Okulun ilk günündeyiz.
Yeni başlangıçlar için hayatına tertemiz bir sayfa açanlar var, bu senenin bir önceki seneyle aynı olmayacağı konusunda emin adım atanlar var, insanları ezebileceği düşüncesiyle popüler olabileceği sananlar var aramızda.
Ancak herkesin kesin düşüncesi; aynı kişi olmayacağım.
Değişiyoruz. Her geçen saniyede yeni acılar ruhumuza işlerken, her geçmişin kirli düşüncesiyle kendimize nefret yağdırıyoruz.
En önemlisi; bizler sadece benciliz.
Ailemizle kavga ettiğimiz zaman en berbat hayatın bize düştüğüne inanmaya, yalnız olduğumuzda bile suçluyu hayata atmaya, bizi biz yapan acılarımızın zihnimize mühürlendiğine ve geçmeyeceğini öne sürmeye meraklılarız.
Oku, öğren. Hayat adil değil ve biz diğer nefes alan varlıklardan yüzlerce kez daha şanslıyız.
Okula gidiyoruz.
Atıyorum, iki ayda bir olsa bile alışveriş yapabiliyoruz.
Kitap okuyabiliyoruz.
Bilgisayarımız, telefonumuz var.
Yaşıyoruz.
Yaşıyoruz ve her şeyi görebilecek bir zihnimiz var, öğrenmeye meyilliyiz. Yanlışların farkına varabilecek niteliklere sahibiz.
Yeni sayfanda bunlara da yer açmanı diliyorum. Geleceğini düzenleyecek her iyi olayı geri plana atma. Sayfanda, seni son sıraya yerleştirmekte üstüne tanımayan insanlara yer verme, üzeni yazma bembeyazlığa.
Kimseye asla teslim olma, kimseye güvenme. Altın kural bu.
Doğruluk,
sadakat,
gizlilik,
kardeşlik,
cesaret,
güç,
sevgi,
merhamet,
sabır...
Sayfana ilk bunları yaz. Zihnine mühürle. Her hücrenle yaşa.
Hedeflerin olsun, gücün kalmadıysa hedeflerine bağlan. Hayallerine odaklan. Seni onlar yaşatsın, ruhuna eklensin ve nefesine kuvvet versin.
Şimdi bir sonraki bölüm DUYURU. Açıklayıcı betimleme ile gerekli kelimeleri size sundum. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben İyiyim
Non-FictionBu kitap; bazen sizin iç dünyanız olacak. Hissettiklerinizi dile getirecek. Bazende size yardımcı olarak. Unutma; "Güçlü olmana gerek yok. Etrafındakiler gibi sende numara yap. Güçlü görün!" *Tünelin sonunda bir ışık var. Ve bu şarkı da, kendini da...