pochyło - jego myśli
Kiedy mają szanse cię pocałować ale stchórzą lub coś im to nieumożliwi
Bang Chan
Wy nie mieliście takich sytuacji a ja już jakaś była to Chan nawet o tym nie myślał.
Lee Know
Lee postanowił nauczyć cię tańczyć do ,,MIROH". Refren w miare umiałas bo sama się go uczyłaś. W jednym momęcie ci nidy nie wychodziło. Minho stał obok ciebie gdy robiłąś ten krok ale straciłaś równo wagę i zaczęłaś się przewracać jednak przyjaciel cie złapał. Pomógł ci wstać i wytłumaczył ci co robisz źle. Powidziałaś że chcesz przerwe więc chłopak wziął cię pod ramie i usiadł na ziemi. Gdy usiedliście popartrzył ci głęboko w oczy i miał ochotę cie pocałować jednak tego nie zrobił bo zaczełaś robić mu zdjęcia.
Ufff blisko było
Changbin
Chłopakom zaczeło odwalać bo zamknęli ciebie i Bina w schowku na szczotki. Był troche ciasny więc staliście prakwtycnie bez miejsca do ruchu. Zaczęłaś walić w drzwi żeby tworzyli. Chłopak cały czas wpatrywał się w twoje usta i gdy miał podejść do ciebie i cię pocałować drzwi się otworzyły a ty wyleciałaś i zaczęłaś gonić Hwanga za to że cię tam zamknął.
Hyunjin
Byłaś z Hwangiem w parku koło twojego domu, gdy chłopak nagle się przewrócił i obdarł całe kolano przy czym rozdarł sobie spodnie. Syknął z bólu więc szybko do niego podbiegłaś aby sprawdzić czy nic mu nie jest.
- Hwang! Kurwa! Boli? - zapytałaś zawijając jego kolano w bandane którą nosiłaś na ręce.
- Uspokuj się nic mi nie jest. - wziął twój podbrudek i skierował twoją głowę w jego strone. Już chciał cię pocałować jednak opamiętał się i tylko uśmiechnął.- Spokojnie. Będzie dobrze. - poszliście do domu gdzie opatrzyłaś mu rane.
Co się ze mną stało?! Co ja chciałem zrobić?! Przecież ona jest TYLKO moją przyjaciółką
Han
Ja zawsze poszlście do parku. Usiedliście na ławce i zachwycaliście się pięknem świata. Wymienialiście się informacjami na przeróżne tematy. Chciałaś pokazać Jisungowi coś na telefonie więc go włączyłaś i pokazywałaś jakieś zdjęcia. Chłopak przysunął się bliżej żeby lepiej widzieć. Gdy odwrócił głowe z twoją stronę ty zrobiłaś to samo a wasze twarze dzieliły milimetry. Chłopak już chciał to zrobić ale się powstrzymał i gwałtownie od ciebie odsunął i wstał mówiąc że chyba widziała taką ładną wiewiórke i poszedł w strone drzewna.
Co się dziś ze mną dzieje? Czy ja naprawdę chciałem ją pocałować?
Felix
Byliście z chłopakiem u ciebie w domu i przygotowywaliście się na wieczór filmowy. Wracaliście do kuchni po kolejne przekąski kiedy jak zwykle podknęłaś się o jakąś niewidzialną przeszkodę. Zaczełaś się przewracać jednak chłopak cię złapał. Trzymał cię jedną ręką a że wcale nie ważyłaś dużo nie sprawiało mu problemu trzymanie cię tak. Byliście w tej pozie przez dobrą minutę wpatrując się sobie w oczy. Nagle Felix skierował wzrok na twoje usta i powoli zaczą przybliżać swoje wargi do twoich. Gdy wasze twarze dzieliły milimetry chłopak lekko pokręcił głową żeby się opamiętać i postawił cię na równe nogi i poszedł do kuchni za to ty jeszcze przez chwile stałaś bez ruchu.
Jezu czy mnie doszczędnie posrało?! Jezu ja jestem zjebany!
Seungmin
Byliście w parku i standardowo biegaliście sobie po trawie. Potknęłaś się i poleniałaś na trawe a Seungmin razem z tobą. Zaczełaś się z niego śmiać a on nagle znalazł się nad tobą. Patrzyliście sobie w oczy. Nagle Min sie uśmiechnął ale nie wiedziałaś do końca co to oznacza.
- Teraz ty gonisz - powiedział wstając i zaczynając uciekać więc również wstałaś i zaczęłaś za nim biec.
Boże co ja chciałem zrobić?! Dobrze że była sytuacja którą mogłem dać na wymókę
I.N
Byłaś w szkole i rozmawiałaś właśnie z Jisunginem (z NCT) kiedy do klasy wszedł I.N. Porzegnałaś się z chłopakiem z którym wcześniej gadałaś i podeszłaś do przyjaciela.
- Hejka Jeongin. - przywitałaś się z chłopakiem i tak zaczeła się wasza rozmowa. Oczywiście na przerwie też sedzieliście razem. Nagle chłopak zabrał ci wodę i podniósł do góry ręke żebyś nie mogła jej dostać. Zaczełaś skakać żeby jej dostać lecz źle sobie stanełaś i runełaś na I.N'a a z nim razem na podłogę. Jeongin natychmiast się podniósł.
- Nic ci nie jest? - zapytał podająć ci ręke.
- To ja powinam o to zapytać. - wstałaś i stanełaś na przecieko chłopaka. I.N już chciał się nachylić i cię pocałowac jednak zadzwonił dzwonek i do klasy weszła nauczycielka.
Jakby ten dzwonek nie zadzwonił miałbym albo dziewczyne albo stracił bym ją na zawsze
CZYTASZ
Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]
FanficCzytacie na własną odpowiedzialność!!! Nie ponoszę konsekwecji za: •skręcanie z cringu •załatwienie potrzeb fizjologicznych w nieoczywkiwanym momencie •śmierć przez za duża ilość głupoty •odjęcie punktów IQ itp. Przepraszam za błędy i na samym pocz...