Heyyo dostum.. Özledim burayı. O sıcak yaz akşamları wattpadde bölüm düzenlemeyi, yazmayı, arkadaşlarımla konuşmayı, kitaplarımı yazmayı, heyecanlanmaları.. Buraya ilk vote ve yorum geldiğinde olan gülümsemem gerçekten saf bir mutluluktu. Merhaba! Ben Meriç. Belki biraz Arya.. 16 yaşındayım. Sanırım hakkımda söyleyebileceğim şeyler bunlar. Fotoğrafım? Merak ettiğini pek sanmam. Ama burada olan bazı kişiler hakkımda birçok şey biliyorlardır. Yani ıhm şey, 9.sınıf arkadaşlarım işte. Burayı seviyorum. Seni seviyorum. Hep buradaydım. Bildirim geliyor. Kitabı okuma listesine ekleyenler, hala beğenenler ve yorum yapanlar var nadirde olsa. Hatta, buradan biriyle konuşuyorum bile. Yani bu kitap bana birçok şey kattı. Seni önemsiyorum. Ve bunu okuduğun için teşekkür ediyorum sana. Ama üzgünüm. Artık burada pek olamayacağım. Hatta hiç diyebilirim. 12.sınıf oldum. Vay be. Uzun bir süre olmuş. İyi ki wattpad üyesiyim. Eskilerden olduğum için şanslıyım da. Haftada bir, sadece bir saat internete uğrayabilirim ama onun dışında sıkı bir ygs, lys çalışanı olacağım. Argh şu an acıktım. Ve sana bir haberim var. Bir erkek kardeşim oldu.. Yerim lan, çok tatlı :D Neyse. Aslında bir sır verebilirim sana. Bunu pek az kişiye söyledim. Kardeşim olduğunu. Sen burada olduğun için şanslıyım. Ama hala vaktimiz varken seninle konuşmak isterim. Buradayım. Pazartesi günü ayrılacağım. Ve şunu söyleyerek notu bitiriyorum. Artık kendine gel. Bırak insanları önemsemeyi. Çünkü onlar insan ve her şekilde konuşacaklar. Başka dertlerinde var. Buna eminim. Ve senin yanında olacağıma söz verebilirim. Kelimelerimi sana bırakabilirim. O yüzden, mesaj atacaksan seni bekliyorum. İnstagram hesabımdan dm atabilirseniz eğer cevap verebilirim. Buradan da yazabilirsiniz ama bildirimler pek geç geliyor. Şimdilik hoşçakal. İyi ki varsın, bu dünyaya boşuna gelmedin sakın unutma..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben İyiyim
NonfiksiBu kitap; bazen sizin iç dünyanız olacak. Hissettiklerinizi dile getirecek. Bazende size yardımcı olarak. Unutma; "Güçlü olmana gerek yok. Etrafındakiler gibi sende numara yap. Güçlü görün!" *Tünelin sonunda bir ışık var. Ve bu şarkı da, kendini da...