9

3.3K 71 91
                                    

WAŻNE:
Chcę od razu poinformować że w tym rozdziale będzie dużo występować GOT7 i jak będziecie mieli ich doś to ich imię czytajcie sobie jako jakieś inne.

Pochyłe - jego myśli

Gdy zobaczysz ich z jakąś dziewczyną (lambadziarą) I udajesz że ktoś jest twoim chlopakiem

Bang Chan

Wiedziałaś że Chan ogląda każdy Live GOT7 a że on robił Live Saną to chciałaś żeby był zazdrosny. Chłopaki z GOT7 zaprosili cię na live więc od razu przyjęłaś zaproszenie. Robili go w JYP więc przyjechał po ciebie Yugyeom i razem z nim pojechaliście do wytwórni. Rozmawialiście, śmialiście się i odpowiedaliście na różne pytania zadawane przez fanów. Chan oczywiście oglądał tego liva i miał ochotę wejść do w sali w której byliście i wyciągnąć cię z niej. Po udanym livie razem z Yugyeomem wyszliście z wytwórni i szliście w stronę auta

-Widziałem waszego liva. Nie wstydzicie się pokazywać jej fanom? - zapytał Chan który z nikąd pojawił się obok was.

- Bardziej wstydzilibyśmy się pokazywać ciebie. A z resztą masz problem bo pokazałem na livie swoją dziewczynę? - zapytał Yugyeom. Zdziwiłaś się bo zawsze był nieśmiały a tu tak jebnął.

- Kogo?! - zapytał Bang robiąc wielkie oczy.

- Moją dziewczynę. Wsiadaj T/I, nie będziemy z nim gadać. - powiedział chłopak I odtworzył Ci drzwi.

SLUCHAM CO?! ONI SĄ RAZEM?! NO CHYBA KURWA NIE!

Lee Know

Właśnie czekałaś pod JYP na Marka gdy z wytwórni wyszedł Minho przytulając jakąś dziewczynę. Zaczęli się kierować w twoją stronę. Wyciągnęłaś z kieszeni telefon i zadzwoniłaś do przyjaciela.

- No zaraz wychodzę. Spokojnie. - powiedział chłopak.

- Nie o to chodzi. Masz udawać mojego chłopaka i mam gdzieś czy chcesz czy nie. Chodź szybko. - powiedziałaś i się rozłączyłaś. Uśmiechnęłaś się do siebie.

- No proszę proszę. Na kogo to dziś czekasz. Znowu na swojego kolegę. - zapytał przemądrzałym głosem Lee.

- Eee nie. Na mojego chłopaka. - popatrzyłaś na niego jak na debila, a on zrobił wielkie oczy.

- Na kogo?! - zapytał z niedowierzaniem.

- Głuchy? - powiedziałaś i wtedy obok zatrzymało się auto. - No cóż muszę iść miło się gadało. - powiedziałaś odwracając się do auta.

- Część kochanie. - powiedział Mark a ty mi tylko posłałaś wzrok typu "dobrze".

- Hej. No cóż, pa Lee. Do nie zobaczenia. - powiedziałaś wsiadając do auta. Gdy odjechaliście zaczęłaś się potwornie śmiać. - zajebiście to rozegrałeś. - powiedziałaś przybijając Chłopakowi piątkę.

- Bo jestem zajebisty aktorem. - powiedział "skromnie".

Czy ja dobrze Widziałem? Ona jest z Markiem?

Changbin

Razem z GOT7 odwalało wam więc postanowiliście pójść na karaoke bo why not. Weszliście do budynku. Ty z Jin-youngiem szliście na końcu bo zapomniałaś telefonu z auta. Mieliście już wchodzić jednak wyszedł z budynku Bin z jakąś dziewczyną.

- T/I jak tam się bawisz beze mnie? - zapytał.

- Zajebiście powiem Ci. - uśmiechnełaś się podle.

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz