Farklı Olmak

9.4K 261 18
                                    

Ve bu şarkı; kendini daha iyi hisseden ve kitaptan sonra bir nebze iyi anlamda değişen, kitabın gerçek okuyucularına gelsin.

"Wonderful Life"

*Kitabın tek şarkısı, benim de en sevdiğim.*

İnsanlar bana farklı olduğumu söylüyor, bu kez ben onlara bakıyorum; hepsi aynı.

Herkes bir şekilde, ortama ayak bastığın an senin farklı olduğunu hissettirirler. Ama şunu bilmelisin ki, farklı olmak iyidir. Sen hepsi gibi, birbirini tekrar eden insan tanesi değilsindir çünkü.

Farklı olduğunu söyleyip seni ortamdan dışlayan insanlara sadece gül, kahkaha at. Onlar ki; beyin yarım küresi çıkarılmış ağızlı varlıklar senin nasıl mutlu olduğuna bakmıyorlar. Acılarını, hatta belki kırgınlıklarını bu hareketlerinle unutmaya çalıştığını anlamak istemiyorlar.

Onların tek derdi; bizim gibi olmalısın. Onların dilden dile dolaştırdığı biz kavramı bu noktada özgünlükten çıkıyor zaten.

Seni, sen olmaktan vazgeçirmeye çalışıyorlar. Sonrası, senin kırgınlıklarının birleştiği bir değişme evresi. Artık insanların ne dediğini umursuyor, hayatını öyle şekillendiriyorsun.

Ama sen yanlış bir şey yapmıyorsun güzelim, karakterin, kendin, davranışların tam anlamıyla onlar gibi olsa bile yargılayan insanlar zaten olacaktır. Tek yaptıkları bu.

Kendi mutluluğun, başkasının senin sayende gülümsemesi için yaşa. İyi olmaya bak. Ve onlara sadece gülümse, gülümse, gülümse.

Cezasını zaten bulacaktır.

Ben İyiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin