23 Aralık 1998
Dr Markus:
"Sayın liderler, altı yıldır üzerinde çalıştığımız bu projeyi sizlere sunmaktan onur duyarım. Öncelikle söylemeliyim ki bu proje için ekip olarak çok heyecanlıyız. Daha fazla sizleri bekletmeden ayrıntılara geçeyim.
Sayın liderler şimdi size dağıtacağım dosyalarda, anlatacaklarımı daha ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz.
Dünyanın giderek daha karmaşık bir hal aldığını az önce sizlerde belirttiniz. Peki ne yapabiliriz?
İşte tam burada bizim projemiz devreye giriyor. Dünyada öyle liderler var ki insanlığı açık bir şekilde felakete sürüklüyor. Ve bu insanları engellemenin bir yolu yok gibi duruyordu. Ancak artık var !"
Salonda fısıldaşmalar oldu.
"Nasıl olur!"
"İmkansız!"
Dr Markus:
"Şaşırmanız gayet doğal. Biz Federal devlet olarak bu projeye çok değer veriyoruz ve işe yarıyacağına inanıyoruz."
Bay Neptün:
"Lütfen lafı uzatmayın Dr Markus. Ayrıntılara geçin, iyice meraklandık."
"Peki ... Projemizin adı BARIŞ GÜCÜ
Bu özel bir deney. Şimdiye kadar hiç yapılmamış!Deneyin konusuna gelince, özel bir insan yaratmak!"
"Özel bir insan yaratmak mı ?"
"Nasıl yani?"
"Bu imkansız, bir insan ne yapabilir ki !"
"Özel mi, nesi özel?"
Dr Markus:
"Özel yetenekleri olan bir insan. Bu özellikler sıradan özellikler olmayacak tabiI ki. "
"Ne gibi özellikler olacak peki?"
"Hahaha ..."
Salonda bir kahkaha yükselir.
Bay Aslan:
"Siz şaşırmış olmalısınız. Bu dosyada düşünceleri değiştirebilme özelliğinden bahsetmişsiniz. Böyle bir şey imkansız!"
"Evet düşünceleri değiştirebilme özelliği. Ama sadece bu kadar da değil, birde düşünceleri okuma özelliği olmasını planlıyoruz."
"Saçma"
"Olabilir mi?"
"Bakın bizim yaratacağımız insanın özel güçleri olacak. Karşısındaki insanların düşüncelerini okuyabilecek ve onları değiştirebilecek."
"Ama bu çok zor. Oldu olacak cinsiyetine de karar verin!"
"Elbette o konuda projeye dahil zaten. Yaratacağımız insan tabiI ki bir erkek olacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEY
Science FictionDünya barışı için yola çıkılan ancak iki gencecik hayatı dünyanın uzak uçlarına savuran gizli bir deney... Hesaplandığı gibi gitmeyen bir deneyin sonuçlarını yok etmek için feda edilen iki hayat... Meryem ve Cynthia... Biri Amerika diğeri Türkiye'ye...