NoT

450 33 3
                                    

 Merhaba!

 Kitabımın ilk notu hayırlı olsun öncelikle.

 Pekâlâ, bundan daha önce neden hiç not paylaşmadım acaba, bunu düşüneceğim. Neyse...

İlk not, hep özel olmalıdır. Ay, biraz heyecanlandım.

Öncelikle kitabımın okunma sayısı "Woahh, waoo, oağğ, ouua, auuvvv." Ruh halim tamamen, iliğine kadar cool olmasına rağmen sokakta tek başına wolflayan kız, deli damgası yiyen ben. Öyle bir mutluyum, öyle bir cesaretliyim, öyle bir deliyim, öyle bir...

 Tamam, bu böyle devam edecek gibi. Çomçok mutluyuuum. Peki, peki şimdi sanırım ciddi olmalıyım.

Okunma sayısından bahsetmiştim değil mi? Abi o kadar yüksek değil belki ama inanın bir hafta önce 3K idi. Popüler değilim ve bu benim için çok özel bir yazı. Şimdiyse, 6K. 1 Haftada gelen 3000 yeni okuyucu. Mükemmel!

 Bir iki kişi yorum yapıyor, onları da ayrı bir seviyorum. Ancak bölüm okunma sayılarını görüyorum, buna göre oldukça azlar. Hani voteler?

 Ha ha, şakaydı. Bu kitap o amaçla yazılmıyordu zaten. Ama vote+yorum görünce şımarmadım değil.

SİZİ SEVİYORUM LAN! (Yazar delirdi.)

 Pekâlâ, bu kadardı. Ben hep sizi seveceğim bunu bilin lütfen. Umarım yazdıklarımdan birkaç ders alıyorsunuzdur. Lütfen hatam varsa belirtin. Eleştiriniz.

 İnanın hiçbir şekilde kızmam, küfür etmem. Yalnızca hatam yüzünden utanır ve bunu düzeltirim. Ufak bir sır. Bir kişi bölüm için "önyargılı" demişti. Ve o bölümü silmiştim.

 Eğer gerçekten kötüyse ve önyargılı, düşüncesiz, saçma olan bölümlerin altına yorum yapınız. Bölüm silme işinin aksine orayı düzeltebilirim.

 Sevgiler, saygılar hep benimle olunuz, çünkü ben hep sizinleyim, kalbimleyim ve kucak dolusu sevgim ile birlikteyim.

E

Ben İyiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin