Bölümün adını neden böyle yaptım bir fikrim yok. Az önce yasaklanan bir şeyi boğazıma doğru sürükledim belki ondandır.
Merhaba!
Sana bir şarkıyla döndüm. "Scratch BG5" Bu şarkıyı benim küçük yıldızım olarak kulaklıkla dinlerken dilediğin şekilde dans eder misin? Şarkıyı beğenmediysen eğer.. Grup Hepsi- Yaz yaz yaz olana ne dersin?
Özgür kıl kendini. Acıların ile birlikte özgürleş. Gülümse. Ne yaşamış olursan ol hem de. Aynaya bak ve acı dolu çığlıkların yerine umut dolu çocukluğunu seç yansımandan. Boş bakan gözlerin yerine gülümseyen bir ifadeye odaklan. Dalgın veya düşünceli bir tavrına göz ucuyla bak hemen ve güçlü oluşuna dikkat et.
Sen güçlüsün. İntihar etmediğin için değil.. kendin olmaya çalıştığın için ve belki de kendin olduğun için.
Şimdi zihninden at birkaç anı ve bir müzik seç. Tavsiye ettiklerime ne dersin ha? Çocukken dinlediğin bir şarkıya ne diyorsun peki?
Haydi o halde. Birlikte Grup Hepsi dinleyelim. Justin Bieber dinleyelim. One Direction dinleyelim. Ve konser verelim.
Sesin berbat olsa bile şarkı söyleyebilirsin. Şimdi kalk ayağa benim küçük güçlü yıldızım. Elini tuttuğumu hisset ve birlikte dans edelim.
İşe yaramazsa ben buradayım. Ve sende benim için oradasın.
Bir sır.
Üzerinden aylar geçti ikinci ölümümün. Histeri ile titremelerim.. ağlama ve sinir krizleri.. hissizlik ile olan savaşım.. aynada harabe olmuş surata tiksintiyle bakışım.. Üzerinden aylar geçti küçük yıldız.
VE BEN İYİYİM.
BEN GÜÇLÜYÜM.
"Aynaya sırıtarak baktı kız.. gözyaşlarını sildi ve güçlü olduğunu yineledi."
Ben yaptım. Sen de yapabilirsin. Ve bir kez daha söyle.
BEN GÜÇLÜYÜM.
SEN GÜÇLÜSÜN.
MERİÇ
Mesaj kutum her zaman açık. Ben oradayım. Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben İyiyim
Non-FictionBu kitap; bazen sizin iç dünyanız olacak. Hissettiklerinizi dile getirecek. Bazende size yardımcı olarak. Unutma; "Güçlü olmana gerek yok. Etrafındakiler gibi sende numara yap. Güçlü görün!" *Tünelin sonunda bir ışık var. Ve bu şarkı da, kendini da...