Kapittel 19: Luremusa

350 5 0
                                    

HEI, MINE BLUBBER! JEG HAR IKKE FÅTT OPPDATERT FØR NÅ, SÅ BEKLAGER VELDIG FOR DET. DETTE KAPITTELET VAR LITT VRIENT Å SKRIVE, MEST AV ALT FORDI JEG IKKE HELT VISSTE HVA DET SKULLE HANDLE OM. MEN HER ER DET HVERT FALL :P

Dottie var komfortabel med å sprade naken rundt i veikanten. Hun twerket og ristet på sakene mens hun gjorde seg klar for akten. Det virket nesten som om hun gledet seg. Hun hadde også mobilen i hånden og tok selfies av at hun ... ja, jeg vet ikke helt hva hun gjorde. Hun befølte hvert fall seg selv på en litt vel drøy måte. Mer detaljer får du fantasere om selv. 

Korka var IKKE i samme humør. Han minnet meg litt om meg selv under en viss tid i måneden.

Han klaget over de minste jævla tingene, som at han frøs og at han ikke hadde skikkelig lyst.

Hvorfor hadde ikke forloveden min noen baller?

Turnoff deluxe.

"Korka, nå tar du deg sammen," sa jeg og la en finne på  skulderen hans. Han skalv av berøringen, og det ristet i hele kroppen hans "Du skal bare voldta noen. Det er ikke noe big deal, liksom."

"Det er bare ikke helt meg," sa han surt.

"Det er ikke meg heller," innskjøt Dottie høyt. "Jeg er ofte den som BLIR voldtatt. Jeg husker jeg var med i en gangbang en gang og... Å, unnskyld, Blublowska. Jeg mente ikke ... siden du også ... ja, du skjønner."

Jeg ble kvalm.

"Ikke nevn det," hveste jeg med røde kinn. "Ikke bare har jeg hatt det utenfor ekteskapet. Jeg har hatt det med et dusin menn. I en kirke, av alle steder. Hele livet mitt er en skam. Jeg lever i synd, din jævla hore."

"Der borte!" skrek plutselig Dottie.

Vi kunne høre en durende bil komme kjørende langs veien.

"Ser du om det er en gutt eller jente som kjører?" spurte Dottie.

"Det er jo faen meg helt svart i bilen," sa jeg surt. "Gå ut begge to."

"Men," begynte Korka.

"GÅ!"

De gikk ut i veien og bilen bremset opp foran dem. Jeg snek meg bak til bagasjerommet for å vente rett etter.

Bildøra gikk opp med et brak, og ut kom en mann i tredveåra.

"HVA I HÆLVETTE!" hørte jeg han si. "JEG HOLDT JO FAEN MEG PÅ Å KJØRE PÅ DERE!"

Før jeg visste ordet av det hadde Dottie kastet seg opppå ham.

De rullet ut i veikanten og ned på gresset og ... Korka viste tommel opp til meg, og jeg gikk inn i bilen.

"Pappa," sa en lys stemme.

FYFAEN. Det satt en unge i bilen.

"Jeg er ikke pappa," sa jeg fort og satte meg i framsetet. Jeg lette etter lommeboka hans, men den va rikke å finne på dashbordet eller i hanskerommet.  Jeg grafset og klådde på alt jeg fant som om jeg ..."Vet du hvor lommeboka til faren din er?"

"I buksa hans," svarte ungen nesten litt triumferende.

Jeg sukket og gikk ut av bilen.

"Korka!" hvisket jeg, og forloveden min gikk mot meg.

"Hva?"

"Pengene er i buksene hans."

"Vi må hente dem," sa han med frykt i stemmen.

Siden jeg helst ikke vil forklare alle de ekle og seksuelle delene, så fikk jeg tak i buksene etter at mannen gikk løs på meg og ville ta meg. Han var virkelig et dyr. Han krabbet faen meg som en hund. Dottie var så i ekstase at hun ikke tenkte over det. Det virket som om hun nøt det hele, overraskende nok. Korka bar mannen inn i bilen litt etter, bukseløs, og det var sånn vi fikk pengene.

BLUBLOWSKAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu