Bölüm 13 "Sorumluluk"

127 3 0
                                    

1998 Federal Devlet

Dr. Markus ve Dr. Paul deneyin son ayrıntılarını görüşmek için bir araya gelmişti. Dr Markus:

"Paul artık sorumluluk sende. Unutma dünyanın geleceği bu projeye bağlı. Hem dünya barışı sağlanacak hem de ülkemiz tarihe adını altın harflerle yazdıracak."

" Tabii ki siz de!"

"O ne demek şimdi! Sen neyi ima etmeye çalışıyorsun?"

"Markus sana söyledim, tekrar söylüyorum. Bu projede açık noktalar var. Ön göremediğimiz şeyler olabilir. Dünyayı kurtarmak ise niyetin bunları göz ardı edemezsin!"

"Paul, Paul, dostum çok korkuyorsun. Gerek yok bunlara. Bak her şey yolunda gidecek, emin olabilirsin."

" Tekrar söylüyorum. Yapay yumurta fikri çok tehlikeli. Daha önce hiç denenmemiş. Karşımıza ne çıkacağını bilmiyoruz."

"Bu proje bu yüzden değerli Paul. Daha önce denenmemiş şeyleri yapacağımız için. Hem bir kadını bu projeye dahil edemeyiz. Bilirsin kadınlar bizim gibi dayanıklı değiller. Üstelik çocuğunu yönlendirmeye kalkabilir. Biz erkekler olarak bu işi başarabiliriz. Elinizde laboratuar var yapın gitsin işte. Ne olabilir ki?"

"O sorunun cevabını sende biliyorsun Markus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O sorunun cevabını sende biliyorsun Markus. İnsansı bir yaratık oluşturabiliriz. Sadece bu değil. Yapay bir döllenmenin taşıyıcı anneye yapacağı etkileri de bilmiyoruz. Ona zarar verebilir, hasta edebilir, hatta daha kötüsü öldürebilir! Bir insan yaratmak için başka bir insanı öldürebiliriz. Bu korkunç bir şey olur. O zaman istediğin şöhrete tam anlamıyla ulaşırsın emin ol!"

"Hayır dostum böyle bir şey olmayacak tamam mı? Hazır ülkelerin bir kısmını ikna etmişken, bu fırsatı kaçıramayız. Sakin ol ve çalışmalara başla. Taşıyıcı anne ile sen muhattap olacaksın unutma. Deney bittiğinde dünya harika bir yer olacak."

...

Dr. Paul eve geldiğinde gün içinde Dr. Markus ile konuştuğu konuları ve deneyin ayrıntılarını düşünüyordu. Markus'un hırsı onu korkutuyordu. Bu deneyi gerçekten insanlık için mi istiyor, yoksa kendi adını tarihe yazdırmak için mi?

Öte yandan yapay yumurtanın sakıncaları aklını kemiriyordu. Kendisi de bir bilim insanıydı. Ancak olumsuz olabilecek sonuçları Dr. Markus'a bir türlü anlatamıyordu. Taşıyıcı anne olarak seçilen Lucy için yapılan araştırmalar yeterli değildi. Altı yıldır bu proje üstüne çalışılıyordu ancak konu bir insan yaratmak olunca, herkes TANRI olmadığını anlamak zorundaydı...

 Altı yıldır bu proje üstüne çalışılıyordu ancak konu bir insan yaratmak olunca, herkes TANRI olmadığını anlamak zorundaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DENEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin