26

2.5K 59 68
                                    

Gdy im najebie

Bang Chan

Poprzedniego dnia bardzo dobrze bawiłaś się z przyjaciółką. Rano razem z Soyeon jadłyście śniadanie gdy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Z racji że dziewczyna była już przebrana a ty jeszcze w piżamie to ona poszła otworzyć. Okazało się że był to Chan. Gdy otworzyła drzwi i zobaczyła przed sobą twojego byłego od razu uderzyła go w twarz.

- Jesteś chujem. Nie będziesz z nią rozmawiał. Nie przychodź tu. - powiedziała I zamknęła drzwi.

- To był on? - zapytałaś przybita.

- Tak, ale spokojnie więcej tu nie przyjdzie. - powiedziala uśmiechając się.

- Mam nadzieje. - powiedziałaś I wróciłaś do jedzenia.

No to z nią pogadałem.

Minho

Razem z przyjacielem poszliście następnego dnia po rzeczy do waszego mieszkania. Gdy chłopak otworzył i zobaczył cię w drzwiach myślał że mu wybaczyłaś i chciał cię przytulić jednak gdy tylko zaczął do ciebie podchodzić został odepchnięty przez twojego towarzysza.

- Nie zblizaj się do niej. - powiedział wyraźnie zbulwersowany Dino.

- Możesz się przesunąć? Chce wziąść tylko swoje rzeczy. - powiedziałaś i przecisnęłaś się obok Minho.

- Już sobie nowego znalazłaś? Jeszcze takiego pajaca? - powiedział Lee Know jednak zanim się obejrzał dostał w twarz od Lee Chana.

- Ty jesteś pajacem. - podsumował chłopak i poszedł za tobą.

Co ona sobie wyobraża? Jeszcze przychodzi tu z tym debilem.

Changbin

Razem z twoja przyjaciółką i jej chłopakiem udaliecie się do domu. Po drodze zobaczyliście laske z którą cię zdradził. Weszliście do domu I zobaczyliście Bina stojącego na środku korytarza. Ty z Minjae stałaś z tyłu a jej chłopak zaczął krzyczeć a później uderzył chłopaka pięścią w twarz I pociągnął was do wyjścia. Jednak Minjae jeszcze wróciła i uderzyła go jeszcze raz.

- Nie będziesz jej krzywdzić. - powiedziała i wyszła. Wróciliście do jej domu i staraliście się zapomnieć o tym wszystkim.

Zasłużyłem.

Hyunjin

Felix u ciebie nocował bo nie chciał byś była sama. Następnego dnia pod drzwiami twojego mieszkania pojawił się Chan z Hyunjinem. Lider chciał się dowiedzieć co się stało bo Hwang nie chciał mu nic powiedzieć. Kiedy zobaczyłaś Hyunjina Twoje oczy od razu się zaszkliły.

- T/I ja... - zaczął i chciał do ciebie podejść jednak Felix mu to uniemożliwił.

- Łapy z dala od niej. - powiedział odpychając go.

- Czy ktoś mi może powiedzieć o co tu chodzi? - zapytał Chan.

- Pewnie! - powiedział Felix że sztucznym uśmiechem. - Nasz piękny i jakże wspaniały Hwang Hyunjin zdradził T/I z makijażystką. - powiedział podchodząc powoli do chłopaka. - I co jesteś z siebie dumny? - Chan chciał go zatrzymać bo domyślał się co zaraz zrobi jednak Felix odepchnął jego rękę. - Jak się bawiłeś? Osiągnąłeś to co chciałeś? Pozbyłeś się T/I, przecież tak cię wkurzała. - totalnie nie wiedziałaś o czym on mówił. - I jak? Fajnie teraz? Jesteś szczęśliwy? - po tych słowach uderzył Hyunjina w twarz.

- Czy moglibyście opuścić to mieszkanie? - skierowałaś słowa do Chana jednak tyczyły się też Hyunjina. Lider tylko pokiwał głową I pociągnął za sobą Hwanga.

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz