İ'm Fine

362 17 0
                                    

Bugün, tüm kitabın özeti olarak bir şey yapacağım.

Hayatında ne yaşamış olursan ol, hep gülümsemeyi felsefe olarak edin bence. Çünkü üzülmek pek bir şeye yaramayacak. Olanlar geçmeyecek ve sen üzüldüğünde kendini çok daha kötü hissedeceksin.

Aptalca sırıtmandan bahsetmiyorum yalnız.

Üzülme, ağlama ve mutlu ol. Yaşadığın için, hala yaşadığın için. Kısacası güçlü olduğun için. Böyle olmadığını düşünme bir de.

Çünkü sen gerçekten çok güçlü bir kızsın. Sana inancım tam.

Biliyorum, söylemekle hemen iyileşemiyor insan. Ama çabalaman gerekiyor senin de. Bir sır, üzüldüğünde kendi zamanına kıymaktan başka bir işe yaramıyor.

Bu arada yalnız mısın?

Çok saçma bence. Çünkü ailen var. Onları saymıyorsan çok kızarım bak. He, diyorsun onlar da sana karşı kötü. İsyan etme ama. Dua et, bu yaşadıklarının geçeceğine inan. Güçlü ol!

Ve sen yalnız değilsin. Ben varım bir kere. Uzakta olsak bile ne fark eder? Mesafeler yalnızca dokunmaya engeldir, sevmeye değil. (Lee Min Ho)

Güzel mi değilsin bir de bunların arasında. Sanmıyorum... Kimsenin çirkin olduğunu düşünmüyorum ben. Hem çirkinsen ne kaybedersin ki? Bir grup beyni sulu erkek mi? İnanamıyorum sana, onları kaybettiğin için üzülmen çok boş bence.

Bak, seni seviyorum ve sen çok güzelsin, yalnız da değilsin. Tek farkın etrafındakilerden farklı olman... Hem aynı olup ne oluyormuş ki.

Okulun serbest günü varsa bile rap tarzında kıyafet giyip git. Veya mini etek giy. Bir grup ön yargılı insan seni eleştirecek yalnızca. Ama sen kendinsin ve doğru olanı biliyorsun. Bunun için üzülmene hiç gerek yok.

Doğru bildiğin şey gerçekten doğru olduğu sürece hiç sorun yok.

Bak sana bir şey söyleyeyim mi? Sen çok özel birisin. Her halinle. Onlar olmasa bile ben varım, arkadaşın var, ailen var. Hiç olmazsa sana değer veren bir kişi bile vardır. Olumsuz düşünme. Bunlar seni yalnızca daha depresif yapar.

Kimse beni sevmiyor dediğinde, beynini kandırırsın. Hayatını berbat edersin. Üzüldüğün her saniye aslında, bu senin yüzünden...

Umursamasan, üzecek kadar değersiz kişileri umursamasan hayat çok daha güzel olacaktır emin ol.

Depresyondan çık hemen.

Yalnız olduğunu düşünme.

Kendinle barışık ol.

Güzel olmadığını düşünerek boşuna zaman harcama.

Önyargılı olma.

Güçlü ol, kendinin ezik olduğunu sanma.

Seni seviyorum, sende kendini sev, insanları sev, yaşamayı sev.

Benim gibi "Yoğurda insanlardan daha çok değer verme." Ama ben yoğurdu çok seviyorum o ayrı konu.

Bölüm sonu!

NOT!

İ'm Fine kitabı bu bölümle son buluyor, final bölümüydü.

Ama daha gitmedim. Bir veda yazısı ile İM FİNE kitabını noktalayacağım. İyi ki varsınız benim küçük, minik, ufak güçlü kitlem.

Bundan sonraki bölüm veda yazısı, okuyun lütfen. Size bir şeylerden bahsedeceğim.

Yepp, finest.

Serinin 2. kitabının, tanıtımı yayımlandı. Veda yazısıyla beraber, 2. kitaba yeni bölüm de yüklenecektir.

Ben İyiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin