Kapittel 14: Rævsleikerne

157 3 1
                                    

HAHA, JEG HADDE IKKE REGNA MED AT HISTORIEN SKULLE BLI [R] xD ... Jeg skriver ikke fifty shades of grey heller, da... 

MEN, JEG SKAL HVERT FALL PRØVE Å OPPDATERE OFTERE. HAR IKKE HATT TID PÅ GRUNN AV SEX-UKE PÅ SKOLEN... EHE..

"Du fikk tak i den!" skrek Dottie og kastet seg over meg. Jeg følte meg nesten litt som Gitte. 

"Er du fornøyd nå?" sa jeg surt og ga henne dildoen. Hendene mine var fuktige etter å ha løpt helt fra onkel Alf-Roberts hus.

Folka på gatene hadde stirret på meg som om jeg var en voldtekstmann, letende etter mitt neste offer, liksom.  

Fy faen jeg skal aldri tilbake til det jævla huset nå som jeg har funnet ut at han er en pedo. I alle årene hvor han har sett meg sprade naken rundt i huset hans (som barn da...).

Kanskje han til og med hadde fått en reisning i buksene?!

Hvorfor er alle i familien min så jævla retarda? 

Pappa er stum. 

Mamma er en jævla idiot som er mye mer opptatt av å få fastere rumpe enn å faktisk bry seg om meg.. 

Og jeg, ja, jeg er en jente med finner. 

"Når kommer kunden din?" spurte jeg Dottie. 

Hun stirret på dildoen og siklet som et villdyr. Å, herregud, nå var det på'n igjen..

"De kommer om en time." 

"DE?!" hylte jeg, og øynene mine bulte ut som en ****. Men i svarta faen da...Hvorfor kommer jeg ikke på bedre beskrivelser???? "Skal du ha trekant?" 

"De er jo eneggede tvillinger, så teknisk sett blir det bare med en. De er jo helt like. Jeg ser ikke engang hvem som er hvem.." 

"Men de har jo hver sin.... ja, du skjønner hva jeg mener.." Jeg ga opp helt og slang meg ned i sofaen med beina på stuebordet. 

Dottie fulgte etter. Hun satte seg ned og sprikte med beina. Tøyet hun?!, eller gjorde hun seg bare klar til...

"Kanskje du vil ha han ene?" spurte hun lekent. 

"Vet du hva?!" begynte jeg rasende. "Når jeg er her, så vil jeg ikke at du sier ett ord om disse greiene dine. Det er ekkelt og upassende.. og-"

"Det er så typisk at jomfruer sier sånt," sukket Dottie. "Du burde virkelig vært tilskuer, Blublowska." 

"Tror dere jeg skal se på dere som om jeg var på kino? Tror du jeg er en femti år gammel husmor som har mer lyster enn hjerne?" 

"Det kunne vært lærerikt, da," tilsto Dottie rolig. 

"Jeg vil heller få kreft i morskaka mi enn å se på dere ha dere.." 

"Kan du ikke være her inntil vi gjør det da? Vi skal jo spise middag og-" 

Magen min rumlet og jeg klarte ikke å skjule det. 

"Ok, men med en gang det skjer noe ekkelt, så stikker jeg ut." 

"Avtale." 

En time senere hadde Dottie dynket ansiktet i sminke, og jeg hadde tatt på meg det mest komfortable jeg visste om: grytevotter med ullstoff inni, pluss en grå hettegenser og en hvit singlet. 

Jeg satte grandiosan inn i ovnen og klappet meg selv fornøyd på skulderen. Jeg hadde fader meg klart å lage middag. 

Det ringte på døra og heldigvis åpnet Dottie. (Jeg kunne ikke risikere at det var GItte, for da hadde hun hermetisert meg ved første øyeblikk). 

Jeg like stum som faren min da jeg så guttene som sto foran meg.

De var som tatt ut av Vogue. Med skikkelig fine øyenbryn og markant ansikt. De var iført dress og så overhodet ikke ut som en ekkel, gammel pedofil med ølmage. De så helt identiske ut.


"Hei," sa han ene og rakte ut hånden mot meg. "Jeg er Cliff." 

Jeg ristet hånden hans i svime, for han var bare såå... Korka så ut som en død tunfisk i forhold til ham.. 

"Jeg er Ståle," sa den andre gutten. Han gadd ikke å håndhilse, den jævelen.. 

Da jeg til slutt fant ut at jeg hade glemt å si navnet _mitt, ble jeg rød i trynet. 

"Ehm, jeg er Blublowska," sa jeg og blafret med øyevippene. 

"Å," sa gutten med et sleipt glis. "Så du er ei ordentlig blubbe?" 

Jeg visste ikke om jeg skulle ta det som et kompliment eller ikke.. 

"Er du god på blowjobs, da, eller?" sa den andre med en liten latter. 

Etter den kommentaren satte jeg ned foten. 

"Jeg er jomfru!" ropte jeg. 

Guttene vekslet blikk. 

"Ah," sa han som het Ståle og strøk meg på kinnet. "Så pen du er." 

"Ikke prøv deg," knurret jeg. 

"Blubba har temperament," lo Cliff. "Jeg liker slemme jenter." 

"Dottie, kan jeg få snakke med deg?" sa jeg til Dottie, som hadde vært tilskuer hele tiden. Den hora.. 

Dottie og jeg gikk inn på soverommet mitt. 

"Kan du be dem stoppe?" hveste jeg. 

"Jeg?" sa Dottie. "Hvorfor meg? De er jo mine kunder. Jeg vil jo ikke at de skal bli sure og dra. Jeg vil jo faen meg ha de pengene!" 

"Men de er frekke mot meg." 

"Det er de ikke! De vil ha deg! Så du ikke hvordan Påle stirret på deg?" 

"Het han ikke Ståle?" 

"Jo, men.. Stiff virket veldig interessert." 

"Hvorfor har dere sånne perverse kallenavn? Og hvorfor ga de rævsleikerne meg et kallenavn? Jeg heter jo Blublowska!" 

"Alle har kjælenavn. Det er på tide at du også skaffer deg et."

"Vet du hva jeg skal skaffe meg?" spurte jeg sint. "Et nytt hjem. Jeg drar hjem. Det var ingen vits i å hente den dildoen. Den er ikke til noen nytte uansett." 

Jeg reiste meg opp fra senga, gikk sakte ut fra rommet og løp ut fra hybelen uten å ta med tingene mine. 

Da jeg sto der utenfor, merket jeg hvor ensom jeg følte meg. 

Hvor i helvete skulle jeg dra hen? 

Og plutselig kom jeg på tante Hildegards begravelse som var i morgen, og jeg begynte å løpe nedover gata.

BLUBLOWSKAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt