Gdy się podniecą (Kpopiara_dla_kpopu i uliju98 chciałyście to macie ale jak spierdole to nie moja wina)
Bang Chan
Sprzątaliście właśnie w domu. Puściłaś muzykę do której śpiewałaś i tańczyłaś. Według Chana tańczyłaś bardzo seksownie (XDDD). Teraz myślał tak samo. Przy piosence „Crazy Sexi Cool" od ASTRO nie wytrzymał i wyłączył ją.
- Ej ja tego słuchałam! - krzyknęłaś na niego ale on miał to aktualnie gdzieś.
- Coś ci mówiłem na temat tego jak tańczysz. - powiedział i podszedł do ciebie.
- Czyli mam przestać tańczyć? - zapytałaś.
- Możesz tańczyć ale tylko dla mnie w sypialni. - uśmiechnął się jak pedofil i już chciał cię zacząć całować jednak go odepchnęłaś i uciekałaś.Ucieka ode mnie bo mówię prawdę no super.
Lee Minho
Szliście właśnie na imprezę więc postanowiłaś się odjebać jak szczur na otwarcie kanału. Ubrałaś czarną obcisłą sukienkę która idealnie podkreślała twoje kształty (XDDDD). Makijaż zrobiłaś mocny przynajmniej 3 razy mocniejszy niż zwykle. Tak odwalona zeszłaś na dół gdzie czekał już na ciebie Minho. Gdy cię zobaczył zrobił wielkie oczy.
- Ładnie wyglądam? - zapytałaś chłopaka. Podszedł do ciebie.
- Nie da się opisać słowami tego jak pięknie wyglądasz. Musimy dziś iść na tą imprezę? Może zamiast tego zostaniemy w domu i się zabawimy co ty na to? - powiedział zaczynając całować cię namiętnie po szyi.
- Takie rzeczy to ty se z Hanem rób. - odepchnęłaś go i poszłaś ubierać buty.A liczyłem że się zgodzi.
Changbin
Byliście na zakupach bo sobie wymyśliłaś że potrzebujesz nowych ciuchów. Przymierzałaś właśnie jedną ze spódniczek. Była dość krótka i prawie odsłaniała ci pośladki.
- I co o tym myślisz? - zapytałaś wychodząc z przebieralni.
- Nie, za krótka. - powiedział udając niewzruszonego. - Jak chcesz spódnice to se kup taką do ziemi. - powiedział i odwrócił wzrok.
- Ale o co ci chodzi? Przecież jest ładna, sam tak mówiłeś. - podeszłaś i złapałaś go za ramie.
- Jest zbyt wyzywająca i wyglądasz w niej zbyt seksownie. - powiedział.
- Czekaj co? - zapytałaś z niedowierzaniem że chłopak coś takiego powiedział.
- Jesteś w niej zbyt podniecająca. - powiedział i wepchnął cię do przymierzalni. - Przebierz się. - powiedział i odszedł.Nie chce jej więcej widzieć w takich spódniczkach bo mój kolega dał o sobie znać.
Hyunjin
Tańczyliście właśnie do jednej z piosenek chłopaków a konkretnie do All in. Chłopak zrobił sobie przerwę jednak ty dalej tańczyłaś ponieważ miałaś ogromną ilość energii. Chłopak siedząc na kanapę przyglądał ci się a ty czułaś jego natrętny wzrok na sobie. Siedząc tak i patrząc Hyunjin zaczął schodzić wzrokiem coraz niżej gdy wreszcie dotarł do miejsca nieco poniżej pasa. Gdy piosenka się skończyła chciałaś pójść po wodę jednak zostałaś przywarta do ściany przez Hwanga.
- Czemu ty mi to robisz kobieto? - powiedział a ty czując co miał na myśli szybko go odepchnęłaś i zamknęłaś w łazience.Od teraz będzie tańczyć tylko dla mnie.
Han
Właśnie skończyłaś brać prysznic i zorientowałaś się że nie wzięłaś piżam. Postanowiłaś pójść po nie w samej bieliźnie bo była to jedyna rzecz którą miałaś przy sobie. Idąc korytarzem modliłaś się żeby nie spotkać Hana. Uśmiechnięta weszłaś do pokoju i ci zamurowało. Chłopak leżał na łóżku i robił coś na telefonie.
- Mmmm to dla mnie się tak wystroiłaś? - powiedział wstając i robiąc minę pedofila.
- Nie zapomniałam piżam także biorę i idę. - chciałaś podejść do szafy jednak chłopak ci na to nie pozwolił. Rzucił cię ja łóżko i zawisł nad tobą.
- Wiesz, nie musisz się ubierać. Tak wyglądasz dobrze. Możesz ewentualnie ściągnąć to co masz. - powiedział zaczynając składać pocałunki na twojej szyi i ściągając jedną z szelek od stanika.
- Dać ci orzecha na uspokojenie? - powiedziałaś i odepchnęłaś go. Zanim się zorientował co się stało ciebie już nie było.Mogłaby tak częściej chodzić. Jakby chodziła bez niczego tez bym nie narzekał.
Felix
Szłaś dziś na spotkanie ze swoim przyjacielem bo dawno się nie spotykaliście więc zaprosił cię na kawę. Chciałaś dobrze wyglądać więc założyłaś sukienkę którą dostałaś od Felixa. Bardzo ją lubiłaś i zakładałaś kiedy tylko się dało. Gotowa do wyjścia zeszłaś na dół.
- A ty gdzie idziesz? - zapytał Lee skanując cię wzrokiem od góry do dołu przygryzając wargę.
- Idę się spotkać (no nie zgadniecie z kim) z Markiem. - powiedziałaś zakładając buty.
- A ktoś ci pozwolił? - powiedział podchodząc do ciebie i obejmując cię ręką w talii.
- Jestem dorosła nie potrzebuje pozwolenia. A z resztą czy ty jesteś zazdrosny? No w sumie jest o co bo Mark to niezłe ciacho. - powiedziała tak specjalnie żeby zdenerwować go ale mówiłaś tez prawdę bo był niezłym ciachem.
- Nigdzie nie idziesz. - powiedział stanowczo.
- Owszem idę. - chłopak przywarł cię do ściany.
- Nie idziesz. Tylko mi możesz pokazywać się w tej sukience jasne? - powiedział niskim głosem. Gdy był zły nie lubiłaś jak tak mówił. Pokiwałaś głową i poszłaś się przebrać i inaczej ubrana ruszyłam w miejsce spotkania z przyjacielem.Ten pacan nie będzie jej oglądać w tej sukience. Jest w niej zbyt podniecająca.
Seungmin
Min z chłopakami zrobili sobie wieczór chlania, a że najebał się w trzy dupy nie myślał logicznie. Postanowił do ciebie przyjść a ze mieszkałaś niedaleko to doszedł dość szybko. Gdy otworzyłaś drzwi i zobaczyłaś pijanego Seungmina załamałaś się. Wciągnęłaś go do domu i posądzała na kanapie.
- Zabije cię jak wytrzeźwiejesz. - powiedziałaś i poszłaś do kuchni po kolacje którą właśnie dla siebie zrobiłaś.
- T/I ale ty seksownie wyglądasz. - powiedział chłopak a ty popatrzyłaś na niego jak na debila. - Podniecasz mnie. - powiedział przygryzając wargę.
- Co ci dolali do tego piwa czy czegokolwiek co piłeś? - załamana popatrzyłaś na niego.
- Miłość do ciebie. - powiedział zbliżając się do twojej twarzy.
- Masz zakaz na alkohol i śpisz na balkonie bo ja wole nie ryzykować. - powiedziałaś wstając i idą do pokoju a następnie się w nim zamykając.Ale o co jej chodzi? Powinna się cieszyć ze jej to powiedziałem.
I.N
Nie oszukujmy się on jest za młody na takie rzeczy.••••••••••••••
Jezu ale cring czuje
Mam nadzieje ze tak nie zjebałam
CZYTASZ
Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]
FanfictionCzytacie na własną odpowiedzialność!!! Nie ponoszę konsekwecji za: •skręcanie z cringu •załatwienie potrzeb fizjologicznych w nieoczywkiwanym momencie •śmierć przez za duża ilość głupoty •odjęcie punktów IQ itp. Przepraszam za błędy i na samym pocz...