu- Nu cred cã te-am mai întrebat asta, însã de ce nu porți mai des rochii? O întreb între sãruturi.
Ada- Pentru cã nu am avut pentru cine pânã acum. Spune și se uitã în ochii mei. O sãrut și o întorc, și ne îndreptãm spre care dormitor.
Urmãtoarea dimineațã.
Mã trezesc din cauza soarelui de iarnã care pãtrunde pe geamul dormitorului. Mã întorc pe partea cealaltã, și vãd cã Ada nu este lângã mine. Mã ridic din patul moale și mã îndrept spre bucãtãrie, unde o vãd pe Ada cu cãmașa mea pe ea, fãcând mâncare și fredonând ușor o melodie. Mã apropii de ea și îmi strecor mâinile pe talia ei, și o sãrut pe gât.
Ada- Neața și ție. Spune în timp ce se întoarce și se uitã în ochii mei.
Eu- Neața. Spun și o sãrut. Îmi rãspunde sãrutului dupã care îmi zâmbește.
Ada- Micul-dejun va fi gata imediat. Spune și se întoarce la treaba ei la aragaz.
Eu- Uuuu, mã tratezi ca un prinț vãd. Spun și mã așez la masa din bucãtãrie, în timp ce beau cafeaua care era așezatã pe masã.
Ada- Încearcã sã nu te obișnuiești prost. Spune în timp ce îmi pune în fațã niște pancakes, cu sirop de arțar lângã ele.
Eu- Cum zici tu Severide. Spun în timp ce iau o gurã din clãtite.
Ada- A sunat Ruzek. A spus sã fii la district dupã ce te trezești. Spune în timp ce se așeazã în fața mea la masã.
Eu- Bine, te duc acasã dupã ce mâncãm. Spun și ne continuãm micul-dejun.
Dupã ce terminãm de mâncat, ne îmbrãcãm și o duc pe Ada acasã.
Eu- Ne vedem mai târziu. Spun dupã ce o sãrut.
Ada- Bine, ai grijã. Spune dupã ce se dã jos din mașinã, iar eu stau în fața casei ei pânã vãd cã intrã în casã, dupã care pornesc spre district. Ajung la district și intru în clãdirea care mișunã cu polițiști și detectivi care încearcã sã protejeze orașul care le este casã. Trec pe lângã biroul comandantului Fisher și urc scãrile. Tastez codul și așez palma în scanner și intru. Mã uit spre biroul lui Erin și vãd cã e gol. Se pare cã nici azi nu vine. Pe toți ne-a afectat moartea Nadiei, dar cea mai afectatã este Erin, pentru cã era cea mai bunã prietenã a ei.
Eu- Nici de data asta nu vine? Îl întreb pe Antonio care stãtea la biroul lui.
Antonio- Nu știu dacã va mai venii vreodatã. Spune și înțeleg ce vrea sã zicã. De când a murit Nadia, a început sã bea excesiv de mult. Lucruri pe care nu le-a mai fãcut de când a luat-o Voight sub aripa lui. Antonio și Voight se apropie de tabla albã pe care așeazã niște poze.
Voight- Aceștia sunt Derek și Benji Keyes. Derek este unul dintre cei mai cãutați șefi de mafie. Îl urmãrim de câțiva ani, însã de fiecare datã când un polițist este sub acoperire în banda lui Keyes, ne lovim de un perete, iar el se afundã mai mult în întuneric. Spune Voight în timp ce Antonio scrie pe tablã numele fraților Keyes.
Antonio- Vom introduce un agent sub acoperire pentru a-l prinde pe Keyes în timp ce face afacerea. Spune Antonio în timp ce ne dã câte un dosar fiecãruia în mânã.
Dupã câtva timp în care am cãutat locuri unde s-ar putea ascunde Keyes, m-am decis sã merg sã vorbesc cu Erin. L-am rugat pe Mouse sã îi gãseascã telefonul, și a aflat cã este într-un club în West Side. Conduc cât de repede pot pe strãzile aglomerate și aștept în fața clubului, pânã când o vãd pe Erin cum iese din club și cum se strâmbã la lumina soarelui.
Eu- Știi, ar fi frumos sã rãspunzi la telefon, ca sã nu îngrijorezi lumea. Spun în timp ce mã uit la ea.
Erin- Jay, nu mai vin la secție dacã de asta ai venit aici. Spune în timp ce își dã jos ochelarii de soare.
Eu- Voight te-a pus pe tușã astea 3 sãptãmâni, tocmai pentru cã spera sã revii la calea cea dreaptã. Iar cele trei sãptãmâni expirã mâine. Spun și plec.
Ajung la district și merg în vestiar pentru a mã schimba, pentru cã eu sunt cel care merge sub acoperire pentru a fi cât mai plauzibil. Așa cã îmi iau o cãmașã, pantaloni de costum și sacoul de la costum. Cobor în garaj, unde Mouse lipește o camera pe pieptul meu pentru a-l putea înregistra pe Keyes.
Ruzek- Am scos 200.000 din contul 1505. Spune în timp ce îi aratã lui Voight geanta.
Voight- Întâlnirea va fi la aeroport. Spune și ne urcãm în mașini și plecãm.
Ajungem la aeroport și un tip trece pe lângã mine și Benji, și îi dã lui Benji un plic galben în care se aflau 2 cartele. Trecem pe lângã detectoarele de metal și arãtãm gãrzilor cartelele. Aceștia ne lasã sã trecem și Benji ne duce undeva în spate spre hangare.
Eu- Hey. Asta nu era în plan. Spun și mã opresc în loc. Benji se întoarce spre mine și spune:
Benji- Dacã vreți sã îl prindeți, va trebui sã faceți exact cum fac și eu. Spune și se întoarce și ne continuãm drumul. Ajungem într-unul din hangarele pentru avioane private, și îl vãd pe Derek Keyes. Ne apropiem de ei și Benji dã mâna cu fratele sãu.
Keyes- Benji, unde ai plecat asearã? Întreabã din senin și îl vãd pe Benji cum se încordeazã.
Benji- Nicãieri. Am fost acasã. De ce? Întreabã încercând sã își pãstreze calmul.
Keyes- Nu asta mi-a spus bodyguard-ul tãu. Spune și doi din oamenii lui aduc un bãrbat bãtut mãr, iar în momentul urmãtor vãd cum îl împușcã pe fratele sãu în cap. Am lovit 2 bãieți de ai lui, în timp ce voiam sã scap, însã nu am reușit. M-au electrocutat, și mi-au desfãcut cãmașa văzând ca am o camera pe piept. Dupã care am fost urcat într-o mașinã și am fost luat.
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomantikEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...