7

3.7K 70 180
                                    

pochyłe - jego myśli

Gdy są zazdrośni bo spotykasz się z chłopakiem z innego zespołu i się pokłucicie (wiem że była już drama ale ta będzie poważniejsza)

Bang Chan (Hongjoong ATEEZ)

Bylaś dość popularną w Korei modelką. Często na sesjach pozowałaś z chłopakami i najczęściej właśnie z Hongiem (on nie jest modelem ale Jebać). Złapaliście dobry kontakt i zawsze po sesji chodziliście na kawę lub coś zjeść. Lubiliście spędzać razem czas i często chodziliście do parku. Chrzan nie za bardzo lubił Hongjoonga i nie ufał mu zbytnio więc gdy mówiłaś mu że nie możesz się spotkać bo umówiłaś się Hongiem to nie był zadowolony.  Gdy dziś mu to znowu powiedziałaś już nie wytrzymał.

- Mam wrażenie że ty wolisz jego ode mnie. Cały czas się z nim spotykasz a dla mnie już czasu nie znajdziesz, bo to do pracy bo tu coś tam. To nie sprawiedliwe! - chłopak zaczął na ciebie krzyczeć gdy powiedziałaś że nie możecie się spotkać bo idziesz do pracy a później z wychodzisz a Joongiem.

- Ale o co ci chodzi?! MAM prawo mieć innych przyjaciół a ty mi wyraźnie tego zabraniasz! Bo przeciesz ty jesteś najważniejszy i każdy musi spęłniać Twoje zachcianki! - wykrzyczałaś mu to prosto w twarz.

- Tak?! Dobrze! Idź sobie do twojego Hongjoonga ale do mnie się nie odzywaj! - wykrzyczał i poszedł. Chciało ci się płakać jednak musiałaś się powstrzymać żeby nie rozmnażać makijażu.

Skoro tyle czasu z nim spędza to po co jej ja?!

Lee Know (Mark GOT7)

Razem z Markiem znaliście się od dzieciństwa. Będąc w Korei rzadko się spotykaliście gdyż chłopak ciężko pracował i nie miał zbytnio czasu. Dziś całe JYP postanowiło że zrobi imprezę i każdy mógł przyjść z osobą towarzyszącą. Chłopak wiedząc że nie spotykacie się często postanowił cię zaprosiłć więc zadzwonił do ciebie. Byłaś akurat na spotkaniu z Minho gdy zadzwonił ci telefon.

- O, przepraszam muszę odebrać.

-Spoko.

- Hej Mark. Jak życie.

- Hej. Dobrze a u ciebie.

- Też dobrze.

- Słuchaj bo w JYP robimy pojutrze imprezę i możemy przyjść z osobął towarzyszącą. Może chiałabyś że mną pójść.

- Oczywiście że tak.

- Dzięki T/I. To napisze ci później o której masz być gotowa to po ciebie przyjadę.

- Dobra. Dzięki za zaproszenie, do soboty. Pa

- Pa. - podeszłaś do Minha - Czemu mi nie powiedziałeś że robicie w JYP imprezę?

- Chciałem cię na nią zaprosić ale całkiem wyleciało mi to z głowy. W ogóle to kto dzwonił?

- Mark z GOT7 I zaprosił mnie jako osobę  towarzyszącą.

- Mhm OK.

Po chodziliście jeszcze chwilę ale chłopak musiał już iść.

(przenosimy się w czasie do dnia imprezy)

Byłaś już gotowa i jechałaś z Markiem do JYP. Miałaś bardzo dobry kontakt z chłopakami z GOT7 więc nie odchodziłaś nigdzie i gadałaś tylko z nimi i z Jasun czyli przyjaciąłką Jacksona. Wspaniałe się bawiłaś chłopakami. To co tam odwalaliście to była masakra ale najważniejsze że super się bawiliście. Postanowiłaś pójść do WC żeby się trochę uspokoić jednak spotkałaś po drodze Minho.

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz