Eu- Pai, si eu am aceleasi hobby-uri. Si imi pare rau pentru pierderea suferita. Spun si ii dau o imbratisare, pentru ca simt ca are nevoie de asta. Este putin surprinsa, dar imi raspunde. Aud cum isi drege nasul, semn ca plange. Vrei sa iesim putin afara? O intreb dezlipindu-mi trupul de micuta faptura din fata mea. Nu am putut sa ii dau drumul dar trebuie.
Ada- Da, spune sec stergandu-se la ochi. Nu pot observa ca si atunci cand are ochii inlacrimati, sunt la fel de frumosi. Iesim afara si mergem la masina mea, pentru ca este cam frig. Ii deschid usa din fata dreapta si ii fac semn sa se aseze. Inchid usa si ma duc la volan. Ii deschid putin geamul pentru a intra putin aer curat.
Ada pov
Dupa ce ma urc in masina, el porneste muzica. Incepe una din melodiile mele preferate de la Ed Sheeran Perfect. Imi amintesc cand era Alex in viata si venea dupa mine la scoala si incepeam sa cantam pe masina si sa radem impreuna. Ma uit pe fereastra si incep sa cant. Nu imi dau seama ca am inceput sa cant pana cand Ivan imi spune.
I- Ai o voce minunata. Spune si zambeste fermecator.
Eu- Scuze daca te-am poluat fonic.😂 Spun eu chicotind.
I- Hei, nu este adevarat chiar ai o voce frumoasa. Spune si se uita adanc in ochii mei cu acele doua perle minunate. Ai vrea sa mergem sa ne plimbam prin parc? Ma intreaba zambind.
Eu- Da, este o idee super. Spun eu si ii raspund zambetului cald.
Ivan pov
Ma dau primul jos din masina dar pana sa ma duc sa ii deschid usa, ea era jos deja.
Eu- Am dat-o in bara. Trebuia sa fiu un gentleman. Spun eu razand😂
Ada- Scuze ca ti-am luat-o inainte😂 spune si vine si imi plaseaza un pupic pe obrazul drept. Ma ierti? Ma intreaba facand o fata de catelus.
Eu- Nu pot sa fiu suparat. Si nu am pe ce. Ii spun si inchid masina. Se duce in fata mea si imi ating obrazul pe care m-a sarutat. Simt furnicaturi cum nu am simtit nici cand eram cu Ale acum 5 ani. Dar ea este altfel. Este frumoasa, talentata, amuzanta, ii place sa socializeze si sa aiba prieteni noi. Ale, a fost genul acela de fata rea. Imi cerea bani sa ii dau sa isi cumpere rochii, si sa mearga la coafor. Si eu ca prostul i-am dat. Emilio imi spunea sa nu ii mai dau pentru ca nu ma iubeste. Dar eu nu il credeam. Am pus atata suflet in acea relatie dar ea nu. Alerg dupa Ada pentru ca am ramas prea in spate cand ajung langa ea o sperii putin si tresare impiedicandu-se de asfalt. O prind si se uita in ochii mei, explorandu-mi fiecare coltisor din suflet.
Eu- Scuze. Spun ridicand-o.
Ada- Nu face nimic. Sunt obisnuita. Sunt cam impiedicata spune si se freca la ceafa si isi pune ochii in pamant. Zambesc pentru ca este atat de rusinoasa. Ii ridic privirea pentru a putea vedea ochii care ma incalzesc.
Eu- Ai vrea sa vii cu mine, Emilio, Ash si fetele la o petrecere la noi acasa? O intreb sperand sa vina.
Ada- Da Ivan. Mi-ar placea sa vin. Spune si fata mi se lumineaza.
Eu- Ar fi mai bine sa plecam, este frig si nu vreau sa isi faca ceilalti griji pentru tine. Spun cand vad ca tremura. Imi dau geaca jos si i-o pun pe spate. Se uita la mine si imi zambeste.
Ada- Multumesc Ivan. Spune si imi zambeste cald. Si Ivan, mai ai frati inafara de Emilio? Spune ingerul care a fost trimis sa ma protejeze.
Eu- Da, mai am o sora mai mare, insa si pe Ash il consideram fratele nostru. Spun zambind. Dupa cam 15 minute ajungem inapoi la pizzerie. Intram si vad ca Andreia, Ash si Emilio rad pe saturate.
Eu- Hei, ce este atat de amuzant? Intreb eu dupa ce ne asezam la masa.
E- Ooo, salut ai venit si tu.... spune Emilio facandu-mi cu ochiul. Cred ca se referea la Ada. Aaaa, pai ii povesteam Andreei nazbatiile pe care le faceam cand eram mici. Impreuna cu Jake, Brent si alti prieteni. Asta era cand am fost acasa in LA. Acum 10 ani, dar avem de gand vara asta sa mergem din nou. Spune nebunul care saptamana trecuta m-a incatusat pentru 24 de ore de el. Dupa ce mancam mergem la masini. Eu cu Emilio mergem cu Jeep-ul meu, Ada cu Jason si Denisa merg cu Audiul, iar Andreia cu Ash merg cu motoarele. Ajungem toti 3 acasa si eu merg direct in camera mea si ma arunc pe patul moale. Ma uit in gol la tavanul alb si intorc capul catre usa. Pe ea intra Emilio.
E- Ba, Ivan. Ada ti-a cam picat cu tronc. Zice Emilio asezandu-se langa mine pe pat.
Eu- Daaaa, este chiar atat de evident ca o plac? Il intreb pentru ca el este mai experimentat decat mine. Eu am avut-o doar pe Ale, insa el a avut mai multe iubite.
E- Da... adica si ea cred ca te place. Se vede dupa cum te priveste. Este frumoasa, chiar mai frumoasa decat Ale. Mult mai frumoasa. Spune Emilio dandu-mi un ghiont in umar.
Emilio pov
Ma bucur ca insfarsit ii place si lui Ivan de cineva. Adica de 5 ani nu i-a mai placut de nimeni. Si toate fetele erau dupa el. Suntem populari, frumosi, avem bani si avem o vila. Ada este frumoasa. I-ar sta bine cu Ivan. El este mai nebun. Ii place sa faca glume dar si mie. Si nu cred ca Ada este genul de fata care sa fie impreuna cu el doar pentru bani. Deseara este petrecerea dar si cursa. Noi ne mai inscriem la curse cu masinile si Ash cu motorul.
Eu- Ivan ar fi timpul sa ne pregatim pentru deseara. Ii spun geamanului meu care sta si priveste in gol la tavanul alb.
I- Daaaa ai dreptate. Oricum o voi revedea deseara pentru ca am invitat-o la petrecere. Spune cu zambetul pe buze.
Intre timp la camin.
Ada pov
Ajungem inapoi la camin. Denisa si Jason au mers acasa si am ramas eu cu Andreia. Urcam scarile si ajungem in camera de camin. Ma trantesc pe pat si ma uit la tavan. Ma gandesc la el. La Ivan. Baiatul cu par blond si ochi albastrii. Imi place de el dar nu cred ca sentimentul este reciproc. Adica el este bogat, frumos si popular. In timp ce eu, o fata normala. Nu prea speciala. Imi amintesc ca Ivan m-a invitat la o petrecere deseara trebuia sa vad daca Andreia vine. Ma ridic in capul oaselor repede si vad ca si Andreia este cu capul in nori. Ma duc si ma asez turceste langa ea.
Eu- Andre, tu stii de petrecerea din seara asta? O intreb pe prietena mea care s-a ridicat in fund.
A- Da, mi-a spus si mie Ash de o petrecere la Ivan si Emilio acasa la vila. Vrei sa mergem? Ma intreaba fata care sta zambind ca un copil mic.
Eu- Daaa, de ce nu. Adica ne-ar prinde bine niste prieteni. Spun si incepem sa radem.
A- Ada, am auzit ca in seara asta este o cursa. Ce zici, ne bagam? Am auzit si ca se vor bloca strazile si va fi si o cursa cu motoare cum aveam in Cluj. Si una cu masini. Plus ca cei de aici sunt rapizi. Au Charger 2000 disel. Poti concura si tu cu masina ta. Ca stiu ca ai adus-o. Spune Andreia si imi apare un zambet draceste. Imi place cand mergem la curse. Masina a fost a tatalui meu inainte sa moara. Un Charger din 1990, disel modificat cu 2000 de cai putere. Cand eram la Cluj, eu impruna cu Andreia castigam fiecare cursa. Eram la o cursa si m-am intrecut cu Jason si asa s-au cunoscut Denisa si Jason. Nu am cum sa refuz asta.
Eu- Crezi ca o sa refuz o asemenea oportunitate sa scot bestia din garaj?😂 spun zambind.
A- Atunci hai sa ne pregatim draga mea. Spune si se ridica de pe pat. Fiecare merge la dulapul sau si scoate cate o geanta neagra. Deschid geanta si amintirile ma coplesesc. Cand Alex mergea la curse si ma ducea si pe mine cu el. Si uneori ma mai lasa sa conduc chiar daca era ilegal. Imi scot manusile de piele primite cadou de la tata si Alex cand am facut 16 ani. Imi iau blugii negri cu talie inalta si o bluza rosie dantelata pana la buric si imi trag manusile pe maini. Andreia isi ia o pereche de pantaloni de piele si o bluza neagra si geaca de piele. Isi trage si ea manusile pe maini si ghetele negre in picioare. Eu imi iau niste adidasi negri si coboram. Este ora 19:00 si il sun pe Ivan. Imi da adresa si merg la masina. Ma urc la volan si strang volanul in maini. Trag aer adanc in piept si pornesc motorul. Torsul motorului ma linisteste. Apas pedala de acceleratie si plec inspre casa lui Ivan si Emilio. Ajungem deodata cu Jason si Denisa. Ne dam jos de pe motor si din masini si ne indreptam spre usa mare si alba din lemn de stejar vopsit. Urcam pe scarile din marmura si bat la usa sfios. In usa apar "cei trei crai de la rasarit" adica Ash, Emilio si Ivan. Ii imbratisez pe Emilio si Ash prietenos dar cand ajung la Ivan, ma impiedic de nu stiu ce, si cad in bratele sale. Ma uit in ochii sai mari care se plimba pe fata mea care probabil arata ca o ciudata.
Eu- Imi pare rau, nu am vrut. Imi cer scuze politicos si ma trag pentru a putea da mana cu Jason care este in spatele meu cu Denisa. Intram si ne luam cate un suc. Pe la ora 2:30 primesc un telefon de la un vechi prieten de a lui Alex cum ca are o cursa pentru mine si Andreia. Il caut pe Ivan sa imi cer scuze ca nu mai pot sta, dar nu il gasesc. Nu mai pot sa il caut asa ca pornim in tromba spre locul indicat de catre Alan (prietenul fratelui meu). Alex mi-a pus geamuri fumurii pentru a nu stii ceilalti cu cine concureaza. Prima cursa este cea de motoare. Andreia este pe celalalt motor. Pe Ducati, care este doar pentru curse, la fel ca ceilalti sa nu o cunoasca doar prietenii. Se aliniaza la linia de start. Langa ea apare Ash. Cand l-am vazut am ramas masca. Noroc ca Andreia nu la vazut, ca altfel nu stiu ce iesea. Si pornesc. Andreia este in fata lui Ash. Este mult mai rapida. Ash a luat prima curba cam prea larga si s-a dezechilibrat. Era cat pe ce sa cada de pe motor. Urmeaza cateva curbe in zig zag. Andreia le ia pe fiecare lejer, in schimb Ash le ia cu greu. Asfaltul nu este umed, asa ca ar trebui sa ii fie usor. Asta poate insemna ca, ceva este ruginit. Se pare ca Ash nu se da batut usor. O depaseste chiar dupa ce ia a doua curba. Dar se pare ca Andre are chef de joaca. Il depaseste si il tine in a 2a viteza adica in maxim 30 de kilometrii pe ora. Cu greu, Ash o depaseste si face aceeasi schema. Se aproprie ambii de final si sunt cot la cot. Mai sunt 100 de metri. Andreia il depaseste si castiga! Nimeni nu a reusit sa o invinga si asa va ramane. Ash isi da casca jos si se apropie de adversarul sau. Andreia isi da si ea casca jos si parul saten incepe sa fluture in aer. Cand Ash vede cine este ramane cu gura cascata. Si toti ceilalti inafara de mine, Alan, Denisa si Jason. Ma duc la linia de start. Langa mine apare un Charger 1999. Tot disel dar fara geamuri fumurii. Ma uit sa vad daca NOS-ul este pregatit. Ma uit langa mine si vad o poza cu mine si Alex. Inainte sa pornesc de acasa imi era frica ca nu o sa castig. Dar acum ca vad poza cu el, m-am umplut cu curaj. Ma uit la Alan care imi face semn sa accelerez motorul. Apas pe pedala de acceleratie pentru a auzi dulcele sunet al motorului. Siiii... am pornit. Toate strazile sunt inchise pentru cursa. Nu am mai concurat de aproximativ un an, dar nu ma stresez. Iau curbele larg pentru a nu ma lovi de blocuri. Sunt a doua. In fata mea este acel Charger rosu. Apas acceleratia si il depasesc. Iau a doua curba foarte ingust, si ma intorc am chef si de niste drifturi. Dupa ce ma pozitionez ca la inceput, ating viteza de 200 de kilometrii pe ora. Sunt la 500 de metri de linia de finish, si vad ca Chargerul cel rosu porneste NOS-ul. Se pare ca nu sunt singura care il foloseste.
Eu- Prea repede! imi spun mie pentru ca i se va termina prea repede. Dupa inca cam 200 de metri, isi pierde NOS-ul. Cred ca ar trebui sa il pornesc. Sunt cam in spate, asa ca ar fi timpul. Deschid valvele de la NOS, si strang volanul tare, fiteza de 300 de kilometrii pe ora ma impinge in scaunul tare. Trec linia de finish prima. Alan vine la masina mea inainte de a ma da jos, si imi deschide usa. Cand ma dau jos din masina toata lumea se uita mirata la mine. Il iau pe Alan in brate si ii spun:
Eu- Alan, ce bine imi pare sa te revad! Spun si ma duc sa il iau in brate. Mi-ai lipsit atat de mult! Spun si ma uit la el.
Alan- Si eu ma bucur sa te vad pitico. Imi era dor sa te vad conducand! Spune si ma ia din nou in brate. Din Charger-ul rosu coboara Ivan. Cand il vad raman blocata. Nu vroiam sa vada latura asta a mea. Acum sigur nu ma va placea.
Ivan pov
Ma dau jos din masina sa vad cine m-a invins. Ma indrep spre un Charger de culoare neagra, cu geamuri fumurii din 1900. Langa masina frumoasa vad o fata care imbratiseaza un baiat. Dupa statura poate fi Ada, dar nu are cum. Sper sa nu fie ea pentru ca o plac prea mult. Cand ma apropii de ea o vad. Este chiar Ada. Raman blocat cateva secunde dar dupa aceea merg la ea.
Eu- Felicitari! Ii spun cu zambetul pe buze. Cand se intoarce cu fata la mine ramane socata. Nu stiam ca si tie iti plac masinile. Ii spun punand mana pe Charger-ul negru.
Ada- Multumesc. Spune si isi fixeaza privirea in pamant. Cu doua degete ii ridic capul pentru a vedea cei 2 ochi frumosi. Pai... aceasta pasiune este din partea tatalui meu. Spune afisand un zambet in care pot citi atat de multa durere. Baiatul pe care l-a luat in brate vine si ii aduce banii castigati la cursa.
Baiatul- Hey, Ada uite bani castigati! Spune si ii ridica in aer.
Ada- Mersi Alan. A, apropo, Alan, el este Ivan, un prieten nou, si Ivan, el este Alan. Cel mai bun prieten al fratelui meu. Dupa ce spune fraza cu fratele sau, zambetul ii piere de pe fata. Dau mana cu Alan si ii spun.
Eu- Ivan, imi pare bine. Ii spun zambind usurat pentru ca nu este iubitul Adei, si asta inseamna ca mai am o sansa cu ea. Alan ii inmaneaza banii si ea ii pune in bordul masinii. Dupa ce pune banii apar de nicaieri Andreia, Ash, Emilio, Jason si Denisa.
Eu- Andreia, si tu ai concurat? O intreb curios. Ash se uita la mine parca aruncand foc din priviri.
A- Da si eu si Ada concuram de mult timp. Fratele ei m-a invatat sa conduc atat de bine motorul. Spune in timp ce o ia pe Ada in brate.
Eu- Conduceti super bine! Cine v-a invatat sa conduceti asa? Intreb eu curios din fire.
Ada- Aaa, fratele meu ne-a invatat pe amandoua sa conducem atat de bine. Spune si ii vad ca ochii ii sclipesc atat de tare.
Eu- Sunteti tari.... va placut petrecerea pana la un anumit punct? Spun eu sprijinindu-ma de masina Adei.
Ada- Da, a fost super. Mi-a placut mult atmosfera. Spune zambind uitandu-se la fiecare in parte. Dupa ce mai vorbim aproximativ 15 minute ne ducem fiecare spre casa.
Ada pov
Ajung impreuna cu Andreia la camin si ma arunc in pat si adorm instantaneu.Siiiii asta a fost capitolul 2 sper sa va placa. Va puppppp.💕💕
CITEȘTI
O intervenție oarecare 💜
RomantizmEa a avut o viață plină de curse de mașini, iar el este polițist și fost soldat. O simplă intervenție este scânteia care a aprins dragostea a doua persoane cu un trecut foarte diferit. Însă trecutul nu mai contează, doar prezentul și viitorul. Iar v...