Ağlarken gülemez mi bir insan?İşte ben buna bir tek 'güçlü' kelimesini yakıştırabilirim. Yaşanılan tüm her şey, insana göre çok acı geliyor. Ve depresyon süreci de başlamış bulunuyor.
Kendini yalnız hissetme, kimseyle konuşmama, yemek yememe gibi durumlar yalnızca kendimizi kandırmaktan ibaret. Çünkü bu evre bittiğinde acılar son bulmuş olmuyor, asla...
Ben Arya...
Sizi iyi yapacak o ilahi kişi değilim. Siz kendinizi iyileştirebilirsiniz ancak. Ben sadece düşüncelerini söylemek için var olan bir kızım.
Wattpad ortamında bu tür kitaplar olduğunu biliyorum. İlk kişi değilim. Hikâyelerde de kullanılıyor benim kitabımdaki konu.
Sadece ben farklıyım. Evet, onlardan daha fazla şey görmüş, sizi anlayan, sadece bencil olmayan kızım.
Çünkü biz aynıyız!
I'M Fine çok özel bir kurgudan ayrı, yeri bende büyüktür. Kendini yalnız hissettiğin her zaman işte ben oralardayım.
I'M Fine isminin son noktasında...
Sizi bunalımdan çıkarmak, bilgiler vermek işte bir nevi psikolog görevi işlevi dâhilinde yazılarımı paylaşmak amacıyla wattpadın oralardayım.
Bölümlerin çoğunu okuduğunuzu biliyorum. Yorum yapmamanız veya o yıldıza basmamamız bu düşüncemi değiştirmiyor. Bir nevi sessiz okuyucusunuz.
Şurada beğenen en fazla 12 kişi var, okuyan da en fazla 70 diyelim.
Daha çok okuyucu çekmek için bir tanıtım videosu hazırlamıştım. Ama onu sildim, cesaretim gitti. Aslında anlatabilirim, uzun bir şey değildi.
"Videodaki kız, ağlıyor, sonra gülümsüyor. Yine akan gözyaşlarını siliyor ve bir hissizlik durumu aniden ortaya çıkıyor. Sonrasında yeniden gülümsüyor. Ağlıyor, gülümsüyor ve yeniden somurtma durumuna geçiyor.
Kısa video, hissiz ve üzgün bir kızın ekranı kapatmasıyla son buluyor.." şeklindeydi tanıtım videosu.
İşte o kişi sizsiniz. Sürekli yeni ruh hallerine girip çıkan, ağladıktan sonra gülmeyi bilen/bilmeyen, sonunda yeniden bir hissizlik sürecinde kendini bulmuş bir umutsuz, hissiz, soğuk?
Ve ben de, videonun arkasındaki fon müzik!
Tüm hüzne rağmen hala canlı kalmayı, umut vermeyi, sessizliği bozmayı başarabilen! Sizin iyileşmenize yardımcı olabilecek, şey... İşte o ilahi kişi benim.
I'M FİNE wattpad ortamında 19K okunmaya sahip.
Bir aralar evet 500 okumaydı, çünkü İF kitabına bölüm yüklemiyordum, zaten okunma sayısını bu kitap için umursamıyordum. Kendimi motive etmek amacıyla yazıyordum önceleri. Şimdiyse siz ve benim için geçerli.
Sadece bir kişi vardı, diğerlerinin aksine o yorum yapıyordu. Mutlu olmuştum ve okunma sayısı gittikçe arttı. 1K olacağını düşünmezken 18K oldu şimdi.
Umarım sizin daha iyi hissetmenizi sağlıyorumdur. Bir de, I'M FİNE bilgisayardaki bölümleri yüklememden sonra final olacak. İkinci kitabı yayımlanacak, bilgi daha sonra vereceğim
Konu değişimi şeysi...
Herkesin hayatında birçok hatası olmuştur elbet. Bunun için kimseyi suçlayamayız. Çünkü sende onun gibi birisin. Ve hata yapmadım diyemezsin. Fakat asıl sorun şu ki; affetmek. Yeni bir şans daha vermek... Peki, senin bunun için yeterince sabrın var mı?
Sabır öylesine kutsal bir şeydir ki...
Sana en büyük kötülüğü yapmış bile olsa nefret etme. Hayatını nefret etmekle harcama. O cezasını bulacaktır, onlar cezasını en büyük şekilde çekeceklerdir. Allah'a inan.
Umarım iyisindir.
İyi olmaya bak.
Üzülmekle zaman geçmiyor,
Üzülmekle sadece kendine zarar verirsin.
Bir ara kesinlikle kendi otobiyografimi yazacağım. Kendimi tanıtmayı seviyorum falan, bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben İyiyim
Non-FictionBu kitap; bazen sizin iç dünyanız olacak. Hissettiklerinizi dile getirecek. Bazende size yardımcı olarak. Unutma; "Güçlü olmana gerek yok. Etrafındakiler gibi sende numara yap. Güçlü görün!" *Tünelin sonunda bir ışık var. Ve bu şarkı da, kendini da...