Çağatay beyninden geçen düşüncelerin alenen duyulmasının şokunu yaşıyordu. Nasıl olmuştu da bu kızlar onun düşüncelerini okuyabilmişti! Bu durumun mutlaka bir açıklaması olmalıydı. Deney denilen şey her neyse mutlaka bu kızlarla bir ilgisi vardı...
Diğer yandan; aklımdaki düşünceler bana özel. Onları nasıl duyabilirler! Ne hakla! Kendisini çırılçıplak ve savunmasız hissetti.
Ya başka bir şey düşünseydim! İnsan düşüncelerini kontrol edemez ki. Allah'ım bu nasıl bir şey!Genç adam bir yandan tarifsiz bir endişe yaşarken bir yandan da olayı çözmeye odaklanması gerektiğini biliyordu. Bu, yalnız yapabileceği bir iş değildi. Yeşil saçlı kıza durumu anlatmalıydı.Hemde hemen!
İki genç yine otelin lobisinde bir araya gelmişti.
"Çağatay iyi misin? "
"Ne oldu sana o gün?"
"Hala bi tuhafsın!"
"Bak Cynthia... Sana bazı şeyler söylemek istiyorum. Ama dalga geçmek yok. Gerçi sen yapmazsın öyle bir şey. Saçmalıyorum işte..."
"Evet... Bence de saçmalıyorsun."
"Tamam hiç uzatmıyorum.Yoksa kafayı yiyeceğim.Sen... Dün beni nasıl duydun?"
"Ne diyorsun sen Çağatay? O ne demek şimdi? Konuştun duydum işte!"
"Ya... Ben yanlış sordum."
Cynthia genç adamın ne kadar zorlandığını gördü. Ellerini tutarak gözlerine baktı.
"Bak sakin ol. Her neyse sorun çözeriz beraber. Hadi anlat."
Genç adam sevdiğinden aldığı cesaretle biraz olsun rahatlamıştı.
"Dün ben aklımdan bazı şeyler geçirdim."
"Eee ne var bunda?"
"Siz onları duydunuz!"
"Biz? Kim biz?"
"Meryemle sen!"
"Ben senin aklından geçirdiğini nasıl duyayım? Şaka mı yapıyorsun?"
"Meryem ona kötü davranma demiştim."
"Evet dedin."
"Hayır demedim! Sadece düşündüm!"
.......
"Neden sustun? İyi misin?"
"Se... sen ne söylediğinin farkında mısın? Biz senin kafandan geçeni mi duyduk?Aman tanrım!"
"Yani... Galiba öyle bişi oldu. Bende o şoku yaşıyorum hala.""Peki sonra?"
"Sonra daha garip bir şey oldu!"
"Ne... Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEY
Science FictionDünya barışı için yola çıkılan ancak iki gencecik hayatı dünyanın uzak uçlarına savuran gizli bir deney... Hesaplandığı gibi gitmeyen bir deneyin sonuçlarını yok etmek için feda edilen iki hayat... Meryem ve Cynthia... Biri Amerika diğeri Türkiye'ye...