Nu știi multe despre mine

19 2 0
                                    

Ada pov
Intru cu Jay în district și la biroul principal mã aștepta tata. Îi zâmbesc și mã duc și îl iau în brațe.
Eu- Tatã, el este Jay Halstead, un prieten care lucreazã aici la secția de poliție, spun cãtre tata care se uita la Jay. Jay, el este tatãl meu, Oliver Severide. Spun și îi zâmbesc lui Jay când întinde mâna iar tata nici nu mai stã pe gânduri și i-o strânge.
Tata- Mã bucur sã vãd cã fiica mea umbla cu persoane care au capul pe umeri, și nu cu derbedei. Spune și se uitã la mine.
Jay- Promit sã am grija de aia, Domnule. Spune Jay și îmi zâmbește.
Tata- Te rog spune-mi Oliver. Spune tata zâmbind. Știu cã vei avea grijã de ea, pentru cã se vede în privirea ta cã ții la ea. Spune și eu simt cum obrajii încep sã mi se încãlzeascã și mã înroșesc.
Eu- Tata, știu cã trebuie sã pregãtesc cina eu astãzi, însã am puținã treabã și voi ajunge sã mâncãm. Roag-o pe mama sã facã ea, pentru cã o sã fac eu mâine și data viitoare cina. Spun și îi dau lui tata lista cu ce trebuie cumpãrat pentru cinã.
Tata- Jay, haide și tu. Am fi bucuroși sã fii acolo. Spune tata și mã uit la Jay care zâmbește.
Jay- Da, voi fii acolo. Spune și zâmbește.
Tata- Bine, îți va da Ada adresa și atunci ne vedem la cinã. Mi-a pãrut bine, Jay. Te iubesc Ada. Spune tata și mã sãrutã pe frunte. Aveți grijã. Spune și începe sã pãșeascã spre ușã.
Eu- Și eu te iubesc tata. Spun și îi fac cu mâna.
Jay- E de treabã tatãl tãu, spune Jay în timp ce urcãm scãrile.
Eu- Da, mie îmi spui. Apropo, dacã ai altceva de fãcut desearã, sunt sigurã cã va înțelege, îi spun când îmi dã voie sã intru prima pe ușã.
Jay- Aș fii bucuros sã vin la cinã. Nu am treabã, și plus, chiar vreau sã îți cunosc familia mai bine. Antonio a spus cã lui Gabby îi place extrem de mult sã stea cu familia ta. Spune în timp ce îmi zâmbește.
Eu- O sã îți dau mesaj cu adresa. Spun zâmbind. Intrãm în camera principalã și toate privirile sunt ațintite asupra mea și a lui Jay.
Jay- Ce e? Întreabã uitându-se la Antonio și Olinsky care se uitau la noi cu un zâmbet pe buze.
Antonio- Nimic, spune ridicându-și mâinile în aer în semn de predare.
Voight- Jay, Ada, l-am gãsit pe iubit, spune Voight atrãgând atenția tuturor asupra lui.
Olinsky- Rick Alvaro, cazier, a fost arestat de 2 ori pentru posesie de droguri, și o
datã din cauzã cã a încercat sã aducã droguri în US. Spune punând o pozã cu el pe tabla albã.
Voight- Are un frate care face 30 de ani închisoare în Stateville pentru jaf armat. Spune sergentul în timp ce eu stau și mã uit la ei. E frumos sã ajuți poliția sã prindã tipii rãi. Jay se uita la mine de la biroul sãu.
Olinsky- Alvaro are un studio de tatuaje pe 3404 West 63rt Street. Eu și Ruzek vom ține un ochi asupra locului. Spune Olinsky și el și Adam au ieșit pe ușã. Înainte sã plece Adam îmi zâmbește și se uitã în ochii mei.
Voight- Ada, crezi cã ai putea sã rãmâi cu noi astãzi pânã când terminãm acest caz? Ne-ar prinde bine ajutorul tãu. Spune Voight punându-și mâna pe umãrul meu.
Eu- Da, aș fii bucuroasã sã vã ajut. Spun zâmbind, iar Voight dã aprobator din cap și se duce în biroul lui. Kim și Kevin se uitau peste pozele fetelor și încercau sã își dea seama cine a fãcut asta. Jay și Erin se uitau în cazierul lui Alvaro, iar eu m-am apropiat de tabla albã, și mã uitam la pozele fetelor. Când m-a lovit o idee.
Eu- Jay, nu știi, au gãsit ceva amprente pe cadavrele fetelor? îl întreb uitându-mã la el.
Jay- Nu, se pare cã a lucrat cu mãnuși. Spune rãsfoind dosarul.
Eu- Poate cã nu sunt atât de deștepți. Fiecare doctor are un stil diferit de a face incizia, iar acesta se pare cã este dreptaci și a vãzut multe lucruri. Nici nu i-a tremurat mâna. Spun uitându-mã atent la inciziile de pe abdomenul fetelor. Uita-ți-vã dacã Alvaro și fratele lui au vreo legãturã cu vreun asistent sau asistentã care se tot mutã de la un spital la altul pentru cã nu pot avea un loc de muncã stabil. Îi spun și începe sã caute. Kim și Kevin erau atenți la mine. Dupã câteva minute Jay spune:
Jay- Este un tip care este legat de frații Alvaro și sare de la un spital la altul. Spune și lipește o pozã cu tipul pe tablã. Alberto Roman. Spune și Voight iese pe ușã.
Voight- Ați gãsit ceva? Mã întreabã iar eu dau afirmativ din cap.
Jay- Alberto Roman, asistent medical, a schimbat 5 spitale în ultimele 5 luni. Pe motiv cã nu se integreazã în grupul niciunuia. Spune Jay scriind numele sub pozã.
Voight- Erin, dãi mesaj lui Olinsky și Ruzek cu poza și numele tipului astã și fiți pregãtiți sã plecãm de cum ne dã mesaj cã a ajuns. Nu o sã mai pierdem alta fatã. Spune întorcându-se în biroul lui dupã ce îmi face semn cu capul. Jay se ridicã și își pune arma în toc, și își pune pe picior un alt port armã în care așeazã un alt pistol.
Eu- Eu ce fac? Stau sau vin cu voi întreb, sperând sã pot sã merg cu ei, pentru cã nu vreau sã stau în secție singurã, și nici acasã nu vreau sã merg.
Erin- Sergent, poate Ada sã vinã cu noi? Poate avem nevoie de asistențã medicalã. Spune Erin stând în ușa biroului lui Voight.
Voight- Poate sã vinã, dar aveți grijã sã aibã vestã și dacã știe sã mânuiascã o armã, da-ții. Spune în timp ce își ia vesta pe el.
Jay- Hai jos, la armurãrie. Spune și îl urmez pe niște scãri. Știi sã folosești o armã? Mã întreabã în timp ce deschide o ușã și vãd o grãmadã de arme. Scoate o pușcã și îi dã lui Antonio, și ia una pentru el.
Eu- Dap, știu sã folosesc o armã și am și permis de port armã. Zic în timp ce iau pistolul pe care l-a întins spre mine.
Jay- Încã un lucru nou despre tine. Spune cu sprânceana ridicatã. Ești plinã de surprize. Spune și se așeazã pe scaun.
Eu- Nu știi nici mãcar jumãtate din secretele mele, Halstead. Spun zâmbind, și simt cum îmi vibreazã telefonul. Îmi cer scuze și rãspund la telefon.
Eu- Ada. Spun în timp ce mã uit la arma pe care mi-a dat-o Jay.
Alex- Ada, sunt eu. Ce faci? Mã întreabã Alex cu suflarea tãiatã.
Eu- Bine, la secție. De ce? Sunteți bine? Întreb îngrijoratã.
Alex- Da, suntem bine, acum am terminat cu sala și ne întrebam dacã mai stai mult. Spune și îmi dau seama cã este cu Kelly.
Eu- Da, mai stau, însã voi fii la cinã desearã. Spun și bag pistolul în teacã.
Alex- Bine, ne vedem atunci. Ai grijã. Te iubim. Spune fratele meu și mi se înmoaie inima.
Eu- Bine. Și eu vã iubesc. Spun și închid telefonul, dupã care îl bag în buzunar.
Erin- Totul e bine? Mã întreabã când merg înapoi la ei.
Eu- Da, era Alex. Voiau sã vadã ce fac și sã îmi spunã sã avem grijã. Spun în timp ce Erin mã ajutã sã îmi pun vesta pe mine.
Erin- Crede-mã, o sã avem grijã de tine. Spune prinzând și ultimul scai. Îi zâmbesc și aud cum sunã telefonul sergentului. Rãspunde și vorbește puțin dupã care închide.
Voight- Era Olinsky, Roman tocmai a ajuns la studioul lui Alvaro, și au adus fetele. Spune dupã care ne pune în perechi în mașini. Antonio cu Jay și Ada, Atwater și Burgess, iar eu cu Erin. Spune și ne îndreptãm la mașini. Antonio conducea mașina noastrã, Jay era în fața iar eu în spate. Palmele începeau sã îmi transpire. Este prima oarã când particip la o operațiune a poliției. Am început sã bat din picior și Jay a observat.
Jay- Nu trebuie sã îți fie fricã, doar stai cu mine și tragi dacã cineva îndreptã o armã spre tine. Spune în timp ce se uitã la mine prin oglinda din dreapta. O sã fii bine. Îți promit.
Eu- Mulțumesc Jay. Spun și pun mâna pe umãrul lui drept. Ajungem la destinație repede datoritã condusului lui Antonio.
Când ajungem acolo, ne dãm jos din mașinã și îmi scot pistolul din toc. Mã poziționez în spatele lui Jay în timp ce Kevin sparge ușa din fațã. Intrãm în studio și Voight ne anunțã sosirea.
Voight- Chicago PD! Strigã și toți încep sã se împrãștie. Eu și Jay mergeam în fațã pânã când am dat de Alvaro și fete. Una dintre ele era întinsă pe masã, și cealaltã era legatã de un scaun. Mã uit la Jay în timp ce el și ceilalți le pun cãtușele bãieților rãi. Mã duc spre fatã și din fericire nu au reușit sã îi administreze sedativul, și nu este în șoc, însã e foarte albã la fațã.
Eu- Chemați 2 ambulanțe, dacã nu le ducem cât mai repede la spital vor sfârși ca celelalte fete. Spun cãtre Adam, care dã prin radio, iar eu încep sã o resuscitez pe fata de pe masã pentru cã nu respira. Am reușit sã o fac sã respire, și am ridicat-o în fund. Au venit ambulanțele și ne pregãteam sã plecãm înapoi.
Olinsky- Te-ai descurcat foarte bine Ada. Spune Alvin când ne-am strâns la mașini.
Eu- Cât e ceasul? Întreb curioasã sperând sã nu întârzii la cinã.
Jay- E 6 jumãtate, de ce? Întreabã Jay uitându-se la ceas.
Eu- Trebuie sã merg pânã acasã sã fac un duș pentru cina în familie. Mã poate duce cineva sã îmi iau mașina vã rog? Întreb sperând cã voi ajunge la timp.
Jay- Te duc eu, și așa ne vedem dupã aceea. Spune și se îndreaptã spre mașinã. Eu merg și le iau pe Erin și Kim în brațe.
Erin- Așa deci, tu și Jay mergeți la cinã.... spune când am luat-o în brațe.
Eu- Da, l-a invitat tata la cinã.... și nu pot sã îl opresc din a venii, deci cred cã de acum se va ferii de mine și familia mea. Spun și o iau pe Kim în brațe.
Erin- Bine, aveți grijã, distracție plãcutã. Spune când mã duc la mașinã.
Jay- Despre ce era vorba? Mã întreabã când mã urc în mașinã.
Eu- Chestii de fete. Vor sã ieșim când sunt acasã la Molly's. Spun uitându-mã pe geam și zâmbind.
Jay- O sã îmi spui adresa? Sau cum facem? Mã întreabã în timp ce mergeam pe strãzile aglomerate ale orașului.
Eu- Dacã vrei poți sta la mine pânã fac duș, bãieții oricum sunt la mama și tata acasã. Și plus nu voi sta mult în duș. Spun sperând cã va accepta.
Jay- Da, sigur. Voi fii cuminte, spune glumind.
Eu- Bine, sper doar sã nu spargi ceva din lucrurile lui Kelly sau Alex, pentru cã vor venii dupã capul meu, spun râzând și începe și el sã râdã.
Jay- Bun, am ajuns la secție. Tu ești cu mașina? Mã întreabã crezând cã am venit pe jos sau m-au lãsat Alex cu Kelly.
Eu- Sunt cu mașina, spun și scot cheile de la Challenger din buzunar și i le arãt. Poți sã vi dupã mine, promit sã nu merg repede. Zic zâmbind.
Jay- Bine. Spune și mã dau jos din mașinã. Trec strada și mã duc la mașina mea. Mã uit la Jay și îl vãd zâmbind și dând din cap. Pornesc motorul și dau drumul la muzicã. Încep sã conduc și Jay este în urma mea. În nici 10 minute ajungem acasã la mine. Mã dau jos și mã îndrept spre ușã. Deschid cu cheile și intru.
Eu- Poți sta aici în living, bucãtãrie și dacã vrei poți să îți iei niște chips-uri din dulapul din stânga sus. Spun în timp ce urc scãrile. Fug în camera mea, îmi iau o pereche de blugi albaștrii, o bluzã tricotatã și fug la duș. În nici 10 minute am fãcut duș și eram și machiatã. Îmi iau ghetele și îmi desfac pãrul.
Cobor scãrile și dau de un Jay care mânca chips-uri și se uita la meci.
Eu- Cum arãt? Îl întreb stând lângã ultima scarã.
Jay- Arãți minunat. Și cum ai fãcut duș atât de repede? Mã întreabã curios în timp ce bagã un chips în gurã.
Eu- Când crești cu un frate și tatã nerãbdãtori ca ai mei, înveți sã te îmbraci și sã te speli în 5 minute dacã e nevoie. Spun și iau un chips din pungã și îl bag în gurã.
Jay- Pfu, mie îmi ia 20 de minute cel puțin sã fac duș. Îmi spune.
Eu- Pãi ești gata sã plecãm? Îl întreb când îmi iau geaca în spate.
Jay- Da, haide. Pot sã te duc eu? Mã întreabã apropiindu-se foarte tare de mine, fețele noastre fiind doar la câțiva centimetrii distanțã. Mã uitam în ochii lui verzi și m-am pierdut pentru o secundã.
Eu- Da, voi venii acasã cu Kelly și Alex, spun în timp ce ne uitam în continuare unul la altul.
Jay- Bine, sã mergem, nu vreau sã fac o impresie proastã din prima searã, spune și îmi deschide ușa sã pot ieșii eu prima, dupã care stinge lumina, și eu închid ușa. Mergem spre mașina lui, ne urcãm și pornim spre casa pãrinților mei. Sper ca seara asta sã decurgã bine.
-----------------------------------
Bunã drãguților, încã un capitol a venit spre voi, și sper cã ați primit ceea ce vã doreați de Sf. Nicolae. Va pupicesc și vã iubesc!

O intervenție oarecare 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum