10

3.3K 68 83
                                    

WAŻNA NOTKA NA DOLE

Pochyłe - jego myśli

Gdy zobaczy że całujesz się że swoim "chłopakiem" (kontynuacja poprzedniego więc tak znowu będzie prawie wszędzie Mark)

Bang Chan

Z racji że Chan stał obok twojego okna dokładnie widział co robiliście. Yugyeom widząc jak się patrzy postanowił sprawić by było jeszcze bardziej zazdrosny pochylił się aby zapiąć twój pas. Bang patrzył na niego z jeszcze większą nienawiścią. Gdy wykonał czynność pochylił się i pocałował cię tak żeby Chris widział wszytko dokładnie. Później odpalił auto i pojechaliście do domu a przez drogę Yugyeom tłumaczył co dlaczego tak zrobił.

Super, jestem w dupie. Już znalazła sobie chłopaka. Nie no super.

Lee Know

Byliście głodni więc pojechaliście do restauracji. Jak się później okazało przyjechali tam również Minho z tą dziewczyną. Nie zauważyłaś ich za to Mark owszem. Usiedli dość blisko was i doskonale widzieli co robicie. Minho cały czas na was patrzył ze złością w oczach. Mark widząc to nachylił się i pocałował cię. Na początku byłaś zdziwiona ale chłopak pokazał oczami na parę siedzącą obok i od razu zrozumiałaś i co chodziło.

Zaraz wstanę i mu jebne jak jeszcze raz się zbliży do mojej T/I.

Changbin

Weszliście do środka i stanęliście przed wielkim oknem i widzieliście że Bin dalej tam stoi I patrzy na was. Udawaliście że go nie wiedzicie i uśmiechaliście się do siebie. Jin-young w pewnym momencie pochylił się i pocałował cię w usta. Changbin widząc to od razu ulotnił się i nie widzieliście go już. Przybiliście sobie piątkę i dołączyliście do reszty.

ZABIJE SKURWIELA. Jebać tą szmate wolę T/I.

Hyunjin

W jednym z momętów jedna z bohaterek całowała się z kimś. Widziałaś jak Hyunjin się na ciebie patrzył. Odwróciłaś się w stronę Marka I przepwócilaś oczami na znak że Hwang się znów na ciebie patrzy. Chłopak chciał żeby Hyunjin był zazdrosny więc wysłał Ci buziaka (raczej każdy wie o co chodzi a jak nie to trudno). Hwang popatrzył na niego z mordem w oczach ty się tylko uśmiechnęłaś do przyjaciela i założyłaś włosy za ucho. Chłopak nachylił się i na chwilę złączył wasze usta. Hyunjin widząc to powiedział tylko coś do dziewczyny i wyszedł z sali.

TO JEST CHYBA JAKIŚ CHOLERNY ŻART!

Han

Gdy wymineliscie Hana poszliście do ciebie. Na początku musiałaś znaleźć klucz do domu co było trudne. Jisung cały czas się na was patrzył. Mark chcąc żeby chłopak był jeszcze bardziej zazdrosny I żeby żałował tego że obraził się na ciebie za jakieś gówno zbliżył swoją twarz do twojej i złączył wasze usta. Han widząc to wziął swoją koleżnake za rękę i szybkim krokiem ulotnił się z pola widzenia.

NIECH TYLKO GO DOPADNE TO ZABIJE CHUJA!

Felix

Kuzynka chłopaka poszła do WC, a ja z Renjunem zostalismy sami. Czułaś cały czas na sobie wzrok Felixa więc żeby był zazdrosny zaczęlaś po prwiać Junowi kaptur wskazując oczami na Felka. Huang (to jego nazwisko) uśmiechnął się do ciebie a następnie szybko pocałował w usta. Kontem oka zobaczyłaś morderczy wzrok Felixa. Później gadaliście już normalnie a gdy musieliście już wracać bo się późno robiło trzymaliście się z Renjunem za ręce żeby jeszcze bardziej dowalić Lixowi.

Super nie mam już żadnych szans. Nie chce się spotykać z tą debilką wolę T/I.

Seungmin

Napisaliście reszcie że siedzicie na jednej z ławek i musicie chwilę odpocząć więc żeby się nie martwili że was nie ma. Gadaliście dalej się śmiejąc gdy zobaczyliście że w waszą stronę zmierza Min z jakąś dziewczyną.

- Dobra rozpierdolimy mu teraz psychikę tylko przestrasz się ok? - zapytał Mark a ty mu tylko przytaknelaś. Gdy Seungmin z tą łaską byli zaraz obok was chłopak z zaskoczenia cię pocałował. Kim widząc to przyśpieszył i po chwili staciliście go z pola widzenia.

Mam ochotę zabić tą pizde. Nie będzie mi się dobierał do mojej T/I.

I.N

Chciałaś się uspokoić więc usiadłaś z Jisungiem na ławce w parku. Siedzieliście I gadaliście przez co się wyluzowałaś. Sung zauważył że w waszą stronę idzie I.N więc postanowił się troche pobawić. Gdy chłopak był blisko was pocałował cię a ty nie wiedziałaś co się dzieje. Jeongin to widział i wściekły przeszedł obok was.

Zabije tą szmate. T/I JEST MOJA!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po pierwsze Ok myślę że ten rozdział nie jest taki zły

A po drugie z okazji 1 tyś wyświetleń pod reakcjami i 100 rozdziałamj w memach będzie maraton z reakcji i Q&A.

Maraton nie wiem kiedy będzie ale będzie około 4 lub 5 rozdziałów więc będziecie mieli co czytać.

Pytania do Q&A piszcie tu - - - - > \__/

Q&A będzie w książce „coś napewno"

Miłego wieczorku/dnia/nocy

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz