Vallomások

792 54 1
                                    

Jungkook:

Hát ez is eljött... ma találkozom Taetae családjával, szerencsére csak a szűk családi körével.
Be vallom kicsit tartok tőle, hogy mit fognak hozzám szólni, de bízom benne, hogy nem lesz semmi baj.
Taeért nem rég értem a sulihoz és már onnan sétálunk lassan hozzájuk, biztos érezhető rajtam az idegesség mert mosolyogva meg fogja a kezemet és biztatóan meg szorítja.
- Ne idegeskedj, az összes falka közül ők a legjobb fejebbek, és elfogadóak mindenkivel. Különben is eddig mindig azt mondtad, hogy szeretnél már találkozni velük akkor meg mi lelt?- neveti el magát.
- Semmi bajom, csak egy nagyon kicsit tartok, hogy mit fognak gondolni rólam mikor meg látnak, mégiscsak idegen vagyok, egy új fiú akiről semmit sem tudnak mert nem itt nőtt fel mint a többi itt élő korombeli alfa.
- Ez ne izgasson Jackson apám egy idegen falka fővezére volt csak Hoseok papa miatt otthagyta.
- Mi??- lepődök meg- miért nem maradtak inkább mindketten ott?
- Hát ez egy hosszú történet és egyikük sem szeret valamiért beszélni róluk, pedig én és a bátyám is már kérdeztük róla őket. Csak annyit tudok, hogy apa és a nagyapám akkoriban háborúztak és, hogy el rabolta papát.
- Szóval a túsz és az el rablók egymásba szerettek- nevetem el magamat.
- Valahogy úgy- nevet velem Taetae közben pedig el is érkezünk a be járatig.

Nagy levegőt veszünk majd Tae lassan be nyit a házba.
Levettük az elő szobában a cipőket és dzsekiket, majd a nappaliba mentünk, ahol egy Taetól idősebb, velem kb egykorú alfa (gondolom Tae bátyja) és neki dőlve egy Taeal egy idős omega voltak a kanapén el terpeszkedve és éppen valami filmet néztek.
Az idősebb megérezhetett engem mert hirtelen fel állt és felénk fordult, szegény omega a hirtelen mozdulattól majdnem leesett az ágyról. Káromkodott is egyet, de aztán ő is észre vett minket és rögtön izgatottan és mosolyogva jött felénk, amit az alfa is követett, csak éppen teljesen érzelem mentesen.

- Szóval te vagy az a Jungkook, Taetae csak rólad tud beszélni már alig vártam, hogy személyesen is lássalak!- mondja boldogan és kezet nyújt- Mark vagyok.
- Jungkook, én is nagyon örülök- mosolyodom el én is és megrázom a kezét.
- Chanyeol- biccent felém fejével komoran az alfa- nagyon remélem, hogy vigyázol az öcsémre.
- Természetesen. Az életem árán is meg védeném- mondom én is komoly hang nemben.
- Hát oké jót beszéltetek és kösz Chanyeol a szívélyes és kedves fogadtatást amit ígértél nekem, de mi most fel megyünk le cuccolni, légyszi szóljatok le nekünk ha a két szülő is hazaért- mondja Tae és maga után húzva gyorsan fel megyünk a szobájába.

A szobájában lévő kupin meg sem lépődök mert nálam is mindig kupit csinál.
- Bocs a bátyám miatt általában normális, csak amikor nagy ritkán ki jön rajta a nagy tesós féltés akkor ilyen paraszt szokott lenni- veszi le táskáját és huppan le ágyára.
Le fekszem mellé, mire rögtön fejével a nyakamba bújik, és testével mellkasomra fekszik.
- Így szeretek a legjobban aludni- szippantott egy mélyet.
- Én is bébi- puszilok hajába és simogatom hátát egyik kezemmel a másikkal meg fogom a kezét.
- Bébi? Már becézgetjük egymást nyuszikám?- néz fel rám mosolyogva.
- Éppen eljött már az ideje baba- hívom sejtelmes mosollyal egy csókba és hirtelen bele markolok iszonyat jó seggébe, mire bele is sikít csókunkba, amin még jobban el mosolyodom és magam alá fordítom.
Lábaival át öleli derekamat és kezével hajamba túr.

Vadul folytattuk csókunkat és el kezdtünk vetkőzni.
Miután már meztelenül feküdt alattam el kezdtem testét csókjaimmal ostromolni néha meg szívva, tetteimre folyamatosan nyögdécselt angyali hangján amit én imádok.
- Várj- teszi lihegve mellkasomra kezét amikor majdnem már benne lettem volna.
- Miaz baba? Ne most mond, hogy nincs kedved- zihálok.
- Nem az, hanem valamit már kipróbálnék veled amit eddig senkinek sem engedtem.
Bólintok egyet bizonytalanul és hagyom, hogy el toljon magától.
Egy gyors, de mégis mély csókot lop még tőlem majd megfordul és négykézláb, fejével felém fordul és kicsit félve, de rég mosolyog.
- Folytathatjuk- mondja.

Kábulatomból fel ébredve mögé megyek és hátára simítok két kezemmel, mire megremeg egész testében.
Csak most ezekben a percekben veszem észre, hogy mennyire törékeny is tud lenni ez az általában erősnek mutatkozó omega.
Már kezdem sejteni miért nem engedte másnak és szívem nagyot dobban, hogy ennyire bízik bennem, hogy ezt az oldalát is meg mutatja nekem.
Hogy oldjam benne a feszültséget csókokkal halmozom el hátát és mindenhol simogatni kezdem.
Miközben ő kezd fel oldódni rá jövök, hogy nem akarom így, sokkal jobb mikor tudom, hogy ő is jól érzi magát, és egyáltalán nem élvezem ha ennyire kiszolgáltatottnak látom, jobban szeretem ha teljesen biztonságban érzi magát velem.

Ezért hasánál fogva fel emelem és hátát mellkasomra húzom, így most ő nekem dőlve hátával, mindketten az ágyra térdelve helyezkedünk ágyán.
- Mit csinálsz?- öleli át nyakamat egyik kezével.
- Teszek róla, hogy ne akarj többet mással lenni.
- Azt az alfák nem így szokták elérni...
- Nos én szerintem a gyengédség hatásosabb módszer mintha el kezdenék uralkodni feletted.
- Monhdasz valamith- mondja lihegve mert én mind e közben már a kicsi Taeon is el kezdek dolgozni- deh, mosthmár thényleg tehd beh.

Ezután vagy háromszor estünk egymásnak, teljesen el lettem kábulva Taetae aromájától ami körbe lengi az egész szobát, és mindig egyre többet akartam a tulajdonosából.
Lihegve és pihegve feküdtünk egymás mellett a negyedik kör után.
- Mondtam már, hogy piszok mázlista vagyok veled?- kérdezi mosolyogva és hozzám bújik, én pedig rögtön oldalra fordulva zárom karjaim közé szorosan.
- Nem, ezt valahogy eddig el felejtetted mondani- puszilom meg homlokát nevetve.
- Na, akkor most mondom és ne kezdj el megint puszizkodni mert abból megint egy újabb menet lesz én pedig akkor ki purcanok- neveti el magát és én is nevetni kezdek.
- Szeretlek Taehyung!- suttogom szemébe nézve.
Látom, ahogyan zavarba jön és először meg ijed és le is szegi fejét, de aztán újra szemembe néz és én mosolyodik.
- Azt hiszem... Én is szeretlek Jungkook- mondja én pedig boldogan hívom táncra ajkait.

- Ha végr befejeztétek, gyertek le mert már vagy két órája itthon vannak a szüleid Taetae- kiabál be Mark.
Tae és és én ijedten és kutya futába kezdtük el magunkra kapkodni szét hajigált ruháinkat.



Sziasztok!
Bocsánat, hogy ilyen lassan hoztam csak sok dolgot kellett elintéznem és valahogy most kicsit nehezen kaptam ihletet, de szerencsére ami alatt írtam ezt a részt kaptam ihletet a következő fejezethez, szóval azzal már sietni fogok.
❤️❤️

Never Say Never **Befejezett**Where stories live. Discover now