5

3.7K 73 82
                                    

Gdy jesteś chora

Bang Chan

Wy obydwoje jesteście chorzy tylko że na mózg i to bardziej inni członkowie Stray Kids powinni się wami opiekować.

Lee Know

Chorowałaś raz na ruski rok i właśnie dziś był ten dzień. Gadałaś właśnie z Minho przez kamerkę i nagle zaczął cię strasznie dusić kaszel.

- T/I, wszystko w porządku? 

- Tak, tak wszystko dobrze tylko jestem troche chora.

- I teraz to mówisz?! Zaraz u ciebie będę.

- Ale niee, nie trzeba - powiedziałaś ale chłopak się już rozłączył. Leżałaś sobie spokojnie na łóżku i oczywiści bez pukania, bez dzwonienia Minho wparował ci do domu. Musiałaś z nim wytrzymywać 2 tygodnie bo tyle chorowałaś.

Changbin

Haha ( to taki śmiech przez łzy) ona ma na to wyjebane bo kiedyś on był chory to miałaś go w dupie a karma wraca więc no.

Hyunjin

Ten człowiek nie zadzwoni, nie napisze, nie poinformuje jakkolwiek inaczej że przyjdzie on po prostu na chama wbija do ciebie do chaty przez co prawie dostajesz zawału ale to szczegół ;). Dziś byłaś chora i leżałaś na kanapie a gdy chłopak wbił ci do domu spadłaś na podłogę. 

- A ty co się wylegujesz? - podszedł do ciebie i podał ci rękę żebyś wstała.

- Chora jestem. - powiedziałaś i znów zawinęłaś się w koc.

- Czyli mam zajęcie na następny tydzień. - westchnął i poszedł do kuchni po leki.

Han

Twoja odporność to była, jak kot przy słoniu, słaba (prosze nie komentować nie miałam pomysłu a pasowało mi tu porównanie). Znów się rozchorowałaś przez co siedziałaś w domu. Była sobota a zawsze w ten dzień chodziłaś z Jisungim do parku. Wiedziałaś że zadzwoni więc czekałaś tylko na to żeby mu powiedzieć że nie możesz bo jesteś chora. Gdy wreszcie zadzwonił poczekałaś chwile żeby nie było że na telefonie siedzisz.

- Hejka Jisung .

- Hej. Idziemy do parku?

- Bardzo bym chciała ale nie mogą. Jestem chora. Przepraszam. 

- Oj no trudno. To może kiedy indziej. Kuruj się.

- Haha, dobrze. Papa.

- Pa.

Kamień spadł ci z serca gdy mu to wreszcie powiedziałaś. Zeszłaś na dół żeby zrobić cos do jedzenia bo byłaś głodna. Twoją czynność przerwał jednak dzwonek do drzwi więc poszłaś otworzyć. Za drzwiami był... HAN?! 

- Myślałaś że tak obojętnie przyjmę tą wiadomość i zostawię cię na pastwę losu? - oparł się o framugę drzwi i uśmiechnął. - Otóż nie. - chłopak wszedł do twojego domu i do 1 w nocy siedział a gdy zorientował się która godzina chciał iść do domu jednak zabroniłaś mu i kazałaś nocować u siebie. Przy okazji zrobiliście sobie noc filmową. 

Felix

Od 2 dnie leżałaś w łóżku bo się rozchorowałaś. Wracałaś ze szkoły gdy lało jak z cebra a nie miałaś ani kaptura ani parasola i przemokłaś co do suchej nitki. Leżałaś właśnie z herbatką i kocykiem oglądając serial gdy nagle ktoś zadzwonił do drzwi. Nikogo nie zapraszałaś więc zdziwiłaś się że ktoś do ciebie przyszedł. Poszłaś otworzyć drzwi. Przekręciłaś klucz i uchyliłaś drzwi, a za nimi stał Felix.

- O hej. - przywitałaś się z przyjacielem. - Wejdź. - zrobiłaś miejsce w drzwiach.

- Hej. - chłopak chciał cię przytulić jednak się odsunęłaś.

- Lepiej nie, jeszcze się zarazisz. - powiedziałaś dmuchając nos w chusteczkę. 

- Kiedy się rozchorowałaś? - zapytał ze zmartwieniem i współczuciem w głosie.

- Ostatnio jak wracałam ze szkoły strasznie padało a ja nie miałam ani kaptura ani parasola i cała zmokłam. - powiedziałaś zapraszając Felka do salonu. 

- Mogłaś do mnie zadzwonić przyjechał bym po ciebie. - usiadł obok ciebie na kanapie. - W takim razie nocuje u ciebie puki nie wyzdrowiejesz. - powiedział stanowczo. Nie chciałaś się z nim kłócić więc się zgodziłaś.

Seungmin

Dyrektorka wybrała ciebie żebyś przedstawiła najnowsze zmiany w szkole na co się zgodziłaś. Dzień był bardzo zimny a ty miałaś być ubrana na galowo więc założyłaś koszule na to marynarkę, granatowe spodnie i buty na obcasach tego samego koloru. Na prezentacji było ci cholernie zimno ale nie dawałaś tego po sobie poznać, później również nie zakładałaś nic na siebie bo nic nie miałaś i tak wróciłaś do domu. Od razu wiedziałaś że będziesz chora więc zrobiłaś ciepłej herbaty i wsunęłaś się pod koc. Oglądałaś jakiś losowy kanał lecz zadzwonił ci telefon więc odebrałaś. 

- Halo.

- Hejka T/I, nie miałem okazji ci tego wcześniej powiedzieć ale ładnie przedstawiałaś. Mogę do ciebie przyjechać?

- Hej Seungmin. Dzięki. No nie wiem nie zarazisz się?

- Jesteś chora?

- Tak.

- Zaraz u ciebie będę.

Po tych słowach rozłączył się i za 10 minut był już pod twoim domem. Wpuściłaś go do środka i opowiedziałaś dlaczego się rozchorowałaś.

- Jejku czy ty nie umiesz się ciepło ubrać? Następnym razem ja wybieram co na siebie założysz. - powiedział stanowczo na co tylko się zaśmiałaś. Chłopak opiekował się tobą cały tydzień dopóki nie wyzdrowiałaś.

I.N

Ostatnio rozchorowałaś bo poszłaś na basen z I.N'em. Był to basen otwarty i gdy wyszłaś cała mokra z niego zawiało cię a z racji że twoja odporność była słaba już jak wróciłaś do domu zaczęłaś się źle czuć. Napisałaś do chłopaka że nie będzie cię w szkole bo się przeziębiłaś. 

Delfin🐬💜:

- Nie będzie mnie jutro w szkole bo się przeziębiłam.

- JAK TO SIE PRZEZIĘBIŁAŚ?!

- No normalnie. Zawiało mnie.

- Ok. Czekaj chwile.

Zgodnie z prośbą chłopaka poczekałaś i ktoś wbił ci do domu. No a wiesz kto to? Tak to I.N. Trochę panikował ale radził sobie dobrze. Wiedział jaki lek jak dawać i inne rzeczy które przydają się w chorobie.

^^^^^^^^^^^^^^^^^

Heja

Składałam ci życzenia na grupie 2 razy, na tablicy więc złoże jeszcze tu.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO @kornelkaxk

ZDRÓWKA SZCZĘŚCIA POMYŚLNOŚCI A NA STAROŚĆ MOZNYCH KOŚCI ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Reakcje Stray Kids [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz