Taehyung:
A "beszélgetést" a házban Hwan "irodájában" folytattuk én, Wonho és Hwan mert BamBamnak nem kellett benn lennie mivel csak az öccsét védte.
- Szóval fiúk..- sóhajt Hwan- már megint min vesztetek össze.
- Tökéletes kérdés főnök én is szeretném tudni- néz rám dühösen Wonho.
- Chh.. Mintha nem tudnád te rohadt kis ku...
- Taehyung!- szól alfa hangján Hwan mire újra be húzom nyakamat- el hiszem, hogy csinált valamit ami neked szarul esett és ugyebár az a másod unokaöcsém vagy ráadásul a kereszt fiam és tudod, hogy nagyon fontos vagy számomra, de nem tűröm, hogy főleg az én jelenlétemben sértegesd a falkám egyik omegáját! Megértetted?!
- Igen- mondom halkan lehajtott fejjel.- Helyes! Tehát miért tetted?- kérdezi kevesebb hangon.
- Nem...nem tudom...- vallom be az igazat, amire Wonho fel ugrik eddig ülő helyzetéből.
- Mi az, hogy nem tudod?!
- Nem tetszett és nem is akarom, hogy Jungkook közelében legyél!- állok fel mérgesen én is.
- Áh! Szóval erről fúj a szél! Csak nem tetszik?
- Nem!- hazudom- csak nem akarom, hogy őt is el rontsad!
- Pedig igazán csábítóan hangzik! Majd meg kérdezem Lucast mit szólna egy harmadiknak úgysem csináltam még hármasban!- Tudtam én hogy.... Hogy mit mondtál?! Mi az, hogy hármasban? Hogy jön ide Lucas?
- Látod, ez a baj veled! Mindig ész nélkül cselekszel, sose gondolkozol és nézel körül! De felvilágosítalak, hogy habár tényleg jól néz ki Jungkook sosem csalnám meg Lucast, ő mostmár az egyetlen alfa aki alá befekeszem!
- De akkor mért voltatok együtt feltünően jó kedvűen?- kérdezem sokkoltan és értetlenül de már normális hangon.
- kérdezett rólad én pedig meséltem neki rólad, és ha nem tudnád a falkám tagja lett úgyhogy barátkoztam vele mivel eléggé szarul vagyok mivel csak 3 nap múlva jön haza Lucas és nem akartam egyedül lenni...- mondja halkan kicsit bekönnyezve.
- Sajnálom...- hajtom le fejemet
- Mindegy- törli meg szemeit- legalább először életünkben bocsánatot kértél tőlem- nevet amire egy nagyon kicsit én is el mosolyodom.- Khmm- áll fel torkát megköszörülve Hwan- akkor azt hiszem ezen az ügyön túl jutottunk, mehet mindenki a dolgára.
Ugrás a csókos jelenethez
Mérgesen szelem át a köztünk lévő távolságot és érintem össze ajkainkat.
A hirtelen döbbenttől le dermed és nem csinál semmit.
Elkezdem lassú táncba hívni párnáit, de még mindig semmi reakciót nem érzek. Csalódottan akarom megszakítani csókunkat de ekkor el kezdte követni ajkam mozgását övén, ennek megörülve újra gyorsabban és el mélyítve csókolom tovább.
Hamar bele jön a játékba és derekamtól fogva húz közel magához és egyre szenvedélyesebben csókoljuk egymást.
Kezeimmel hajába túrok és még húzom azt, melynek hatására egy vad morgást hallat csókunkba én pedig el vigyorodom.
Kezeim le felé kezdenek indulni és le veszem róla dzsekijét.
Az ő keze is lejjebb kerül és seggemre érve meg szorosabban húz magához, így megérzem nyugtalan állapotát ott lent. Most pedig erre a tettére én nyögtem a csókba.
És innentől el vesztettük az eszünket...Elváltunk egy pillanatra és egymás szemébe néztünk.
Mindketten égő vágyat kezdtünk érezni egymás teste és lelke iránt...
Újra egymásnak estünk és vadul szedtük le egymásról ruháinkat.
Ölébe kapott és be vitt a barlangba ahol a földre tette és a mostmár meztelen testemet kezdte felfedezni kezeivel. Mindenegyes érintésre égni kezdett a bőröm és részegesen szomjaztam utána.Elvált ajkaimtól és nyakamra hajolt ahol puszilgatni kezdett, majd rám nézett mélyen a szemembe.
- Mi ez az érzés? Nem értem...de egyszerűen csak...
- Shhh- vettem kezembe arcát- ne érdekeljen csak élvezd- suttogom kettőnk közé és újra össze tapasztom ajkainkat. Az
Vágytól fűtve izgattuk egymást, majd hevesen ölébe kapott.
Tudtam, hogy mit akar és mivel szerencsére az omegák ha kellőképpen fel vannak izgulva akkor tökéletesen kitágulnak nem féltem, hogy fájni fog, habár az ő mérete lehet kivétel lesz...Lassan magamhoz illesztettem a kicsi Kookot és rá ereszkedtem.
Elégedetten és többért áhítózva nyögtünk egyet az érzésre.
Még soha egyik farkasra sem vágytam annyira mint ahogy most ő rá. A szívem minden egyes lökésénél egyre hevesebben ver vérem fel forrósodik és kéjesen teljesen át adva neki magamat mozgok.
Újra el fektet és úgy kezd el egyre gyorsabb tempóban mozogni én pedig teljesen el veszek a gyönyör és a kéjek világában.
Hosszú csókba hív hirtelen, amire nehézkesen tudok figyelni és sokszor nyögök vagy sikítok bele.Végül egymás fülébe nyögve egyszerre érjük el a kielégülés mámorító érzését.
Le fekszik mellém és magához húz engem is.
Pihegve fekszem mellkasán és szapora légzésünket próbáljuk csillapítani, közben el csattan egy-egy csók is mire mosolyogva nézünk egymásra.
- Valóban sikerült legyőznöd- nevet fáradtan.
- Ezért utláják néha az omegákat...bármikor képesek manipulálni az alfákat- simítok végig kockáin.
- Ez volt egyébként az a bizonyos szex?- kérdezi aranyosan szemöldök táncolva.
- Igen- mondom kuncogva.
- Akkor remélem nem ez volt az utolsó- csókol meg újra.
- Én is- suttogom majd folytatom csókját.Mire észbe kaptam újra maga alá tepert de cseppet sem bántam...
Vadul viszonoztam csókjait és érintéseit kiélvezve minden egyes pillanatot, az egész estét vele töltve nem foglalkozva a következményekkel.
YOU ARE READING
Never Say Never **Befejezett**
FanfictionTaehyung mindenki kedvenc omegájaként mindig azt teheti amit csak szeretne, hiszen mindenki imádja és bármikor és bárkitől megvédik őt a falkája. Jungkook akit apja halála után ki taszítottak a falkából már nem ilyen szerencsés. Kis kora óta egyedül...