TEŞEEKKÜRLER

202 13 15
                                    

Sonunda bir teşekkür yazısıyla buradayım. Bunu yayınlamak istiyordum.

Finali yaptım evet, başlığa yakıştıramadığım içinde İm Fine diye yaptım. Ve sonda kısa bir notla belirttiğim için üzgünüm. Biraz sersemlik yapmak istedim.

Bunu yazmak benim için gerçekten çok zor. Elbette her güzel bir şeyin sonu vardır. Ve bu kitapta öyle bitiyor.

23K ile bitirdim.

Benim için mucize bir yazıydı. Yani çok okunması var falan o şekilde değil. Çünkü zaten popüler bir kitap değildi. Olmasında zaten, biz bize yeteriz.

2014 yılında yazmaya başladım. Sıklıkla devam etmiyordu. Ve bazı aksak bölümler vardı, onları silince tam olarak 11. Şubat 2015 tarihinde resmileşmiş oluyor.

Vote veya yorum geldiğinde evde nasıl mutluluktan dans etmiştim. Ardından yazdığım her bölümü yayınlamaya başlamıştım. Aklımda bir okunma sayısı yoktu. İm Fine öylesineydi zaten. Hala böylesine mükemmel okuyucularla karşılaştığım için şaşkınım!

500 okunma sayısı olan bu kitabın 1K olduğunu gördüğümdeki mutluluğum çok özeldi, en güzeldi. Kimsenin okuyacağını düşünmüyordum, o hala 500 okumayla kalacak sanıyordum. Ama şimdiki okunan yazısını görmek bile beni çok mutlu ediyor. Bu sayı çok değil ama benim için çok çok farklı. Anlayamazsınız.

25K ne demek ya? :D

1 sene içerisinde, İm Fine kitabına her zaman bölüm yüklemedim. Dediğim gibi, okunacağını düşünmüyordum. Önem de vermiyordum. 500 okunmayla ara vermiştim kendimce. Sonra, bir bölüm yayımladım öylesine ve gelen beğenilerle devam ettirdim.

Kötü yorum yapan olduğunu görmedim. Diğer kesimi ise ayrı bir seviyorum. Cidden, sizin mutluluğunuzdan ilham alıyorum. 1 sene içinde her zaman bölüm yükleseydim eğer, galiba şu an daha farklı yerlerde olurduk.

Aslında başlarken kısa hikâye olarak belirlemiştim. Sonra insanlara umut veren bir kitaba dönüştü. Ve ben bunu çok sevdim.

İnternetim gitti, hikâyeyi unutanlar oldu. Ama ben yine de yazdım, kimseyi umursamadan. Belki de İF bu yüzden ayakta kalmıştır uzun süre. Okunması için cidden yazmıyordum, kendimi motive ederken yayımlamak aklıma gelmişti bir an.

1 senedir bu hikâye var. Her gün bölüm yükledim diyemeyeceğim, çünkü her gün bölüm yüklemedim. Bir ayda gelenler oldu, bir hafta içinde gelenler oldu, iki gün ardı ardına gelen bölümler bile vardı.

İnterneti olan birine gidip yayınlamıştım. Daha sonra hala vote yoktu. Tabii bu beni kırıyordu. Yazmak istemedim ama olmadı işte. Okulda her canım sıkıldığında telefonuma sarıldım. Okuyan yoktu ama yazıyordum. Taslak olarak birikiyordu yazdıklarım.

Sınıfta arkadaşlarımla olan durumlardan yola çıkarak kendime ders vermeye çalıştım. Yazdım, yazdım. Sonra internet paketim oldu. Yayınlayayım dedim ve öyle gitti.

Ve o günden sonra telefondan bölümleri taslak halinde biriktirdim. Birkaç hafta sonra 0 vote olan bölümlere vote geldi ve ben yine mutluluk dansı yaptım. Yorumları sevinçle okudum geri cevap yazdım. İnanın çok çok çok yorum olsa bile zevkle okurdum ben.

Diğer kitapları yazmayı beceremiyorum. Okuyan olmayınca üzülüyorum. Ama İm Fine farklıydı. Bu kitabı okunma sayısı düşünce üzülmek için yazmıyordum ben. Yaşama sevincini kaybetmiş herkesi geri döndürmek için ve yaşadıklarında yalnız olmadıklarını anlatmak için yazıyordum.

Başlarda bu kadar okunanacağını hiç düşünmemiştim cidden. Wattpade ilk üye olduğum zamanlar okunanacağını bile aklımdan geçirmemiştim. Önceden Siyah vardı, Dark Angel adında fanfic vardı. İkisini sildim ve bu kitap hala kaldı. Kitabımı çok seviyorum ve insanlara bir şeyler öğretmeyi sevdiğim için silmedim.

Kalacakta, sonsuzluk kadar uzun bir süre...

Ne olursa olsun yazmaya devam ettim. Bilgisayarda, telefonda, kitaplarımda, defterlerimde her yerde bu kitap için bölümler vardı. Hala da vardır fakat onlar için çok geç oldu sanırım. Final yaptık. Birlikte, sizi seviyorum.

Şimdi... Bitirmek cidden çok zor geliyor. Bu kitabı üç ay tatilin bir günü kesin bitireceğimi hesaplamıştım. Çünkü 11. sınıfta tamamen internetten ayrılacaktım.

İm Fine serisinin ilk kitabı bitti. İkinci ve üçüncü kitaplarım da olacaktır. Onlar da, iki aylık süre içinde bitecek.

Umarım sizin daha iyi, daha güçlü biri olmanıza yararlı olmuşumdur. 37 bölümdür tek amacım buydu çünkü.

Umarım bir gün görüşmüş oluruz. Sizi çooook seviyorum. Tahmin bile edemezsiniz.

İm Fine başlangıç tarihi: 11.02.2015

İM Fine bitiş tarihi: 05.06.2015

Bana ulaşmak isterseniz,

Wattpad hesabım hep kalacak, buralarda olacağım zaten, Kış Parçam kitabım var.

İnstagram hesabımı şimdilik gizli tutuyorum ancak daha taze, 1 aylık bir Tumblr hesabım var.

siyahcennetiminyildizlari.tumblr.com

Hep yanımda oldunuz, hep yanımda hissettim. Sizi çok seviyorum, bu kitabı da öyle. Wattpad bana çok şey kazandırdı. Henüz kaybetmiş değilim yani. Umarım benden sonra da buralarda unutulmam. Kitaplarım, karakterlerim unutulmaz. Çünkü onlar hep yanımda olacak.

Sizi daha kitabın başlarında da sevdim, hala seviyorum. Çünkü siz, hayatımda sahip olabileceğim en mükemmel kişilersiniz. O değil, kitap okumayı seviyorsunuz, wattpad de takılıyorsunuz. Hep aradığım dostluklar...

Kış Parçam ve İF serisinin ikinci kitabımda görüşmek üzere.

Şu anda İF serisi 3 kitaptan oluşuyor, ikinci devam kitabı final oldu, 3. ve son kitap yayında! Okuyabilirsiniz...

Ve lütfen, Kış Parçam isimli kitabımı da okur musunuz?

Ben İyiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin