20

2.3K 45 89
                                    

Kiedy pocałujesz innego członka zespołu/on pocałuje ciebie

Do wszystkich:

Wczoraj wróciliście z Polski i z tej okazji resztą zorganizowała imprezę. W skrócie dużo alkoholu i głośna muzyka. Zarówno chlopaki jak i ty byliście nieźle nawaleni.

Bang Chan

Graliście w butelkę. Jako iż byłaś jedyną dziewczyną to ty zaczynałaś. Chan był temu przeciwny ale zostało przegłosowane. Zakręciłaś i wypadło na Hana. Razem z chłopakiem wstaliście podszedł do ciebie i lekko się uśmiechnął. Po chwili było już po wszystkim. Usiadłaś obok Chana który mierzył Wiewióra zabójczym wzrokiem.

- Spokojnie Channie, tylko ciebie kocham. - powiedziałaś I pocałowałaś chłopaka w policzek.

No nie wiem czy mam jej wybaczać.

Minho

Siedzieliście i gadaliście o wszystkim. Zabawa była super do pewnego momentu.

- W ogóle wiecie że kiedyś podobała mi się T/I. - powiedział Changbin.

- Słucham? Ona jest moja! - krzyknął Minho.

- Nie spinaj się, przecież powiedziałem że kiedyś. - powiedział I wyszedł z pokoju. Zrobiło ci się go szkoda więc poszłaś za nim.

- Binnie czekaj. - podbiegłaś do niego zatrzymując go. - Naprawdę ci się kiedyś podobałam? - chłopak tylko pokiwał głową. - Wiesz że ty mi też?

- Naprawdę? - zapytał z niedowierzaniem.

- Tak. - powiedziałaś I pocałowałaś chłopaka w policzek. - Wracajmy do reszty. - razem z Binem wróciliście do reszty i dalej rozmawialiście.

Jeszcze mi dziewczyne zabierze.

Changbin

Ty i Minho zawsze mieliście lepszy kontakt niż z resztą (oprócz Bina). Często spędzaliście ze sobą mnóstwo czasu i byliście w bardzo bliskim kontakcie fizycznym więc nie było dziwne że często całowaliście się w policzek. Mimo wszystko nigdy nie całowaliście się w usta aż do dzisiaj. Byliście już mocno pijani. Gadaliście sobie o największych głupotach. W końcu zeszliście na temat miłości, całowania i innych pierdół. Gdy tak sobie gadaliście Minho wpatrywał się w ciebie jak obrazek. Zjechał wzrokiem na Twoje usta.

- Minho! Halo! Ty mnie w ogóle słuchasz? - zapytałaś a chłopak w tym samym czasie wbił się w Twoje usta. Nagle do pokoju wszedł Bin.

- Co tu się... - stanął w drzwiach.

- Binnie to nie tak jak myślisz! - natychmiast pobiegłaś do chłopaka.

- Ja nie wiem co mam myśleć. Wiesz udam że tego nie widziałem. Mam nadzieję że to nic nie znaczyło. - obrzucił Minha złowrogim spojrzeniem.

- Oczywiście że nic nie znaczyło. - chłopak wyszedł z pokoju I udał się na podwórko do reszty.

Powiedzmy że jej wierze.

Han

Wiewiór tak się najebał że przed chwilą całował się z Minho w łazience. Z racji że chciałaś się zemścić to wzięłaś pierwszego lepszego Bang Chana czy innego Seungmina i na oczach Hana się z nim przelizałaś. Tak wkurwionego to go jeszcze świat nie widział. Odepchnął lidera i zaczął się na ciebie drzeć.

- Jak mogłaś mi to zrobic?! Ja cię kochałem!

- Ale to nie ja się z Minho w kiblu lizałam! - krzyknęłaś.

- A to nie ważne, kocham cie T/I. - przytulił cię i poszedł.

Nie No jak się z Minho całowałem to jesteśmy kwita.

Hyunjin

No cóż... alkohol zaczął działać, wy nie myśleliście więc totalnie wszystko mogliście odjebać. Siedziałaś właśnie z Felixe na kanapie. Reszta gdzieś poszła.

- T/I bo ja ci nigdy tego nie mówiłem... ale... - ledwo mówił - Ja cię kocham. - Po tych słowach pocałował cię.

- A ja ciebie nie. - powiedziałaś I pobiegłaś do Hwanga. Przytuliłaś sie do niego mocno ale nie chciałaś mu mówić o wcześniejszej sytuacji.

- A ty co? Changbina zobaczyłaś czy jak?

- Ja to słyszę! - krzyknął Bin i zaczął się bić z Hwangiem.

Co ona taka wystraszona? Chyba muszę sobie z Felixem pogadać.

Felix

Byłaś tak najebana że już nie rozróżniałaś który to który. Na twojej drodze stanął problem. Chciałaś pocałować Felixa jednak stał obok niego Hyunjin. Nie wiedziałaś który to który więc bez zastanowienia podeszłaś do jednego. Na Twoje nieszczęście był to Hyunjin.

- Kocham cię Felix. - wymamrotałaś i pocałowałaś chłopaka niestety nie tego co trzeba. On cię natychmiast odepchnął.

- Stara co ty robisz? Felix jest tam. - wskazał na chłopaka. Pobiegłaś do chłopaka I go przytuliłaś.

- To nie tak miało być. - powiedziałaś cicho.

- Rozumiem, jesteś pijana. - powiedział I również cię przytulił.

Co ja mam o tyn myśleć. No jest pijana ale czy powinienem jej wybaczać?

Seungmin

Chlopaki wpadli na świetny pomysł że zakryją ci oczy a ty będziesz musiała zgadnąć który to Seungmin i go pocałować. Nie podobał ci się zbytnio ten pomysł ale zostalaś zmuszona. Chłopcy ustawili się w rzędzie a ty zaczęłaś obok nich krążyć. Wreszcie się zdecydowałaś sie na kogoś. Pocałowałaś tą osobę i ściągnęłaś opaskę. Okazało się że to był I.N. Popatrzyłaś na Mina który zmierzał cię od góry do dołu.

- No przepraszam Minnie. - przytuliłaś chłopaka śmiejąc się.

- Wybaczam, ALE czegoś oczekuje. - powiedział i uśmiechnął chytrze.

- Kocham cię. - po tych słowach pocałowałaś go.

Musze jej wybaczyć, za bardzo ją kocham.

I.N

Graliście w prawda czy wyzwanie. Wzięłaś wyzwanie a chłopaki po chwili namysłu wybrali ci według nich świetne.

- Twoim wyzwaniem będzie to że musisz zdecydować kogo OPRÓCZ I.N'a byś pocałowała i to zrobić. - powiedział Hyunjin.

- Jesu serio? No dobra. Emm... Seungmin. - powiedziałaś po chwili namysłu.

- No to teraz lizanko! - krzyknął Minho. I.N spojrzał na ciebie smutnym wzrokiem ale kiwnął głową żebyś to zrobiła. Podeszłaś do Mina i szybko go pocałowałaś. Stanęłaś obok I.N'a i pocałowałaś go w policzek.

- Przepraszam. - szepnęłaś mu do ucha na co przeszły go ciarki.

To było tylko wyzwanie, prawda? Tylko wyzwanie.

~~~~~~~~~~~~~
W tym rozdziale się jeszcze nic mocnego nie dzieje ALE za 2 lub 3 rozdziały będzie mocny mega i myślę że skoro widzicie taki obrót spraw to możecie się domyślać o jaki rozdział chodzi😏😏

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz