Az új család

867 61 0
                                    

Jungkook:

- Van egy alfa vezér akinek megfelelni és akihez tudnál csatlakozni- mosolyodik el kissé ijesztően.
- Most egy pszichopatára akarsz rá sózni? Vagy mért ilyen vigyorral mondod?
- Nem- nevet sejtelmesen- nem pszichopata csak kicsit őrültebb de annál veszélyesebb farkas. Én személy szerint imádom, sőt szerintem az egyik legjobb vezér, majd meg látod miért mondom- vigyorog ördögien.
- Eddig úgy tudtam vagy legalábbis hallottam, hogy az omegák amolyan nyusziszivű, kedves lények.
- Hát a legtöbbjük igen, fosik és retteg mindentől, ráadásul mindig kedvesek, jó kedvesnek nyilván én is az vagyok ha a másik is az de velük ellentétben én szeretek és szeretnék is mindent megélni amit csak lehet, ezért sem maradtam még meg egy alfa vagy béta mellett sem- mondja ezt mind olyan büszkén mint aki ezért Nobel díjat érdemelne..
- Hát, felőlem akkor menjünk, kíváncsi vagyok már az új egyben első főnökömre...- mondom sóhajtva.

Már kezdtem azt hinni, hogy el kell hagynunk a határt vagy, hogy Taehyung el tévett, de aztán észre vettem egy hatalmas házat, ami még talán a "nagy háznál" is nagyobb volt.
- Itt minden falkának ekkora háza van? Nálunk csak a vezéreknek voltak nagyobb házaik a többiek falusiasan kis házakban éltek.
Nagyot nevet;
- Nyugi nem, de Hwan mint mondtam kicsit más vezér mint a többiek, ahogyan a falkája is más mint a többi vezérnek. Míg nekik tisztességes jól kitanított tökéletes vérvonalú farkasok alkotják a falkájukat addig az ő falkájában belőlük van a legkevesebb. Ebben a falkában mindenkinek meg van a maga múltbeli története, de Hwan szerint ezek a múltbeli sebek határozzák meg a igazi farkas erejét, miattuk leszünk azok akik vagyunk, aki ismeri és össze kerül vele azok mind megtudják, hogy kik is ők valójában. Úgy élnek együtt mint egy sok tesóból álló család.
- Szóval azért szereted vagyis inkább nézel rá fel mert amikor nála vagy te is önmagad vagy?
- Nem, de nem sokban tértél el az okból. Nekem már segített, hogy mindig önmagam legyek és úgy élhessek ahogyan én akarok.
- És azért gondoltál rá, hogy hátha én is magamra ismerek itt?
- Részben, részben pedig mert még fogod találni a helyedet közöttük.
- Azt még meg látjuk...- sóhajtok ismét, mert sajnos magamat ismerve hamar itt akarok majd hagyni inkább mindenkit, hogy vissza térhessek eddigi magányos életembe, talán ez a kis vakarék fog hiányozni...

Amikor oda értünk a ház ajtajáig nem kicsit döbbentem le.
Kinnt a ház előtt egy kis csoport farkas birkózott egymással, egy másik kis csoport meg emberi alakban cigizett és röhögött valamin.
- Taetae bácsi- futott felénk egy édes olyan 5 év körüli azt hiszem béta fiú, és Taehyung nyakába ugrott, aki a váratlan ugrástól majdnem hátra esett, de szerencsére sikerült meg tartania magát.
- SukHo szia kis haver- örül meg neki Taehyung is- mi a helyzet, hogy hogy az egész banda kint dekkol?
- Apa és nagyapa megint kiabálnak egymással- mondja a fiú szomorúan majd rám néz- Te ki vagy bácsi?
- Én...én...
- Ő a banda új tagja- segít ki Taehyung.
- Banda?- kérdezem felhúzott szemöldökkel.
- Maga a falka, csak mi így hívjuk a Hwan alatt élőket. Szerinte sokkal menőbb.
- Egyre kíváncsibb vagyok erre a vezérre...-motyogom idegesen.

- Tae baba téged is látni még erre felé?- jön felénk egy nálam csak kicsivel de nagyobb kiállású béta és le pacsizik majd egy kis puszit nyom Taehyung szájára amitől valamiért ideges lettem, ami fura mert nem érzek semmit az omega iránt...- Már azt hittük elfeljlejtettél bennünket.
- Bocs BamBam, csak sok dolgom volt.
- Aha el tudom képzelni, nehéz lehetett esti partnert kerítrni vagy az ágyban fetrengeni- nevet, amin Taehyung is nevetni kezd, amit már csak azért sem értek mert én már éppen be akarnék mosni ennek az idegesítő paradsztnak.
Taehyung is láthatta rajtam mert gyorsan rám szólt.
- Jungkook be mutatom BamBamt Hwan jobb kezét és BamBam be mutatom Jungkookot aki még ma az új tesótok lesz.
- Nem is mondta Hwan, hogy új tesót kapunk- néz végig rajtam alaposan megfigyelve amitől egyre inkább be törném az orrát- ahogy látom most egy nagy diót talált... Kicsit heves úgyhogy nem csapat játékos, de ezen persze könnyen segíthetünk, test felépítését látva erősebb lehet akár az összes falka legjobb harcosainál feltéve ha hízik egy keveset.

Éppen be olvasnék neki, hogy ne merjen tovább engem analizálni, amikor az ajtó kivágódott és két őrjöngő alfa lépett ki rajta.
- EZ VOLT AZ UTOLSÓ, HOGY A SÉRTÉSEID ÉS A TISZTELETLENSÉGED ELLENÉBEN IS KIHÚZTALAK TÉGED A CSÁVÁBÓL TE KIS UTOLSÓ SÖPREDÉK, NEM ÉRTEM, MÉRT NEM TUDSZ OLYAN LENNI MINT A TÖBBI KÖLYKÖM!- ordítja az idősebb.
- ÓH BOCSÁSS MEG DRÁGA APUKÁM, HOGY ÉN VELÜK ELLENTÉTBEN NEM SZÜLETTEM TALPNYALÓNAK, ÉS CSAK, HOGY TUDD NÉLKÜLED IS JÓL MEGVOLTAM NEM KELLETT VOLNA A SEGÍTSÉGED!- ordítja a fiatalabb a már dühösen el menő alfának, majd bele is rúg az ajtó ketetbe dühösen, de aztán meg lát minket, ahogyan nagyokat pislogva bámulunk rá és mélyeket lélegezve próbál meg nyugodni.
- Jöhetbe mindenki végeztünk azzal a rohadékkal.- sóhajtott továbbra is.

Bennt úgy tűnik minden farkasnak meg volt a saját szobája mert hamar eltűntek bennük.
A vezér vagyis gondolom Hwan Taehyung felé fordult és átvette tőle a kis fiút.

- Kicsim téged már keresett anyád mert már rég le kellet volna feküdnöd elég késő van, úgyhogy menj fel hozzá- adott a fiú homlokára egy puszit.
-

Rendben, szia Taetae és Jungkook bácsi.
- Szia- köszöntünk egyszerre.

- Gondolom te vagy az új alfa akit nagyapa mondott- mert nézett rám.
- Igen, én vagyok, köszönöm, hogy fogadsz és..- beszéltem volna tovább, de idegesen bele szólt.
- Na ezt a hivatalos rizsálást most abba hagyhatod, mert ezt utálom, láttál ezek közül a farkasok közül bárkit is aki kicsit is illedelmes lett volna?! Hát nem! Utálom ezeket, mindenki mondja csak azt amit szeretne, ami csak az eszébe jut!
- Értettem- felelem nagyokat pislogva.
- Szóval nagypapi megint beelőzött?- kérdezi nevetve Taehyung.
- Jaja, ki jelentette, hogy biztos benne, hogy ide akarod hozni és, hogy én fogadjam be a próbaidrjére, ha sikeresen el végzi ahhoz a falkához megy ahova akar. Na de..BamBam- kiabált Hwan, amire hamar jött is a hívott személy- te kísérd haza a biztonság kedvéért Tae öcsit, Tae öcsi örültem, holnap jöhetsz ha akarsz de most már neked is haza kell mennem, mert feltételezem, hogy Hoseokéknak fogalmuk sincs róla hol lehetsz és már a fél erdőt át kutatták érted.
- De..- hisztizett volna Taehyung.
- Semmi de öcskös, nincs hiszti ha akarsz még köszönj fel Clarának de aztán tünés ma már az összes türelmem el fogyott. Jungkook- fordult felém,- köszönj Taenak aztán gyere az emeletre utánam meg mutatom a szobádat.
- Rendben- bólintok és Hwan már el is indult fel a lépcsőn, én pedig az említett omega felé fordultam.
- Köszönöm a mai napot már régóta nem tettek értem ilyen sokat.- tettem kezemet vállaira.
- Ugye tudod, hogy egy ölelés a minimum ami why búcsúzáskor el várható- forgatja szemét mosolyogva, és én is szint úgy mosolyogva meg ölelem hosszasan.

Majd követni kezdtem új vezéremet...

Never Say Never **Befejezett**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora