Güzellik!

967 52 3
                                    

Güzel değilim. Hatta çok çirkinim bile diyebilirim yani. Ama sorun mu?

İnsanların çirkinlik anlayışı nedir bir kere. Gözlüklü, diş telli, sivilceli, kilolu... Böyle deyince aklında güzel bir kız canlanmaz mı?

Dur seni biraz aydınlatayım. Makyaj küpüne bulanmamış kızlar dersin genellikle.

Hangi insanın yüzü pürüzsüz bembeyazdır ki! Şimdilerde erkekler bile makyaj yapıyor ki sen ekranda gördüğün kuklayı seviyorsun. Etrafındakileri onlarla karşılaştırıp çirkin / güzel ayrımı yapıyorsun.

İşte senin yüzünden ben bile kendimi onlarla kıyaslıyorum. Affedersin de, benden değerli değil.

İnsanları dış görünüşüyle yargılamak asıl seni çirkinleştiriyor. Ben her zaman, doğal olanları, kendi yolundan şaşmayanlara imrenmişimdir. 

Allah sana vermiş ama başkalarını küçümse diye değil.

Ve şunu unutma. Arkasından şişko diye dalga geçtiğin kız zayıflamak için yemek yemiyor ve belki de bu yüzden ölebilir.

Gözlüklü diye dalga geçtiğin kız gözlüklerini çıkardı, artık kullanmıyor ve kör oldu. Veya lens takarken göz bebeğine zarar geldi.

Makyaj yapmayan kız, bunu iyice abarttı ve yüzünde sivilceler çıktı. Artık kendinden nefret ediyor.

Abartmıyorum. Bunlar olağan şeyler. İnsanlar aklına çabuk takar. Ve üzülürler.

Sen güzelsin diye kimse bir şey demiyor diye düşünme. Asıl kusursuz olduğunu düşündüğünde kusurlusundur.


Ben İyiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin