14

3.3K 67 227
                                    

(Ja wiem że na to czekaliście)

Gdy wyznają ci swoje uczucia

Bang Chan

Poszliście do kawiarni żeby sobie pogadać a z resztą chłopak chciał ci coś powiedzieć. Zajeliście miejsce i zamówiliście coś do picia. Po przyniesieniu zamówienia chłopak zaczął.

- T/I, nie będę pierdolił tylko powiem ci to wprost. Kocham cię i chcę żebyś o tym wiedziała. - powiedział i popatrzył na ciebie.

- Ty tak serio? - zapytałaś z niedowierzaniem.

- Tak. -powiedział i popatrzył ci głęboko w oczy.

- Ja ciebie też. - powiedziałaś i popatrzyłaś chłopakowi w oczy.

Czyli jednak ci debile mieli racje.

Lee Know

Poszliście się przespacerować po parku bo była ładna pogoda i nie chcieliście siedzieć w domu. Szwędaliście się po nim dobre 2 godziny gdy wreszcie Minho wzioł się na odwagę.

- T/I a co byś zrobiła gdyby twój najlepszy przyjaciel wyznał że się w tobie zakochał? - zapytał a ciebie zagieło.

- Co? To zależy czy ja bym coś do niego czuła a z resztą co to za pytanie? - popatrzyłaś na niego nie wiedząc o co mu chodzi.

- A jakbyś coś do niego czuła to co? - pytał dalej.

- Masz gorącze, zawiało cię? - zapytałas przykładając mu ręke do czoła. - Może skończyć pierdolić i powiedzieć o co ci chodzi.  

- No bo... jakby to powiedzieć... - nabrał powietrza do płuc i popatrzył na mnie. - Kocham cię. - powiedział. Zaczeło ci się kręcić w głowie i chwiałaś się na nogach. Chłopak złapał cie.

- C-co? - popatrzyłas na niego ze zdziwieniem. - Ty to naprawdę powiedziałeś? - chłopak przytaknął i posmutniał. Postawił cię na nogi i spuścił głowę. - J-ja ciebie też. - powiedziałaś a chłopak podniusł głowe. 

Chłopacy mieli racje, ONA MNIE KOCHA!

Changbin

Byliście włąsnie u chłopaka w dormie oglądając drame. W serialu właśnie główny bohater wyznawał miłość głównej bohaterce. Chłopak zatrzymał film.

- T/I nie będę owijał w bawełne po prostu... - zaczał jednak nie dałaś mu dokończyć.

- Wiem ja też cię kocham. - powiedziałaś dalej włączając serial.

- Czekaj co? - zapytał zdezorientowany.

- Wiem że mnie kochasz ja ciebie też a teraz się zamknij bo serial oglądam. -powiedziałaś i wróciłaś do oglądania.

Skąd ona to wiedziała? Jest niemożliwa.

Hyunjin

Był wieczór a Hwang przyprowadził cię do wytwórni. Nie było w niej nikogo i troche się bałaś ponieważ niewiadomo co chłopak odwali.

- Czemu jesteśmy o pólnocy w JYP? - zapytałaś chłopaka idąc za nim po schodach.

- Zobaczysz. -powiedział i szliście dalej. Wyszliście na dach budynku gdzie...nie było totalnie nic oprócz koca i teleskopu.

- Hyunjin co my tu robimy? - zapytałaś.

- Dziś będzie deszcze meteorytów i miałem pomysł że możemy pooglądać. -powiedział.

- AAAAAAAAA UWIELBIAM CIE, UWIELBIAM CIE, UWIELBIAM CIE! - wykrzyczałaś i od razu podbiegłaś do teleskopu. Ustawiłaś wszytko tak jak ma być i usiadłaś na kocu obok Hwanga.

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz